Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 10:24
quote:ThunderassMan schreef op 27 december 2014 @ 09:55:
[...]
Is het ooit wèl een fijne dag voor een begrafenis?
Ik heb wel eens dagen waarop ik denk....
Laat ik het even anders formuleren. Met slecht weer vind ik begrafenissen altijd nog triester dan ze sowieso al zijn.
[...]
Is het ooit wèl een fijne dag voor een begrafenis?
Ik heb wel eens dagen waarop ik denk....
Laat ik het even anders formuleren. Met slecht weer vind ik begrafenissen altijd nog triester dan ze sowieso al zijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 27 december 2014 om 10:28
zaterdag 27 december 2014 om 10:29
quote:Fangtasia schreef op 27 december 2014 @ 09:24:
Vanochtend een lange wandeling in een soort van sneeuwstorm gemaakt. Ik zag mijn hond niet eens, terwijl ze heel dicht tegen me aan stond. Nu is het even rustig, maar de lucht ziet eruit alsof er nog een boel uit gaat vallen.
TBL Welkom en
Dank je
Hier valt het tegen hoor, net viel er wat natte sneeuw, maar nu alleen nog maar regen. Het waait wel redelijk. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Vanochtend een lange wandeling in een soort van sneeuwstorm gemaakt. Ik zag mijn hond niet eens, terwijl ze heel dicht tegen me aan stond. Nu is het even rustig, maar de lucht ziet eruit alsof er nog een boel uit gaat vallen.
TBL Welkom en
Dank je
Hier valt het tegen hoor, net viel er wat natte sneeuw, maar nu alleen nog maar regen. Het waait wel redelijk. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 27 december 2014 om 10:30
Ik ben ook beniehieuwd fluimpje!
Steinbeck toch ook vanuit hier nog sterkte!
Ik ga misschien Cambridge examen doen, samen met zus die studeert voor lerares Engels aan het hbo. Altijd handig om te hebben en zij hoeft het dan niet via haar school te doen, wat ze graag wil ofzo. Heeft met vrijstellingen te maken.
Steinbeck toch ook vanuit hier nog sterkte!
Ik ga misschien Cambridge examen doen, samen met zus die studeert voor lerares Engels aan het hbo. Altijd handig om te hebben en zij hoeft het dan niet via haar school te doen, wat ze graag wil ofzo. Heeft met vrijstellingen te maken.
zaterdag 27 december 2014 om 10:34
zaterdag 27 december 2014 om 10:36
Hooooooi
Zo zeg, ik ben nèt wakker, heerlijk uitgeslapen!
Hier ligt ook sneeuw, man vertelde dat de honden net ook even een duwtje nodig hadden omdat ze bij de deuropening bleven staan
@Gatekeeper, heb je een jong hondje dan, dat je benieuwd bent hoe hij reageert?
Steinbeck, sterkte met de begrafenis.
Zo zeg, ik ben nèt wakker, heerlijk uitgeslapen!
Hier ligt ook sneeuw, man vertelde dat de honden net ook even een duwtje nodig hadden omdat ze bij de deuropening bleven staan
@Gatekeeper, heb je een jong hondje dan, dat je benieuwd bent hoe hij reageert?
Steinbeck, sterkte met de begrafenis.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 10:37
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 10:36:
Als het niet goed is voor je RR Eitje, kijk dan niet.
Niet gedaan.
Ik heb mezelf beloofd daar niet te reageren, dus dat doe ik niet. Maar als ik wel meelees wil ik vanalles typen en dat wil ik eigenlijk niet. Dus kan ik beter gewoon niet lezen natuurlijk.
Verder overdrijf ik lichtelijk
Als het niet goed is voor je RR Eitje, kijk dan niet.
Niet gedaan.
Ik heb mezelf beloofd daar niet te reageren, dus dat doe ik niet. Maar als ik wel meelees wil ik vanalles typen en dat wil ik eigenlijk niet. Dus kan ik beter gewoon niet lezen natuurlijk.
Verder overdrijf ik lichtelijk
zaterdag 27 december 2014 om 10:38
Hier net de kat in de regen naar buiten gelaten, zat te miauwen voor de deur. Wat doet de sukkel? Gaat 'ie onder het afdakje van de schuur heel zielig naar mij zitten kijken. Ja, van mij hoef je niet naar buiten hoor. Ach, hij is wel lief.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 27 december 2014 om 10:39
quote:GateKeeper schreef op 27 december 2014 @ 10:00:
[...]
Heel goed, nog 2 daagjes wachten en t wachten wordt wel steeds moeilijker. Ik weet t echt niet. Ik hoop t. Veel van mijn symptomen lijken nl ook op mijn menstruatie.
O meid, moeilijk he
Het is lastig. Om je eigen teleurstelling (als het mis gaat) niet zo groot te maken zou je er eigenlijk vanuit moeten gaan dat je ongesteld wordt, maar ja, dat is nou eigenlijk weer juist niet de bedoeling, dus dat lijkt zo tegenstrijdig.
Ik snap zo goed waar je in zit. Je blijft dus hopen dat het wegblijft. Ik hoop nog steeds heel erg met je mee.
[...]
Heel goed, nog 2 daagjes wachten en t wachten wordt wel steeds moeilijker. Ik weet t echt niet. Ik hoop t. Veel van mijn symptomen lijken nl ook op mijn menstruatie.
O meid, moeilijk he
Het is lastig. Om je eigen teleurstelling (als het mis gaat) niet zo groot te maken zou je er eigenlijk vanuit moeten gaan dat je ongesteld wordt, maar ja, dat is nou eigenlijk weer juist niet de bedoeling, dus dat lijkt zo tegenstrijdig.
Ik snap zo goed waar je in zit. Je blijft dus hopen dat het wegblijft. Ik hoop nog steeds heel erg met je mee.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu