Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 14:16
donderdag 25 december 2014 om 14:19
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 december 2014 @ 14:16:
Bomma deed altijd extra whiskey in de whiskeycocktailsaus om iedereen vanaf het voorgerecht tam te krijgen, ik heb die traditie voortgezet. Maar ik vrees dat ik nu de meest onmogelijke intrigantes dus niet tam krijg. Ik moet een list verzinnen.Gewoon doen.
Bomma deed altijd extra whiskey in de whiskeycocktailsaus om iedereen vanaf het voorgerecht tam te krijgen, ik heb die traditie voortgezet. Maar ik vrees dat ik nu de meest onmogelijke intrigantes dus niet tam krijg. Ik moet een list verzinnen.Gewoon doen.
donderdag 25 december 2014 om 14:22
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 december 2014 @ 14:16:
Bomma deed altijd extra whiskey in de whiskeycocktailsaus om iedereen vanaf het voorgerecht tam te krijgen, ik heb die traditie voortgezet. Maar ik vrees dat ik nu de meest onmogelijke intrigantes dus niet tam krijg. Ik moet een list verzinnen.Gluwein in de waterbakjes aan de radiatoren doen? Of iets sterkers. Mijn zus, drinkt nooit alcohol ivm medicatie, had h'm behoorlijk zitten, na het opwarmen van een ketel Gluwein.
Bomma deed altijd extra whiskey in de whiskeycocktailsaus om iedereen vanaf het voorgerecht tam te krijgen, ik heb die traditie voortgezet. Maar ik vrees dat ik nu de meest onmogelijke intrigantes dus niet tam krijg. Ik moet een list verzinnen.Gluwein in de waterbakjes aan de radiatoren doen? Of iets sterkers. Mijn zus, drinkt nooit alcohol ivm medicatie, had h'm behoorlijk zitten, na het opwarmen van een ketel Gluwein.
donderdag 25 december 2014 om 14:28
donderdag 25 december 2014 om 14:30
quote:sandt2.0 schreef op 25 december 2014 @ 14:22:
[...]
Gluwein in de waterbakjes aan de radiatoren doen? Of iets sterkers. Mijn zus, drinkt nooit alcohol ivm medicatie, had h'm behoorlijk zitten, na het opwarmen van een ketel Gluwein.Hmmm, Glühwein... Goed idee, dat ga ik maken.
[...]
Gluwein in de waterbakjes aan de radiatoren doen? Of iets sterkers. Mijn zus, drinkt nooit alcohol ivm medicatie, had h'm behoorlijk zitten, na het opwarmen van een ketel Gluwein.Hmmm, Glühwein... Goed idee, dat ga ik maken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 25 december 2014 om 14:43