Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2014 om 23:18
dinsdag 30 december 2014 om 23:22
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 23:14:
[...]
Ik zie op mijn werk alle doemscenario's en dat werkt niet in het voordeel van de opvoeding eigenlijk. Ik ben te streng op sommige dingen en hoor bij collega's precies hetzelfde.Dat denk ik ook hoor en onze omgang met de pleegkinderen die wij opvangen is ook (vanzelfsprekend) anders dan hoe wij dochter op willen voeden. Andere situatie.
[...]
Ik zie op mijn werk alle doemscenario's en dat werkt niet in het voordeel van de opvoeding eigenlijk. Ik ben te streng op sommige dingen en hoor bij collega's precies hetzelfde.Dat denk ik ook hoor en onze omgang met de pleegkinderen die wij opvangen is ook (vanzelfsprekend) anders dan hoe wij dochter op willen voeden. Andere situatie.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
dinsdag 30 december 2014 om 23:28
quote:Amaqanda schreef op 30 december 2014 @ 23:18:
[...]
Ik heb een ellenlange PB reeks met Doornroosje waarin we elkaar goedenmorgen, goedenmiddag, goedenavond en weltrusten wensen
Maar dat bedoel je vast niet...Die ik trouwens gewist heb, dus als je nog eens iets wil sturen, nieuwe PB maken.
[...]
Ik heb een ellenlange PB reeks met Doornroosje waarin we elkaar goedenmorgen, goedenmiddag, goedenavond en weltrusten wensen
Maar dat bedoel je vast niet...Die ik trouwens gewist heb, dus als je nog eens iets wil sturen, nieuwe PB maken.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 30 december 2014 om 23:31
dinsdag 30 december 2014 om 23:37
dinsdag 30 december 2014 om 23:38
dinsdag 30 december 2014 om 23:40
quote:doornroosje9 schreef op 30 december 2014 @ 23:37:
[...]
Ik vind het altijd zo moeilijk om te lezen. Zoveel mensen die het zo moeilijk hebben en dan ook zo jonge mensen die al zoveel problemen hebben.Ja, vooral als ze zo jong zijn. Het kind is 28 en vanaf zijn 16e alleen maar zware stress. Moeder ziek, moeder dood. Tweemaal uitgezonden naar een oorlogsgebied. Twee vriendinnetjes met zwaar psychische shit.Nu een moeilijke relatie. En afgelopen jaar twee keer uitzaaiingen van zijn melanomen in nek-halsstreek
[...]
Ik vind het altijd zo moeilijk om te lezen. Zoveel mensen die het zo moeilijk hebben en dan ook zo jonge mensen die al zoveel problemen hebben.Ja, vooral als ze zo jong zijn. Het kind is 28 en vanaf zijn 16e alleen maar zware stress. Moeder ziek, moeder dood. Tweemaal uitgezonden naar een oorlogsgebied. Twee vriendinnetjes met zwaar psychische shit.Nu een moeilijke relatie. En afgelopen jaar twee keer uitzaaiingen van zijn melanomen in nek-halsstreek
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET