Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:romyro schreef op 30 december 2014 @ 00:09:

Hoerezooi wil me anonimiseren maar dat kan niet zonder email te vermelden. Mods lezen vast wel mee hier. Moet voor de ban gaan dus heb er zin an ;)Laat maar weer, stom advies. Het is al laat he .
Heb het al 2 keer verzocht en daarnaast keer gedreigd met zover te gaan voor ip ban, wil het niet want heb geen zin in dat gezeik maar wordt er bijna toe gedwongen
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:13:

Lijken andere exen ook zo op die 2 Yas? Of zit daar een beetje variatie in? Wel saai, zoveel jaar hetzelfde om tegenaan te kijken

Meer exen zijn er niet echt. Wel in between husbands losse scharrels gehad en ja, ook die lijken. Altijd dezelfde types.

En als ik ergens een leuke man zie, op werk of in de kroeg, dan past die ook weer zo in het rijtje.
quote:romyro schreef op 30 december 2014 @ 00:15:

Heb het al 2 keer verzocht en daarnaast keer gedreigd met zover te gaan voor ip ban, wil het niet want heb geen zin in dat gezeik maar wordt er bijna toe gedwongenDa's wel drastisch.
quote:yasmijn schreef op 30 december 2014 @ 00:15:

[...]

Meer exen zijn er niet echt. Wel in between husbands losse scharrels gehad en ja, ook die lijken. Altijd dezelfde types.

En als ik ergens een leuke man zie, op werk of in de kroeg, dan past die ook weer zo in het rijtje. Ik vind dat echt heel erg grappig! Ik kan me daar namelijk helemaal niets bij voorstellen.
quote:romyro schreef op 30 december 2014 @ 00:15:

Heb het al 2 keer verzocht en daarnaast keer gedreigd met zover te gaan voor ip ban, wil het niet want heb geen zin in dat gezeik maar wordt er bijna toe gedwongen

Gewoon in het modtopic zeggen dat deze nick op anoniem moet, zonder dat je gaat mailen.

Ik wed dat je het dan morgen voor elkaar hebt, want je bent niet verplicht om te mailen.
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:16:

[...]

Ik vind dat echt heel erg grappig! Ik kan me daar namelijk helemaal niets bij voorstellen.Voor mij is dat doodnormaal.
Het heeft toch helemaal geen zin je te laten bannen?

Je posts en info is dan nog allemaal te loepen, net als dat je er nu gewoon zou stoppen met posten.
Heb je daar je mail voor nodig dan om te anonimiseren ?
Tja wil gewoon anonimiseren, hier moeilijk kan het zijn? Aanmelden gaat iig stuk sneller en wordt niet zo serieus genomen hier.
Volgens mij worden er zat zonder mail geanonimiseerd. En van een ander mailadres af mailen slaat natuurlijk nergens op. Dan kan ik wel mailen dat ik Yas ben en dat ik geanonimiseerd wil worden.
Mijn significant exes leken maar in een opzicht op elkaar: het waren dwarsliggers
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:18:

Volgens mij worden er zat zonder mail geanonimiseerd. En van een ander mailadres af mailen slaat natuurlijk nergens op. Dan kan ik wel mailen dat ik Yas ben en dat ik geanonimiseerd wil worden.Das waar ja. Ik snap het ook niet hoor. Toen ik mijn ouwe nick op nonactief wilde hebben kon dat gewoon met een verzoekje in het modtopic. Dat lijkt me ook betrouwbaarder dan een vaag mailadres.
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:18:

Volgens mij worden er zat zonder mail geanonimiseerd. En van een ander mailadres af mailen slaat natuurlijk nergens op. Dan kan ik wel mailen dat ik Yas ben en dat ik geanonimiseerd wil worden.

Dat heb ik net gemeld in het modtopic.

Zo kun je iedereen laten anonimiseren

Istar@gmail.com maak ik aan en dan poeff..weg ben jij
Ik hoefde ook geen mail te sturen, ik had in mijn verzoek wel gezet dat ik een andere naam wilde en daarom deze op anoniem. Misschien ging het daarom makkelijk?
En heb t al verscheidenen keren gemeld in t mod topic vandaar dat km hier terecht kom.
quote:merano schreef op 30 december 2014 @ 00:20:

Mijn significant exes leken maar in een opzicht op elkaar: het waren dwarsliggers:-)
Mijn man lijkt trouwens voor geen meter op mijn ex. Ze zijn wel goeie vriendjes samen .
quote:yasmijn schreef op 30 december 2014 @ 00:20:

[...]

Dat heb ik net gemeld in het modtopic.

Zo kun je iedereen laten anonimiseren

Istar@gmail.com maak ik aan en dan poeff..weg ben jij Zou wel handig zijn. Kan je iedereen die je niet leuk vindt echt blokkeren
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:22:

[...]

Zou wel handig zijn. Kan je iedereen die je niet leuk vindt echt blokkeren
Al mijn exen sporen niet. Behalve de laatste, die was echt heel lief. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij mijn ex is
quote:Amaqanda schreef op 30 december 2014 @ 00:21:

Ik hoefde ook geen mail te sturen, ik had in mijn verzoek wel gezet dat ik een andere naam wilde en daarom deze op anoniem. Misschien ging het daarom makkelijk?Dat maakt toch geen zak uit, waarom iemand wil anonimiseren?
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 00:22:

[...]

Zou wel handig zijn. Kan je iedereen die je niet leuk vindt echt blokkeren Ik neem morgen maar vrij denk ik. Ga ik eens een middagje gmail-adressen aanmaken .
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2014 @ 00:24:

[...]

Ik neem morgen maar vrij denk ik. Ga ik eens een middagje gmail-adressen aanmaken .Het loont de moeite
Ik laat het voor nu nog even zo, morgen (vandaag) ga ik voor de ipban. Maar neem aan dat mods wijzer zijn dan ik ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven