Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:56:

Vraag was bedoeld voor degene die hem op wilde pakken. wat doe je in zo'n situatie irl?Gewoon d'r op los meppen?
quote:ThunderassMan schreef op 28 december 2014 @ 19:17:

[...]

De foto is ook leuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2014 @ 19:18:

[...]

En blijven.Ook dat.
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 19:18:

[...]

Toen ik hier net wat vaker ging posten kreeg ik ook regelmatig dat bericht, ik was toen in de veronderstelling dat ik topic niet kon lezen omdat mensen mij onder de negeerknop hadden staan. Waren er best veel

quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 19:12:

[...]

Waarschijnlijk mosterd, ik heb niet teruggelezen, maar hoe kwam het dan?

En ze is zeker aan niemand verantwoording verschuldigd.Moe, forummen met mobiel vandaar het rare Nederlands. En twee onderwerpen die me na aan het hart liggen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 19:18:

[...]

Toen ik hier net wat vaker ging posten kreeg ik ook regelmatig dat bericht, ik was toen in de veronderstelling dat ik topic niet kon lezen omdat mensen mij onder de negeerknop hadden staan. Waren er best veel

De eerste keer dat ik een ban had dacht ik dat je ook niet meer mocht meelezen. Totdat ik uit logde.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 19:19:

[...]

Moe, forummen met mobiel vandaar het rare Nederlands. En twee onderwerpen die me na aan het hart liggen Oja. En zwanger.
quote:GalaxyGuardian schreef op 28 december 2014 @ 18:02:

[...]

Ik ben dezelfde hoor ik postte net even onder mijn hele oude bejaarde nick. Heb inmiddels na middagje frustratie en schelden op het forum via mijn mobiel wel een nieuwe kunnen aanmaken.

En ik wilde even zeggen dat ik langzaam begin door te krijgen waarom ik me zo opwond over haar topic en dat is omdat ze inderdaad alles heel anders binnenkrijgt dan hoe mensen het bedoelen of schrijven. En dan moet je wat je zegt echt mega engelengeduld hebben om daar nog mee om te kunnen gaan. Wat ik dus niet had en niet kon opbrengen. Kan ze pissig zijn op mij en mijn harde woorden maar dan denk ik werd ze maar eens pissig op zichzelf zo van Shit ik zit hier maar op mijn kamer niet verder te komen met mijn leven. Ik heb maar 1 leven en ik ga nondeju alles op alles zetten om er wat moois van te maken!

Ja galaxy, ik mag misschien voorzichtig zeggen dat het een zegen is als je jezelf een schop onder je kont kan geven, of je boosheid om kan zetten in iets productiefs.

Want je eigen schoppen werken meestal toch stukken beter dan die van een ander.

Overigens heb ik nooit getwijfeld over je goede intenties maar ik schrok wel even van je uitspatting toen (als ik het zo mag zeggen)

Maar ik begrijp nu ook dat het in je irritatie zone kan zitten als je aan moet zien hoe iemand zo lamgeslagen blijft.

Dat lamgeslagen ken ik overigens wel en ik denk zomaar jij ook, daarom begrijp ik Bente ook hoe ze zo vast lijkt te zitten.( wat overigens ook met een zeer ingewikkelde thuissituatie heeft te maken het ligt naar mijn mening enorm gecompliceerd)

Boosheid ken ik ook hoor, en poeh hoe bozer ik ben, hoe meer bergen ik verzet.

Wat dat betreft gun ik Bente eigenlijk ook wel boosheid, dat is namelijk een hele krachtige emotie en dat is nu net wat ze lijkt te missen.

Maar goed, iemand kan ook net iets teveel schoppen of boosheid over zich heen hebben gekregen, dan wordt buigen ook echt breken en boosheid een emotie waar je je ver vandaan houdt, zelfs die van jezelf.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 19:20:

[...]

De eerste keer dat ik een ban had dacht ik dat je ook niet meer mocht meelezen. Totdat ik uit logde.Jij een ban?
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 19:11:

[...]

Toch wel handig als er serieus shit aan de knikker is en men aangifte wil doen bij de politie.

Je kunt ook zelf zaken bewaren.

Er zal altijd iemand zijn die bij alle gegevens kan. Maar of alles wordt gelogd, en hoe lang, is dan nog de vraag. Opslagruimte is niet oneindig.
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 19:20:

[...]

Oja. En zwanger.Gefeliciteerd
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 19:07:

[...]

Zo gaat het op een ander forum waar ik tot het meubilair behoor wel. Ze kunnen daar op verzoek ook chat-sessies nalezen, maar daar beginnen ze echt niet aan als daar geen hele goeie reden voor is. Na twee weken of zo worden de PB- en chathistories ook weg gegooid, omdat ze er van uit gaan dat men dan tijd genoeg heeft gehad om een eventuele klacht in te dienen.

Mijn god, heb je tijd voor 2 veelbezochte fora? Heb je soms stiekem meer uren in een dag dan ik?
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 19:09:

[...]

Ik lees ruis...
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 19:21:

[...]

Jij een ban? Echt, ik ben er helemaal beduusd van.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 19:21:

[...]

Gefeliciteerd ssssssst niet echt!
quote:ThunderassMan schreef op 28 december 2014 @ 19:18:

[...]

Gewoon d'r op los meppen?

Ja?

Ik borstel m'n vacht tot ik zen ben en eet dan een lekkere schaaldieren schotel. Dan zijn alle spanningen weg.
Dat komt er nou van Nous, nu denken ze het echt
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 19:21:

[...]

Er zal altijd iemand zijn die bij alle gegevens kan. Maar of alles wordt gelogd, en hoe lang, is dan nog de vraag. Opslagruimte is niet oneindig.Ik doe niet aan PB's dus dat scheelt
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 19:23:

[...]

Ja?

Ik borstel m'n vacht tot ik zen ben en eet dan een lekkere schaaldieren schotel. Dan zijn alle spanningen weg.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 19:20:

[...]

Oja. En zwanger.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 19:21:

[...]

Of een printscreentje maken. Dat laatste heb ik wel eens gedaan. Maar bij gevalletjes stalking kan het wel handig zijn om een ontwikkeling te kunnen lezen, vandaar die twee weken dus op dat andere forum.
De cyberpolitie kan hier echt wel alles op de kop zetten. Ook verwijderde zaken. (Hoor ik net van de man hier op de bank die daar verstand van heeft)
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 19:23:

[...]

Ja?

Ik borstel m'n vacht tot ik zen ben en eet dan een lekkere schaaldieren schotel. Dan zijn alle spanningen weg.Ik heb geen vacht.
Print screen inderdaad als het echt nodig is.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 19:25:

De cyberpolitie kan hier echt wel alles op de kop zetten. Ook verwijderde zaken. (Hoor ik net van de man hier op de bank die daar verstand van heeft)Jouw man heeft ook overal verstand van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven