Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 25 december 2014 @ 11:56:

kindeke jezus komt net uit de isoleer zo te zien
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Phoolan schreef op 25 december 2014 @ 11:57:

[...]

Ola, was het gezellig gister?Heul gezellig, was aynil leuk??
quote:fluim schreef op 25 december 2014 @ 11:56:

kindeke jezus komt net uit de isoleer zo te zien
quote:StoraHuntur schreef op 25 december 2014 @ 12:00:

[...]

Heul gezellig, was aynil leuk??Ondanks de voorspelbaarheid was het best te doen. We hadden een huilende politieman en een stel oma-duw-en-trekjongens zonder sokken. O ja en veel sneeuw, en baarden!
My god, Nien op dat baarmoederhalskankertopic... Ze begint mijn tolerantiegrens een beetje te bereiken... Onlangs ook al zo'n opmerking over Serious Request en waarom dat geld niet gewoon in NL bleef...
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:01:

My god, Nien op dat baarmoederhalskankertopic... Ze begint mijn tolerantiegrens een beetje te bereiken... Onlangs ook al zo'n opmerking over Serious Request en waarom dat geld niet gewoon in NL bleef... Negeerknop! Zoveel beter voor je bloeddruk.
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:01:

My god, Nien op dat baarmoederhalskankertopic... Ze begint mijn tolerantiegrens een beetje te bereiken... Onlangs ook al zo'n opmerking over Serious Request en waarom dat geld niet gewoon in NL bleef...

Ik vind dat ze wel een punt heeft (baarmoeder)

En wat betreft SR, daar is ze helaas echt niet de enige in. De ene na de andere zeikerd staat op.
quote:Star schreef op 25 december 2014 @ 12:07:

[...]

Ik vind dat ze wel een punt heeft (baarmoeder)Die botheid... Dat totale gebrek aan empathie...
quote:Bieb2.0 schreef op 25 december 2014 @ 12:05:

[...]

Negeerknop! Zoveel beter voor je bloeddruk.Dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan ben ik toch weer te nieuwsgierig wat voor doms die mensen nou weer hebben geschreven...
quote:Star schreef op 25 december 2014 @ 12:07:

[...]

Ik vind dat ze wel een punt heeft (baarmoeder)

En wat betreft SR, daar is ze helaas echt niet de enige in. De ene na de andere zeikerd staat op.Plus 1.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:13:

[...]

Dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan ben ik toch weer te nieuwsgierig wat voor doms die mensen nou weer hebben geschreven... Herkenbaar! Waarom zetten ze dan ook neer " berichten toch tonen", dan word ik juist nieuwsgierig. En als er gequote word zie je het toch.
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:10:

[...]

Die botheid... Dat totale gebrek aan empathie...Ik vind het in dit geval niet eens zo bot, maar gewoon een constatering van een feit ('ik vind het raar dat..ect.').
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:13:

[...]

Dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan ben ik toch weer te nieuwsgierig wat voor doms die mensen nou weer hebben geschreven... Dat had ik met peecee
Ik zag nien gister ergens schrijven dat ze lekker aan een stokbroodje zat of dat ze dat ging eten en toen lag ik half dubbel. Mede dankzij hier en de nien met stokbrood en smeersels reacties
Wat zegt Star, wat zegt Star??
quote:Star schreef op 25 december 2014 @ 12:22:

[...]

Dat had ik met peecee Voor je gequote stoor
Ik wil jullie allemaal zalige kerstdagen wensen. 💐 Met een heerlijk etensmaal met spekjes, ofzo.

En voor StoraHunter van de Friese Doorloper 🐾
Trut.
Bieb je hebt een Pb. Behalve als je een eerdere conversatie van ons verwijderd hebt, dan heb je de Pb niet. Dan hangt hij ergens in vivalimbo.
@duizendbloemen, right back at ya!
quote:Star schreef op 25 december 2014 @ 12:27:

Trut.Alsje stoor
Wil je even doorgeven dat ik de kerstgedachte apprecieer?
quote:StoraHuntur schreef op 25 december 2014 @ 12:35:

Wil je even doorgeven dat ik de kerstgedachte apprecieer?Voor star
Wat een mooi wit balkje phoolan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven