Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 18:45:

[...]

Exodus. Was niet zo goed. Vorige week 'The Hobbit' gaan kijken. Deze was beter dan verwacht, want ik was er een beetje op uitgekeken.

In de top 2000 zijn ze nu aan nummer 961, Gloria Gaynor met I Will Survive! Exodus zegt me niets. De Hobbit wil ik nog wel zien.
quote:misspoez schreef op 28 december 2014 @ 18:44:

[...]

Zouden ze dat kunnen controleren eigenlijk?Vast niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Heb je daar nog tijd voor met al dat zuigen dan?Kijk eens in de spiegel?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 18:44:

[...]

Das dan wel een beetje naïef van die CM. Die negeerknop helpt echt geen reet, praktisch niet omdat je de quotes toch wel ziet en theoretisch niet omdat mensen toch vaak willen weten wat die verschrikkelijke emmer nou weer geschreven heeft en het bericht alsnog openen. Negeren moet in jezelf zitten, ik noem het 'om iemand heen forummen'. Daar heb je geen knop voor nodig, en er is ook geen CM die je ertoe dwingen kan.Och, het was een goed advies. En wat ik al zei, negeren is meer dan een knopje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Mag ik dit soort thematische posts van harte aanmoedigen? Veel beter dan dat gedoe met die roze ponny's.

Vind dat die de sfeer hier juist heel goed weergeven.

quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 18:42:

[...]

Ik ben niet zo goed in knippen. Als ik deze als ava zou gebruiken, dan zie je alleen sneeuw, en dat is nu net niet mijn bedoeling. Hahaha, nee ik bedoelde ècht je Ava. Maar ik bedenk me nu pas dat je die vóór kerst ook al had.
quote:korenwolf schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Mag ik dit soort thematische posts van harte aanmoedigen? Veel beter dan dat gedoe met die roze ponny's.Ik zou wel willen, maar uh, ik denk niet dat het erg op prijs wordt gesteld. Ik kan natuurlijk wel elke dag een paar keer van ava wisselen;-)
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:47:

Roos, waarom vond je Exodus niet zo goed? Ik twijfel tussen die film en the Hobbit, wil dinsdag gaan.

Hij was vrij voorspelbaar en het tweede deel was een beetje langdradig. Geen slechte film, maar ook niet geweldig.

Heb je het eerste en tweede deel van 'The Hobbit' gezien? Dan zou ik die gaan kijken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Dat is nou precies mijn punt, LV.

En dat ging lang goed, maar ze is de afgelopen dagen weer zó de boventoon aan het voeren in dit topic, op een dusdanige manier, dat ik me weer groen en geel zit te ergeren. Maar ik 'troost' me met het lezen van de reacties van anderen die het op dezelfde manier ervaren.Erger je dan in stilte. Want je doet nu precies waar de CM een probleem mee had, en je snijdt er alleen jezelf maar mee in je vingers. En dat zijn/haar advies van die negeerknop wellicht niet zo goed helpt is echt geen argument als je eenmaal aan de pan hangt met een ban of zo.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 18:38:

[...]

Dat lijkt jou. Mooi. Waarvan akte.

Ik lees haar, ongevraagd. En nog steeds stoor ik me aan het negatieve dat ze keer op keer uitstraalt en de toonzetting.

Ondanks de negeerknop en dankzij de quotes. En dat mag ik best zeggen.Maar het hoeft niet. Je hoeft niet te reageren.
Je bent zelf een theepot
Heb het eerste deel wel gezien tweede niet. Denk dat ik dan toch voor the Hobbit ga. Dat 2e deel komt later wel.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

[...]

Maar het hoeft niet. Je hoeft niet te reageren.Eens, ik reageer ook nooit ergens op.
quote:ThunderassMan schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

[...]

Hahaha, nee ik bedoelde ècht je Ava. Maar ik bedenk me nu pas dat je die vóór kerst ook al had. Ohhhhh, nu ben ik eigenlijk teleurgesteld. Helemaal naar de Zuidpool gegaan voor de foto (en nog een paar lekkere mooie en voor het goede doel) en dan heb je het over mijn ava.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

[...]

Vind dat die de sfeer hier juist heel goed weergeven.

[afbeelding]
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Wíe noem jij een verschrikkelijke emmer?!?De hypothetische gene aan wie ik me zo vreselijk erger dat ik wellicht zou overwegen hem/haar onder de negeer te zetten, omdat ik me anders echt niet kan inhouden. Op dit moment heb ik geen kandidaat.
quote:ThunderassMan schreef op 28 december 2014 @ 18:50:

[...]

Eens, ik reageer ook nooit ergens op.Dat waarderen we dan ook zeer!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:misspoez schreef op 28 december 2014 @ 18:44:

[...]

Zouden ze dat kunnen controleren eigenlijk?

'Tuurlijk

Mods kunnen ook pb's lezen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

[...]

Maar het hoeft niet. Je hoeft niet te reageren.Samengevat zitten Hats en MrsI nogal in elkaars irritatiefase. Wat doe je in zo'n situatie irl?
Suus, LV, point taken
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

[...]

Erger je dan in stilte. Want je doet nu precies waar de CM een probleem mee had, en je snijdt er alleen jezelf maar mee in je vingers. En dat zijn/haar advies van die negeerknop wellicht niet zo goed helpt is echt geen argument als je eenmaal aan de pan hangt met een ban of zo.+1!
Aha, de hypothetische Fred dus.
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:52:

[...]

Samengevat zitten Hats en MrsI nogal in elkaars irritatiefase. Wat doe je in zo'n situatie irl?Aan wie vraag je dat?
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 18:51:

[...]

De hypothetische gene aan wie ik me zo vreselijk erger dat ik wellicht zou overwegen hem/haar onder de negeer te zetten, omdat ik me anders echt niet kan inhouden. Op dit moment heb ik geen kandidaat.Ik zou best vereerd zijn als ik jou ware ben hoor
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:52:

[...]

Samengevat zitten Hats en MrsI nogal in elkaars irritatiefase. Wat doe je in zo'n situatie irl?

Gechargeerd dit. Ik ben niet de enige die zich stoort. Lees anders de afgelopen 2 dagen even terug.

We hebben wel een historie met dat we elkaar in de haren vlogen. Dat klopt wel.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 18:52:

[...]

'Tuurlijk

Mods kunnen ook pb's lezenDat is niet waar en dat mogen ze ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven