Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 december 2014 om 20:57
zondag 28 december 2014 om 21:04
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 21:00:
[...]
Helemaal prima! Is er alleen een hal in Den Haag? Ik meen het trouwens, dus als je echt wil, dan spreken we af!Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .
[...]
Helemaal prima! Is er alleen een hal in Den Haag? Ik meen het trouwens, dus als je echt wil, dan spreken we af!Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .
zondag 28 december 2014 om 21:04
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 20:50:
[...]
Nope, je hebt geen gelijk. De eerste sprong krijg ik wel zo'n parachute die vanzelf open gaat. Maar er springt echt niemand mee, tenminste niet aan me vast.
Je chute wordt 'opengetrokken' op het moment dat je springt. Er zit een 'lijn' tussen je chute en het vliegtuig.
Veel plezier!
(ik heb het ook gedaan, vond het geweldig, maar doe het toch nooit meer
)
[...]
Nope, je hebt geen gelijk. De eerste sprong krijg ik wel zo'n parachute die vanzelf open gaat. Maar er springt echt niemand mee, tenminste niet aan me vast.
Je chute wordt 'opengetrokken' op het moment dat je springt. Er zit een 'lijn' tussen je chute en het vliegtuig.
Veel plezier!
(ik heb het ook gedaan, vond het geweldig, maar doe het toch nooit meer
zondag 28 december 2014 om 21:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 21:04:
[...]
Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .
Je weet me te vinden! Even op en neer naar de bergen vind ik ook zoiets voor een eerste keer
Ik zat nog even op je post te wachten, nu ben ik echt weg!
[...]
Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .
Je weet me te vinden! Even op en neer naar de bergen vind ik ook zoiets voor een eerste keer
Ik zat nog even op je post te wachten, nu ben ik echt weg!
zondag 28 december 2014 om 21:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 21:04:
[...]
Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .Meetings eng maar je in de diepte storten niet. Tuulk
[...]
Oh, een hal? Dat kan ook nog ja, ik heb het gewoon in de bergen gedaan. Ik vind meetings een beetje eng, maar deze ga ik serieus overwegen. Lijkt me wel heel leuk namelijk, en mijn man is niet zo'n held aan een touwtje .Meetings eng maar je in de diepte storten niet. Tuulk
zondag 28 december 2014 om 21:07
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:02:
Btw, wat saai dat vele alweer hun oude ava's doen.
Ik weet dat het oliebollen zijn, die nucleaire rampen uit jou oren...
Maar ik verheug me op je oudennieuwava, omdat ik verwacht dat er dan vuurpijlen uit je neusgaten komen
Btw, wat saai dat vele alweer hun oude ava's doen.
Ik weet dat het oliebollen zijn, die nucleaire rampen uit jou oren...
Maar ik verheug me op je oudennieuwava, omdat ik verwacht dat er dan vuurpijlen uit je neusgaten komen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 28 december 2014 om 21:10
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 21:09:
Ik voel me trouwens behoorlijk achtergesteld! TO van het topic 'vanaf welke leeftijd financieel onafhankelijk?' Betaald alles voor haar volwassen kinderen. Waarom had ik dat niet? Omdat jij volwassen, verantwoordelijk en capabel genoeg was om niet afhankelijk te zijn van je ouders?
Ik voel me trouwens behoorlijk achtergesteld! TO van het topic 'vanaf welke leeftijd financieel onafhankelijk?' Betaald alles voor haar volwassen kinderen. Waarom had ik dat niet? Omdat jij volwassen, verantwoordelijk en capabel genoeg was om niet afhankelijk te zijn van je ouders?