Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 15:25
zaterdag 27 december 2014 om 15:38
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 14:47:
Ben vakantie's aan het spotten.. Oostenrijk is zo mooi maar weinig wat ik zoek voor een normale prijs. Zijn niet zo welvarend en al 2 jaar niet op vakantie geweest.. Vind heerlijk beetje zoeken kijken vergelijken, kan ik nog wel weken mee bezig zijn.Zweden doen! Echt goed betaalbaar.
Ben vakantie's aan het spotten.. Oostenrijk is zo mooi maar weinig wat ik zoek voor een normale prijs. Zijn niet zo welvarend en al 2 jaar niet op vakantie geweest.. Vind heerlijk beetje zoeken kijken vergelijken, kan ik nog wel weken mee bezig zijn.Zweden doen! Echt goed betaalbaar.
zaterdag 27 december 2014 om 16:16
quote:Phoolan schreef op 27 december 2014 @ 16:09:
MrsS, heb je een leuke kerst gehad?
Ja, was heel gezellig. Vooral gisteren. Lekker een melige kerstfilm gekeken met mijn moeder. Was heel leuk.
Vanochtend wakker geworden met een hoop sneeuw. Wel aan de natte kant helaas, maar wel een prachtig gezicht. Alleen Gerrit vind het maar zozo. Hij ging niet uit zijn plaat zoals Brutus altijd deed. Maar misschien gaat ie het wel leuk vinden als er een keer echte sneeuw valt.
Mason is er wel content mee, die ligt al de hele dag buiten in de sneeuw met de buurkinderen. Zometeen maar eens binnen roepen voor chocolademelk met marshmellows en een warme kachel.
MrsS, heb je een leuke kerst gehad?
Ja, was heel gezellig. Vooral gisteren. Lekker een melige kerstfilm gekeken met mijn moeder. Was heel leuk.
Vanochtend wakker geworden met een hoop sneeuw. Wel aan de natte kant helaas, maar wel een prachtig gezicht. Alleen Gerrit vind het maar zozo. Hij ging niet uit zijn plaat zoals Brutus altijd deed. Maar misschien gaat ie het wel leuk vinden als er een keer echte sneeuw valt.
Mason is er wel content mee, die ligt al de hele dag buiten in de sneeuw met de buurkinderen. Zometeen maar eens binnen roepen voor chocolademelk met marshmellows en een warme kachel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 27 december 2014 om 16:24
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 16:17:
Jij ook een leuke kerst gehad, Phoolan?Klinkt goed! Gerrit moet misschien nog even wennen. Kerst was hier ook geslaagd ja, was gezellig. En weer lekker fikkie gestookt, maar vandaag was het hout uitverkocht eerdaags maar eens een kuub laten bezorgen, en een bijl
Jij ook een leuke kerst gehad, Phoolan?Klinkt goed! Gerrit moet misschien nog even wennen. Kerst was hier ook geslaagd ja, was gezellig. En weer lekker fikkie gestookt, maar vandaag was het hout uitverkocht eerdaags maar eens een kuub laten bezorgen, en een bijl
zaterdag 27 december 2014 om 16:32
quote:Phoolan schreef op 27 december 2014 @ 16:24:
[...]
Klinkt goed! Gerrit moet misschien nog even wennen. Kerst was hier ook geslaagd ja, was gezellig. En weer lekker fikkie gestookt, maar vandaag was het hout uitverkocht eerdaags maar eens een kuub laten bezorgen, en een bijl Niets is zo louterend als houthakken.
[...]
Klinkt goed! Gerrit moet misschien nog even wennen. Kerst was hier ook geslaagd ja, was gezellig. En weer lekker fikkie gestookt, maar vandaag was het hout uitverkocht eerdaags maar eens een kuub laten bezorgen, en een bijl Niets is zo louterend als houthakken.
zaterdag 27 december 2014 om 16:40
Hartstikke leuk toch, dat winterse gedoe.
Het is hier alleen inmiddels al uren natte sneeuw, dus een vies zooitje en het kan geen sneeuw meer heten wat er nu nog ligt.
Lekker opvriezen vannacht, dat wordt lachen morgen
@MrsS, de hond van de buren is normaal al hyper, maar die zag vandaag ook voor het eerst sneeuw.
Als een dartelend hert was ie door de sneeuw aan het springen, hahaha!
Onze honden gooiden de rem erop toen de deur open ging en ze de sneeuw zagen. Die kunnen er op hun leeftijd niet meer om lachen.
Het is hier alleen inmiddels al uren natte sneeuw, dus een vies zooitje en het kan geen sneeuw meer heten wat er nu nog ligt.
Lekker opvriezen vannacht, dat wordt lachen morgen
@MrsS, de hond van de buren is normaal al hyper, maar die zag vandaag ook voor het eerst sneeuw.
Als een dartelend hert was ie door de sneeuw aan het springen, hahaha!
Onze honden gooiden de rem erop toen de deur open ging en ze de sneeuw zagen. Die kunnen er op hun leeftijd niet meer om lachen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 16:51
Grappig, dieren en sneeuw. Onze kat liep er heel dwaas doorheen. Telkens elk pootje afschudden alsof ze door stront liep. Brutus sprong er ook altijd als een hert doorheen. Die was er dol op en zeker op sneeuwballengevechten. Of gewoon iedereen omspringen en op zijn manier inzepen.
zaterdag 27 december 2014 om 17:32
Zo, ben ook weer thuis.
Volgens mij is er het volgende besproken:
- Sneeuw is fijn / sneeuw is niet fijn / Verdorie wij hebben geen sneeuw
- Bente? Ja / Nee / Ach / Gut / laten we er over een paar dagen weer over praten
- Helpen is fijn / helpen is fout
- Ik mag jou niet, goh dat is toevallig, ik jou ook niet, lekker puh
- Anna's vakantievragenuurtje
Iemand nog aanvullingen?
Oja, hier is best veel sneeuw gevallen, maar dat is nu vooral veranderd in vieze grijsbruine derrie die vannacht gaat bevriezen. Bah dus!
Ik bemoei me niet met B's topic omdat ik er geen zinnige bijdrage aan kan leveren en ik heb geen mening over of het topic moet blijven of niet. Dat is wel lekker rustig.
Ik mag de meeste mensen hier wel en als ik ze niet mag laat ik ze links liggen. Ook lekker rustig.
Anna, al eens gedacht aan voormalig oostblok landen? Bijv. Macedonie is nog niet zo heel duur.
Begrafenis was ok, veel mensen gekomen wat fijn is voor de familie.
TBL, dank je voor je lieve woorden, voor jou een
Volgens mij is er het volgende besproken:
- Sneeuw is fijn / sneeuw is niet fijn / Verdorie wij hebben geen sneeuw
- Bente? Ja / Nee / Ach / Gut / laten we er over een paar dagen weer over praten
- Helpen is fijn / helpen is fout
- Ik mag jou niet, goh dat is toevallig, ik jou ook niet, lekker puh
- Anna's vakantievragenuurtje
Iemand nog aanvullingen?
Oja, hier is best veel sneeuw gevallen, maar dat is nu vooral veranderd in vieze grijsbruine derrie die vannacht gaat bevriezen. Bah dus!
Ik bemoei me niet met B's topic omdat ik er geen zinnige bijdrage aan kan leveren en ik heb geen mening over of het topic moet blijven of niet. Dat is wel lekker rustig.
Ik mag de meeste mensen hier wel en als ik ze niet mag laat ik ze links liggen. Ook lekker rustig.
Anna, al eens gedacht aan voormalig oostblok landen? Bijv. Macedonie is nog niet zo heel duur.
Begrafenis was ok, veel mensen gekomen wat fijn is voor de familie.
TBL, dank je voor je lieve woorden, voor jou een