Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh maar het ziet er wel gezellig uit Splint, en dat het druk was geloof ik meteen

De druppels gaan heel makkelijk, die glijden zo de snotneus in. De pil is nog de grootste bevalling elke dag, maar goed. Deze DA zit ook redelijk dichtbij hoor; kleine 10 min. rijden (ipv nog geen 5) dus geen wereldreis. Ze waren idd erg lief en helemaal wég van Puk (wat is 'ie liiieeef, wat is 'ie zaaaaacht - en ik maar glimmen, erg hè )maar ze weten wel te rekenen zeg...¤40,- voor alleen het consult al Dus Puk zit voorlopig op water en brood

Bij, wat een mooi paard heb jij trouwens zeg, ik kende het hele ras niet (nu ben ik ook geen enorme paardenkenner hoor, dus dat zegt niks).
DA moest trouwens heel hard lachen toen we vertelden dat Puk eigenlijk Waldemar heet
Hahaha, en Puk zat met schaamrood op zijn kaakjes zeker?

Enne.....nou snap ik ineens waarom de da zo lief was. Lekker makkelijk, zo inspelen op je poezenmoedertrots

Leuk is dat hè.
quote:Olijfje_ schreef op 29 december 2014 @ 17:46:

En as we speak over de vitamineboost, racet Puk nu met Fido door de kamer Haha, met recht een boost. Hopelijk zet het door en voelt hij zich beter nu hij beter door z'n neusje kan ademen! 40 euro alleen al voor het consult is idd behoorlijk pittig, maar als ze het beter aanpakken en Pukje zienderogen opknapt is het dat wel waard, vind ik (voor deze ene keer dan he? )
quote:Splinter_ schreef op 29 december 2014 @ 17:00:

Slif, alles gelukt?

Yep Splonter, helemaal netjes aangekomen en het is 'm zelfs gelukt om de trein van 17h00 naar A. te halen na om 16h15 geland te zijn.

Alleen in A. liepen we elkaar mis, ik stond op het perron (zoals altijd!), maar hij zag mij niet, want ik stond ook hélemaal aan de andere kant (zucht mannen) en ging naar beneden. Na een paar appjes ik ook naar beneden, maar ik zag 'm nog steeds niet totdat ik een keiharde oi hoorde. Staat 'ie 10 meter van me vandaan, maar heeft een pet op z'n kop aaaarrrggghhh . Dat was even nieuw voor mij , maar hij vond het zo koud hier. Oke, maar zo een ouwemannenpet

Bij_zonder: we hebben elkaar afgelopen september nog in Engeland gezien, maar daarvoor langer dan een jaar niet!

Plous: idd een flauwe actie en volgens mij weet ze het ook dondersgoed. Ik zou zeggen: heel goed uitzieken

Zo, nu eerst ff die snurkbeer wakker maken en een lekker roereitje maken. Oh, en een lekker flesje Opium gekregen, mijn favoriete geurtje.
Gogo Waldemar! Gaat hij nog steeds goed Olijf? En wat een bak geld he?

Ik krijg als het goed is ook één dezer dagen de rekening van de dikke dame van onderzoekjes, urinekweekjes en bloedafname.

Ouwemanpet? Oh jeej.... Dat staat alleen Alain Clark

Of nee, eigenlijk ook niet.

Ik voel me wel iets beter maar nog niet topfit. Nouja, het lijkt wat als ik zo lig maar als ik naar boven loop of gewoon naar de keuken, bonkt mijn hoofd behoorlijk en af en toe zet de koorts nog op. Maar over het geheel gezien voel ik me wel wat beter

Ga zo bellen dat ik er morgen ook nog niet ben.
Goeie beslissing Pilou
Manager was minder blij. Maar das niet mijn pakkie an
Verstandige beslissing. Kan stomme collega gewoon ook lekker werken. De hele dag. De idioot. Natuurlijk niet appen want dan kan ze antwoord krijgen he? Nu kan ze zeggen dat ze gemaild heeft.

Goed om te lezen dat nieuwe dierenarts bevalt. En dat hij nog wat extra medicijnen heeft gegeven. Alleen neusdruppels? Vertel vooral hoe je dat moet toedienen! Oh, had je post hierover gemist. Gewoon druppelen dus.

Wel een dure da zeg. 40 euro voor een consult. Maar wel lekker dichtbij huis.

Slof, veel plezier met je ouwe pettendragende snurkert! Grappig hoor dat je hem helemaal niet herkende.

Gisteren heeft dochter mijn haar gedaan. Weer 30 euro uitgespaard. Vandaag een paar kleine klusjes in huis doen en verder niets. Misschien nog een klein boodschapje doen. Slagroom en Vegter's rolletjes. Heb ik nu enorme zin in omdat mijn nicht gisteren verse kniepertjes aan het bakken was.

Nouwwwwww niet leuk! Helemaal niet te krijgen bij de AH hier. Nu moet ik weer naar een andere winkel.
Ik heb ze hier in huis
Bofkont. De andere supermarkt had ze ook niet.
Fant heeft een kniepertjeswafelijzer.

Toch Fant?
quote:Pil0u schreef op 30 december 2014 @ 11:55:

Manager was minder blij. Maar das niet mijn pakkie an Tssss, dat vind ik zo stom hè. Alsof jij voor je lol thuis zit en dan wordt word krijg je ook nog een schuldgevoel aangepraat. Ik krijg daar altijd acuut een rotgevoel van.

Wat is er zo bijzonder aan die rolletjes, Dee?

Olijfje, hoe doet Puk het vandaag?

Wij hebben net een nieuwe salontafel van Ikea in elkaar geknutseld. Weer een waar Sammi-walhalla hier in de kamer, met al die dozen, onderdelen. Nu staat er dus dezelfde als die we al hadden, maar dan met een spiksplinternieuw blad, onbeschadigd en.......hoogglans. Dat is even wennen, zeg maar.

En nu is man naar de opticien en komt hij straks terug met appelbeignets.

Voor de rest zijn alle boodschappen binnen voor morgen, alleen wil ik dan die spinaziedip maken voor bij de nacho's, maar nu kan ik het recept niet meer vinden. Iets met spinazie, feta en knoflook. Maar verder?

En shit, ik bedenk me dat ik kaartjes zou gaan schrijven in de tussentijd. Kijken of dat lukt voor 18u.
quote:Slofje schreef op 30 december 2014 @ 10:15:

[...]

Yep Splonter,

Veel plezier samen!
Ken je dat niet Splinter? Ik dacht dat dat toch door heel Nederland bekend was. Het is een koekje wat eigenlijk alleen met oud en nieuw verkocht wordt. Vullen met slagroom en smullen maar!

Dochter is nu naar een andere winkel om te kijken of ze daar te koop zijn.

Leuk zo'n nieuwe oude eh nieuwe tafel. Voor Sammi zal het zeker een feest zijn! Dozen doen het altijd goed.

En die appelbeignets klinken ook goed. Nooit geweten trouwens dat die bij de opticien verkocht werden.

Hier zal K morgen wel oliebollen gaan bakken. Of ik. Hij moet nog de hele dag werken.
Heb je het recept al Splint? Ik wil die ook maken wel eigenlijk... voor morgen.

En de brievenbus is tot en met 2 januari dicht. Dus heb je het gehaald?

En vwb manager.. Ja... En ik realiseer me ook dat mijn ziekteverzuim behoorlijk hoog is. Ik kies er helaas niet voor. En die druk opleggen werkt inmiddels alleen maar averechts merk ik

Is het gelukt Dee?
Nee. Helaas. Hoogvliet heeft ze ook niet. Nu weet ik natuurlijk niet hoe goed dochter gekeken heeft maar ik ga er maar van uit dat ze goed gekeken heeft.

En dat ziekteverzuim? Boeien. En dat gezeur er over werkt niet echt bevorderend.
Nee, ik ken ze niet, Dee. Hoewel de naam bekend klinkt. Zijn het gewone wafeltjes? En heb je ze nog gevonden?

Oh, de apelbeignets hadden we in de auto laten liggen, die kwamen niet bij de opticien vandaan heur.

Recept heb ik nog niet gevonden nee. Straks maar weer even alle losse knipsels in het kookboek doorbladeren. En anders heb ik het misschien nog wel ergens op internet gezet, heb ik het ook niet met jullie gedeeld? *hoopvol*

Brievenbus heb ik gehaald!

Sja, hoog ziekteverzuim......als je er wel bent dan werk je je ook 3 slagen in de rondte hè. Misschien is het werkklimaat ook niet zo heul gezond? Maar bovenal: je doet het niet voor de lol.
Heb ik al gekeken Splint, maar dat was op de oude site denk ik. Niet op FB iig.
Jaaaaaaaa! Even slim geweest en voila: Spinazie-kaas dip
Ik doe er alleen geen koriander door. En het ziet er anders uit dan op het plaatje, maar dat maakt niet uit.

Mmmmm, nu al zin in!

Toch wel koriander, de gemalen variant. Ik kon me de blaadjes al niet herinneren.
Je hebt het recept wel eens hier neergezet. Ik vroeg er naar nadat we toen bij TH? waren geweest.

Djeez, K komt net thuis. Tara heeft hem uit angst gebeten. Hij heeft nu een gat in zijn onderarm en nu dikke spierpijn en een zere arm. Hij ging haar uitlaten (alleen p&p) en kreeg haar niet uit de auto. Hij wilde haar aan de halsband er uit trekken en toen heeft ze dus gebeten. Arme hond. Ze is zo vreselijk bang nu.

Gelukkig heeft hij een jaar of 3, 4 geleden nog een tetanusprik gehad. Die hoeft hij nu niet meer te halen.

En hij laat een baard groeien....
K heeft wat gedaan? Mien got... Sorry hoor, eigen schuld.

Moet hij niet gehecht worden oid?

Arme Tara, zo bang

Hier ligt het zwartwitje ook permanent onder de bank te dweilen en als ik de kamer verlaat, miept ze achter me aan de trap op
Jezus...K, da's niet bepaald een slimme actie!! Hij heeft denk ik nog geluk gehad...arme Taartje.. Ik zou er wel even naar laten kijken, hondenbeten kunnen gemene wonden geven.

Ik lig nu onder een dekentje op de bank, ingebouwd door 5 orenwapperende Poekels. Nou ja, zo voelt het iig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven