Genante momenten
zondag 20 september 2009 om 20:45
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):
Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.
Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.
Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.
Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.
Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
woensdag 31 december 2014 om 13:03
quote:larra schreef op 30 december 2014 @ 18:42:
Ik ging eens zwemmen in een meertje met mijn vriendin. Ik deed een spel dat ik mijn bikini weg gooide en dan weer op viste. Maar ik raakte mijn bikini kwijt.
Ik had geen handoek of normalen kleren bij dus ik moest naakt naar huis lopen. Ik werd 3x herkent. Gênant.Liep je ook met je tieten recht voorruit naar huis ? Of gebogen?
Ik ging eens zwemmen in een meertje met mijn vriendin. Ik deed een spel dat ik mijn bikini weg gooide en dan weer op viste. Maar ik raakte mijn bikini kwijt.
Ik had geen handoek of normalen kleren bij dus ik moest naakt naar huis lopen. Ik werd 3x herkent. Gênant.Liep je ook met je tieten recht voorruit naar huis ? Of gebogen?
woensdag 31 december 2014 om 13:06
donderdag 8 januari 2015 om 14:19
Mijn pruik is net van mijn hoofd gewaaid! Ik liep in het park met mijn hond en ineens waaide mijn pruik af door de harde wind. Heb dat onding snel opgeraapt en in mijn jaszak gepropt en mijn capuchon opgezet. Was allang blij dat mijn stoere Stafford niet achter die pruik aanging en zijn tanden erin zette. Gelukkig was het stil in het park. Ik geloof niet dat iemand iets gezien heeft, had het ook niet zo leuk gevonden als ik met mijn blote knar was gezien. Gelukkig zie ik er nu wel de humor ervan in, moest toch een klein sprintje trekken om die pruik op te rapen....
Enjoy the little things in life