Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 21:10:

[...]

Omdat jij volwassen, verantwoordelijk en capabel genoeg was om niet afhankelijk te zijn van je ouders?

Ik werd op mijn 13e gewoon in de bollenschuur van de buurman neergezet om 7 uur in de ochtend.

Maar het was een licht sarcastische post hoor, ik ben heel blij dat ik altijd voor mijn leuke dingen gewerkt heb.

Mijn studie hoefde niet betaald, maar anders hadden ouders dat ook gedaan en de bedoeling is dat wij dat ook voor zoon doen. We sparen niet voor niks.
quote:feow schreef op 28 december 2014 @ 21:07:

[...]

Ik weet dat het oliebollen zijn, die nucleaire rampen uit jou oren...

Maar ik verheug me op je oudennieuwava, omdat ik verwacht dat er dan vuurpijlen uit je neusgaten komen

Nucleaire rampen , die was nog niet voorbij gekomen!

Vuurpijlen worden vast neushematomen.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 21:13:

[...]

Nucleaire rampen , die was nog niet voorbij gekomen!

Vuurpijlen worden vast neushematomen.Het is wel de meest besproken ava van het jaar!
Ik hou het op bloemkooloren.
Mijn rijbewijs heb ik ook cadeau gekregen. En ik kreeg vakantiegeld als ik op vakantie ging. Het heeft me niet minder verantwoordelijk of onafhankelijk gemaakt.
Hoera! Doei muts! En dankjewel Steinbeck!
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 21:09:

Ik voel me trouwens behoorlijk achtergesteld! TO van het topic 'vanaf welke leeftijd financieel onafhankelijk?' Betaald alles voor haar volwassen kinderen. Waarom had ik dat niet?

Ik woonde al met 17 op mezelf

Weet wel dat ik dat wel meer voor mijn kinderen ga doen/ meebetalen.

Alleen deze TO doet naar mijn mening effe te veel. En de studie en zorg regelen/betalen, dat vind ik nog best oke zoals zij dat heeft geregeld, maar mag langzaam aan ook wel anders.

Voor de rest van de lijst zou ik nu die kinderen zelf verantwoordelijk maken dat had ik niet zo gedaan.
Never mind.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Dan ben je al lang niet geweest zeg. Ik weet niet beter meer
quote:Heksie schreef op 28 december 2014 @ 21:20:

Hallo Mrs. Psssttttt, ik ben onderkoffer. Niet verklappen wie ik ben! Al hoewel... met mijn accent word ik meteen herken *zucht.

Ik herken de Viva niet meer. Ik heb een plattegrond nodig. Heeft iemand er een bij de hand?

Ben jij wie ik denk dat je bent?

Vertel vertel!!
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 21:21:

[...]

Ben jij wie ik denk dat je bent?

Ik weet niet wie je denkt dat ik ben, maar ik denk dat je denkt dat ik die ene ben die je denkt. Met andere woorden, ja. Ik ben het.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 21:17:

Mijn rijbewijs heb ik ook cadeau gekregen. En ik kreeg vakantiegeld als ik op vakantie ging. Het heeft me niet minder verantwoordelijk of onafhankelijk gemaakt.Rijbewijs moest ik zelf betalen. Wel hebben mijn ouders een aantal auto's (hobby van pa) en ik mocht na het behalen wel ongelimiteerd gebruik maken van een auto. Dat was ook wel fijn
Aaaaaa ik weet natuurlijk weer van niks.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 21:22:

[...]

Rijbewijs moest ik zelf betalen. Wel hebben mijn ouders een aantal auto's (hobby van pa) en ik mocht na het behalen wel ongelimiteerd gebruik maken van een auto. Dat was ook wel fijn O, dat mocht ik ook nog. Moest wel aftanken.
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 21:17:

Mijn rijbewijs heb ik ook cadeau gekregen. En ik kreeg vakantiegeld als ik op vakantie ging. Het heeft me niet minder verantwoordelijk of onafhankelijk gemaakt.

Ik heb mijn rijbewijs ook gekregen, maar wel nadat ik (na een wilde tijd in mijn leven) een braaf leven ging leiden met een baan enz.

Maar mijn ouders hebben ook deels mijn studie betaald en ons vaak wat geld toegestoken zo hier en daar, ze waren heel gul.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 21:23:

Aaaaaa ik weet natuurlijk weer van niks.Ik ook niet
quote:Rasa* schreef op 28 december 2014 @ 21:18:

Hoera! Doei muts! En dankjewel Steinbeck! Graag gedaan.
quote:Heksie schreef op 28 december 2014 @ 21:22:

[...]

Ik weet niet wie je denkt dat ik ben, maar ik denk dat je denkt dat ik die ene ben die je denkt. Met andere woorden, ja. Ik ben het.

Lekker duidelijk

Welkom dan maar, mevrouw-die-misschien-wel-degene-is-die-ik-denk-dat-ze-is !
quote:Heksie schreef op 28 december 2014 @ 21:22:

[...]

Ik weet niet wie je denkt dat ik ben, maar ik denk dat je denkt dat ik die ene ben die je denkt. Met andere woorden, ja. Ik ben het.Staat het niet in de quote? Want dan ken ik je ook nog wel.
Rijbewijs ook zelf betaald, ik was gaan roken
LV doe even een pb!

Ken ik jou ook Heksie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 21:25:

[...]

Staat het niet in de quote? Want dan ken ik je ook nog wel.Ik ben MEFS aka Deopperheks. Ik ben bijna een jaar nauwelijks meer hier geweest, en ik mis het, maar ik kan geen van die kletstopics meer vinden. Ik voel me een groentje.
quote:Bieb2.0 schreef op 28 december 2014 @ 20:28:

i'm on my way
quote:Heksie schreef op 28 december 2014 @ 21:26:

[...]

Ik ben MEFS aka Deopperheks. Ik ben bijna een jaar nauwelijks meer hier geweest, en ik mis het, maar ik kan geen van die kletstopics meer vinden. Ik voel me een groentje.Dat hadden we allemaal toen de layout net veranderd was, het is wel even wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven