Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 20:55:

Bungeejumpen heb ik ook gedaan. Klimmen en abseilen ook. Ik zie nu pas dat ik blijkbaar dit soort uitdagingen uit zoek. Ik wil wel nog een keer gaan ijsklimmen. LV ga je mee?Ja hoor, als ik zelf de zekeringen maar mag leggen
Ik vond tokkelen al eng
Op TLC een man met 5 vrouwen en 25 kinderen. Dat die vrouwen daar zin in hebben.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 20:57:

[...]

Ja hoor, als ik zelf de zekeringen maar mag leggen Helemaal prima! Is er alleen een hal in Den Haag? Ik meen het trouwens, dus als je echt wil, dan spreken we af!
O, is dat sister wifes oid?
Ik ga eens Scorpion kijken. Best een leuke serie. Tot morgen!!!

@steinbeck, dit is mijn oude zelf
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:00:

O, is dat sister wifes oid?Nee, iets anders geloof ik. Het is alweer afgelopen.
Doei fang!
Doei Stoor, schud je je vacht wel goed uit voor je het bed op duikt?
Btw, wat saai dat vele alweer hun oude ava's doen.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 21:02:

Doei Stoor, schud je je vacht wel goed uit voor je het bed op duikt?
quote:Rasa* schreef op 28 december 2014 @ 21:01:

[afbeelding]

@steinbeck, dit is mijn oude zelfIk zal even kijken of ik er iets mee kan.
Ik kijk bzv.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 20:56:

[...]

Woehoe!

[afbeelding]
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 21:00:

[...]

Helemaal prima! Is er alleen een hal in Den Haag? Ik meen het trouwens, dus als je echt wil, dan spreken we af!Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 20:50:

[...]

Nope, je hebt geen gelijk. De eerste sprong krijg ik wel zo'n parachute die vanzelf open gaat. Maar er springt echt niemand mee, tenminste niet aan me vast.

Je chute wordt 'opengetrokken' op het moment dat je springt. Er zit een 'lijn' tussen je chute en het vliegtuig.

Veel plezier!

(ik heb het ook gedaan, vond het geweldig, maar doe het toch nooit meer :-))
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 21:04:

[...]

Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .

Je weet me te vinden! Even op en neer naar de bergen vind ik ook zoiets voor een eerste keer

Ik zat nog even op je post te wachten, nu ben ik echt weg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 21:04:

[...]

Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .Meetings eng maar je in de diepte storten niet. Tuulk
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:02:

Btw, wat saai dat vele alweer hun oude ava's doen.Ik ben ook saai. Toen ik nog een lammetje was, was ik nog een echte spring-in-het-veld.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:02:

Btw, wat saai dat vele alweer hun oude ava's doen.

Ik weet dat het oliebollen zijn, die nucleaire rampen uit jou oren...

Maar ik verheug me op je oudennieuwava, omdat ik verwacht dat er dan vuurpijlen uit je neusgaten komen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Rasa, dit is de verkleinde (150X150 pixels) versie
Ik voel me trouwens behoorlijk achtergesteld! TO van het topic 'vanaf welke leeftijd financieel onafhankelijk?' Betaald alles voor haar volwassen kinderen. Waarom had ik dat niet?
Mijn ouders hebben mijn studie betaald, totdat ik fulltime naast mijn studie ging werken. Ik hoop dat voor zoon ook te doen
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 21:09:

Ik voel me trouwens behoorlijk achtergesteld! TO van het topic 'vanaf welke leeftijd financieel onafhankelijk?' Betaald alles voor haar volwassen kinderen. Waarom had ik dat niet? Omdat jij volwassen, verantwoordelijk en capabel genoeg was om niet afhankelijk te zijn van je ouders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven