Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En die bovenste!
Ja hij is wel heel erg mooi!

Heeft je opa geen familie om zich heen nu?
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 19:07:

[...]

Wat mooi dat ze dat nog kan!

Wij gaan morgen eten bij La Cubanita (of zoiets) Tapas. Ken je dat?Jaaa in A. toch? Moet heel goed zijn:)
Nee, in Nijmegen, ergens in Oost. Ben er al eens eerder geweest, kun je lekker eten.
Ik ga even een film kijken, fijne avond nog en wie weet tot later.
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 19:10:

Nee, in Nijmegen, ergens in Oost. Ben er al eens eerder geweest, kun je lekker eten.Ahh zie dat ze in beide zitten:) ik zal er ook eens heen gaan:)
quote:gladoortje74 schreef op 25 december 2014 @ 18:55:

Mooi. Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi maar wil ook geen bestaand plaatje downloaden. Ik maak wel weer een andere binnenkort. Misschien van 1 van mijn ogen in close-up. Of is dat onorigineel? Eigenlijk kan ik van de meeste avaters niet zien wat het voorstelt dus het kan maar beter lekker duidelijk zijn.

Is er wel eens een topic geweest over waarom men heeft gekozen voor de profielnaam die ze gebruiken? Ik vind dat wel interessant. Maar dat is misschien wel te persoonlijk voor mensen om te vertellen.Ongeveer 2 keer per jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 19:09:

Ja hij is wel heel erg mooi!

Heeft je opa geen familie om zich heen nu?

Ja, mijn moeder en haar broer wonen bij hem in het dorp en zijn vandaag ook bij hem geweest, maar hij wil graag alleen zijn en heeft geen zin meer in het leven zonder oma.

Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 19:14:

[...]

Ja, mijn moeder en haar broer wonen bij hem in het dorp en zijn vandaag ook bij hem geweest, maar hij wil graag alleen zijn en heeft geen zin meer in het leven zonder oma.

Lekker hoor tapas, ik hou erg van kleine hapjes eten ipv zo'n groot gerecht.Gelukkig toch wat aanloop, vaak doet het gevoel dat er toch mensen zijn ondanks je zelf niet wil toch heel goed (ik hoop dat ik het zeg zoals ik het bedoel)
quote:ketller schreef op 25 december 2014 @ 19:17:

[...]

Gelukkig toch wat aanloop, vaak doet het gevoel dat er toch mensen zijn ondanks je zelf niet wil toch heel goed (ik hoop dat ik het zeg zoals ik het bedoel)Ja hoor, dat is wel wat opa voelt.
Hai ladies!

Allereerst succes voor de dames die moeten werken

Hier net met man een heel lekker kerstdiner in elkaar geflanst, nadat we bij vrienden een hele gezellige middag hadden gehad. Al met al best 'n leuke Kerstdag die geen Kerstdag mocht heten.

V.w.b. het topic over de BFF die zich heeft aangediend; ik zag het een paar dagen terug al aankomen.

Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 december 2014 @ 20:33:

Hai ladies!

Allereerst succes voor de dames die moeten werken

Hier net met man een heel lekker kerstdiner in elkaar geflanst, nadat we bij vrienden een hele gezellige middag hadden gehad. Al met al best 'n leuke Kerstdag die geen Kerstdag mocht heten.

V.w.b. het topic over de BFF die zich heeft aangediend; ik zag het een paar dagen terug al aankomen.

Die Osloprincess is al een paar dagen steken onder water aan het geven.Hai MrsI, waar kan ik die Osloprincess vinden?
Of je denkt dat je na vorig jaar kerst een nieuwe gourmet had gekocht (en de oude kapotte al had weggemieterd) ..en er dan achter komen dat je dus helemaal geen nieuwe had gehaald.

Wel naar gekeken maar niet gekocht.

Oudste was zo teleurgesteld vanmiddag.

Gelukkig een lief vriendinnetje die er een had liggen , hele huis meurt en buik zit te vol
quote:cochise schreef op 25 december 2014 @ 20:34:

[...]

Hai MrsI, waar kan ik die Osloprincess vinden?In dat topic over mijn ventje gaat met iemand anders op vakantie.
Osloprincess? Dan ben je toch een trol of wat.
Dank Anna. Gelukkig kon je nog een gourmetstel lenen!

Osloprincess ja, dan kan je niet anders dan een trol zijn.
quote:Star schreef op 25 december 2014 @ 20:48:

Osloprincess? Dan ben je toch een trol of wat.Ja dat zei iemand vanmiddag hier ook al.
Zit Ranking the stars te kijken, wat is Gerda Havertong een nare langzame zeurmuts zeg.

Alles goed hier?
Ik zit volledig in te storten

Hele middag bij een vurig brandend houtkacheltje en net mijn kerstdiner erin, mán, wat zal ik slapen

Mazzel dat die vriendin je er een kon lenen dan, Anna!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik meur nog twee dagen naar gourmetstel...
Lekker he zo'n vuurtje?
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 december 2014 @ 21:04:

Ik zit volledig in te storten

Hele middag bij een vurig brandend houtkacheltje en net mijn kerstdiner erin, mán, wat zal ik slapen

Mazzel dat die vriendin je er een kon lenen dan, Anna!Zelfde hier, ook ingestort, vooral de wijn was daar debet aan! Geen houtvuur gezien.
quote:Phoolan schreef op 25 december 2014 @ 20:56:

Alles goed hier?Ik plof.
Dan kun je net zo goed 'trol' als nick nemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven