Hij is gestoord?!

28-12-2014 22:33 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb sinds 1,5 jaar geleden een vriend. Hij is van nederlands afkomst en ik zelf ben van Libaneese afkomst. Mijn ouders weten nog niks over onze relatie terwijl ik al 20 jaar ben. Denk dat jullie hiervan de reden al weten.

In het begin van onze relatie leek onze relatie heel leuk etc maar na de eerste paar maanden bleek hij erg agressief te zijn. Hij heeft me nooit lichamelijk pijn gedaan maar wel geestelijk.

Ik heb hem toen verlaten, en dit hield ik zes maanden vol. In die zes maanden heeft hij mij laten zien dat die echt niet zonder mij kan etc. Had na lange tijd ook zijn moeder gesproken die me zei dat die huilend in bed lag.

Toen hebben we afgesproken (zag dat die heel erg was afgevallen) en werd gewoon weer helemaal verliefd op hem. Hij was zo rustig geworden..

Nu paar dagen terug met de kerst hadden we een knallende ruzie. wat echt nergens over ging. Over dat die 1 x heeft gebowt. In zijn verleden heeft hij vaker geblowt en ik dacht dus dat hij weer zou beginnen en weer het verkeerde pad op zou gaan etc.

Nu heeft hij mij op tweede kerst dag dus geslagen. En ben huilend weggerend, ik kan hier met niemand over praten en weet gewoon niet wat ik moet doen. Hij belt me zovaak om te zeggen dat het hem spijt, maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar niks aan heb.

Hebben mensen hier ervaring mee? En wat kan ik doen? Ik wil hem los laten maar het is toch moeilijk dan ik dacht..

Alvast bedankt
wat je kan doen is bij hem wegblijven.

en je zult door het verdriet heen moeten, dus ga jezelf lekker verwennen.
Hij heeft je geslagen. Dan zou het bij mij game over zijn. Als hij je een keer slaat kan je er zeker van zijn dat hij het vaker zal gaan doen. Hij heeft weinig controle als hij boos is. Daar moet hij hulp voor gaan zoeken, maar het is verder niet jouw probleem. Het zal moeilijk zijn, maar ik zou hem echt dumpen. Je verdient veel beter dan een vent die je slaat.
Steeds herstellen van de klappen is nog veel moeilijker.

Contact volledig verbreken, totaal negeren, en vooral geen medelijden krijgen met zo'n klootzak.
Ja, maar hij kan niet zonder je. Dus kun je niet weg. Toch?
Duidelijk toch? Hij is niet veranderd maar nog een graadje erger geworden. Blokkeren dus!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wegwezen met die vent. Trap niet meer in.

Sterkte
Vertel het tegen je ouders en je vriendinnen, dan heb je mensen die je kunnen steunen als je het moeilijk hebt.

Meid, je bent 20 jaar. Je wilt toch niet nu al zo'n gecompliceerde relatie? Kom op zeg. En het feit dat hij je geslagen heeft is natuurlijk niet goed te praten.

Alles blokkeren van hem en sterk zijn!
Eerlijk gezegd, ben ik ook een soortvan bang voor hem..

Ook bang dat die naar me ouders gaat en zegt dat ik bijv. ben ontmaagd door hem etc.

Het is ook echt niet de type man waarmee ik wil trouwen. Omdat zoveel eigenschappen van hem op die van me vader lijken.
och meis, je voeten hebben je al verteld wat je moet doen.

Je hebt gerend. Nu voor de rest nog afscheid van hem nemen. Je bent nog jong en er liggen mooiere en betere dingen op je te wachten.

Laat hem maar afvallen en in zijn bed huilen. Dat is verder niet meer jouw probleem en heeft niets met liefde, maar alles met raar met emoties omgaan te maken.
wees hem voor en licht je ouders in. Dan kan hij kletsverhalen vertellen tot hij een ons weegt.
Nu heeft hij mij op tweede kerst dag dus geslagen. En ben huilend weggerend, ik kan hier met niemand over praten en weet gewoon niet wat ik moet doen. Hij belt me zovaak om te zeggen dat het hem spijt, maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar niks aan heb.

Blijf dat in gedachte houden, je bent slim genoeg om te zien dat je niets met zijn praatjes kunt. Blijf sterk en negeer hem
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Laatst las ik (volgens mij hier);

Als iemand zijn ware gezicht laat zien, geloof hem dan maar.

Laat die kerel lekker huilen. Blokkeer zijn nummer. Ga naar je ouders. Vertel hen dat er een jongen is die wat van je wil maar dat je dat niet ziet zitten, dat hij je stalkt. Maak er maar wat van. Je hoeft niet te vertellen dat je seks hebt gehad he. Dat is privé, dat mag je lekker voor jezelf houden.
Als jij eerder hebt verteld aan je ouders dat hij je geslagen heeft, zullen ze zijn praatjes niet meer geloven. En ze kunnen je steunen.

Iemand die andere mensen slaat is een engerd. Hij is een engerd en dat blijft hij. Wegwezen dus.

Sterkte!
quote:haakje schreef op 28 december 2014 @ 22:40:

och meis, je voeten hebben je al verteld wat je moet doen.

Je hebt gerend. Nu voor de rest nog afscheid van hem nemen. Je bent nog jong en er liggen mooiere en betere dingen op je te wachten.

Mooi gezegd, haakje.
Laat hem jou niet manipuleren. Hij kan dreigen wat hij wil, maar uiteindelijk is hij degene die fout is geweest (door jou te slaan). Kun je met je moeder hier wel over praten? Jij kan aangifte doen, als je dat wil.
quote:Miss_Marvellous schreef op 28 december 2014 @ 22:50:

Laat hem jou niet manipuleren. Hij kan dreigen wat hij wil, maar uiteindelijk is hij degene die fout is geweest (door jou te slaan). Kun je met je moeder hier wel over praten? Jij kan aangifte doen, als je dat wil.Nee kan niet met mijn moeder hierover praten. Gelukkig kennen jullie me niet, dus kan ook niet "zielig" doen. Maar me ouders zijn zelf ook zo. En dat heeft mij nu een rustig, stil verlegen meisje gemaakt. Die erg gesloten is opgesteld en niemand meer vertrouwt.
Raar hoe je bij je vriend uithuilt in zijn armen omdat je vader je bont en blauw slaat.

Vervolgens blijkt je eigen vriend waar je uithuilt, zelf ook zo te zijn.

Gatverdamme zeg. Word nog spontaan lesbisch, of alleen staande moeder bij een sperma bank ding
Neem niet op als hij belt.

Blijf hier veel posten voor steun.
quote:Kiki22 schreef op 28 december 2014 @ 22:56:

Raar hoe je bij je vriend uithuilt in zijn armen omdat je vader je bont en blauw slaat.

Gatverdamme zeg. Word nog spontaan lesbisch, of alleen staande moeder bij een sperma bank ding

Gatverdamme zeg. Word nog spontaan lesbisch, of alleen staande moeder bij een sperma bank dingWat een rare reactie, snap er niets van.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Dat gaat niet over.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Deze reactie van jezelf snap ik niet?

Maar nog een serieuze reactie: kan je de waarheid naar je ouders toe niet verdraaien. Zeggen dat je hem hebt afgewezen (dus niet vertellen dat jullie een relatie hebben gehad), dat hij boos was, je heeft geslagen en dat hij heeft gezegd roddels over je te verspreiden. Dan zullen ze hem minder snel geloven als hij dat wel doet.
Geen....
quote:Alixane schreef op 28 december 2014 @ 23:01:

[...]

Wat een rare reactie, snap er niets van.

Haar vader slaat/sloeg haar ook en ze huilde bij haar vriend uit. Nu doet vriend hetzelfde.

NIET teruggaan TO, blijf weg van zulke mannen.
Life is short. Eat dessert first.
Hebben mensen hier ervaring mee? En wat kan ik doen? Ik wil hem los laten maar het is toch moeilijk dan ik dacht..

Nee hoor, is echt niet moeilijk. Raap je zelfvertrouwen bij elkaar, geef hem (en jezelf) een schop, raap jezelf op van de vloer etc etc ... gewoon dóen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven