Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:41:

[...]

Maar je weet nog helemaal niet welke woorden er viva-hip worden in 2015.

Alsof dat uitmaakt. De lijst barst van de woorden die een keer geroepen zijn in een enkel topic, daar heel leuk, gevat of toepasselijk waren, en verder eigenlijk nooit meer boven water komen. Er staan er maar een paar in waarvoor dat niet geldt.

(Ik geloof dat wel duidelijk is dat ik het ook een stom topic vind he? )
Wat het ook is; altijd meteen weg bij je man en dan ben je eigenlijk al te laat.

Ik heb standaard een vluchtkoffer klaarstaan, een geheime bankrekening waar ik maandelijks zijn geld heen sluis en een volle tank. Vergeet ik iets?
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 december 2014 @ 16:45:

Ik heb gestemd op Wanne Kutjanus

En verder vind ik de andere woorden ook niet echt bijzonder.

Tja, verlamanisering....dat was mooi toen het gebeurde.Ik vind het vooral een verschrikkelijk lelijk woord. De gebeurtenis was mooi ja.
[quote]Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:45:

Ik vind het vooral dom dat er 600 woorden genomineerd zijn. Doe dan gewoon 5 of 6 ofzo. Veel overzichtelijker.

Ik ben het er gewoon totaal niet mee eens.

Ik heb gebeld met astro-tv, dat vind ik fijner dan een psych.[/quote]

Ook prima oplossing heb ik gemerkt en de wachtlijsten zijn wat korter.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:46:

[...]

De lijst van 2014 is gewoon niet door de juiste persoon samengesteld

Overduidelijk.

Onderhand even ontbijten.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 16:46:

Wat het ook is; altijd meteen weg bij je man en dan ben je eigenlijk al te laat.

Ik heb standaard een vluchtkoffer klaarstaan, een geheime bankrekening waar ik maandelijks zijn geld heen sluis en een volle tank. Vergeet ik iets?Ja, een dossier aanleggen met alles wat hij doet, voor het straatverbod.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 16:46:

Ik heb standaard een vluchtkoffer klaarstaan, een geheime bankrekening waar ik maandelijks zijn geld heen sluis en een volle tank. Vergeet ik iets?Kopieën van je paspoort en verzekeringspapieren.
quote:valentinamaria schreef op 31 december 2014 @ 16:46:

owowowowow, wat ben ik stom geweest zeg!!!

ik had een date kunnen hebben vandaag, maar kon zgn niet.

nu begin ik hem door het mailen hoe langer hoe leuker te vinden!Kun je niet zeggen dat je afspraak onverwacht niet doorgaat?
quote:feow schreef op 31 december 2014 @ 15:49:

[...]

Dat is kleuterverlenging voor gevorderden.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:48:

[...]

Ja, een dossier aanleggen met alles wat hij doet, voor het straatverbod.Fuck, goed idee. Ik zal straks ook meteen zijn e-mail en telefoon controleren. En misschien opzoek naar een verdwaalde haar in zijn onderbroek.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:48[/message]:

[...]

Kun je niet zeggen dat je afspraak onverwacht niet doorgaat?

nee, ik moet me nog douchen en zie eruit als een afgeragde dweil na wat nachten doorhalen met vriendinnen.

dat is zelfs met een lading make-up niet weg te werken.
wij slapen nooit.
quote:*Ginger* schreef op 31 december 2014 @ 16:46:

[...]

Alsof dat uitmaakt. De lijst barst van de woorden die een keer geroepen zijn in een enkel topic, daar heel leuk, gevat of toepasselijk waren, en verder eigenlijk nooit meer boven water komen. Er staan er maar een paar in waarvoor dat niet geldt.

(Ik geloof dat wel duidelijk is dat ik het ook een stom topic vind he? )

Wie bepaald eigenlijk wie de leiding heeft over dat soort zaken?

Kan er een coupe gepleegd worden?
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:48:

[...]

Kun je niet zeggen dat je afspraak onverwacht niet doorgaat?Ja, zoiets.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 16:50:

[...]

Fuck, goed idee. Ik zal straks ook meteen zijn e-mail en telefoon controleren. En misschien opzoek naar een verdwaalde haar in zijn onderbroek.Ik zou zorgen dat alles geback up wordt naar een cloud waar hij niets van weet. En natuurlijk overal camera's.
quote:valentinamaria schreef op 31 december 2014 @ 16:50:

[...]

nee, ik moet me nog douchen en zie eruit als een afgeragde dweil na wat nachten doorhalen met vriendinnen.

dat is zelfs met een lading make-up niet weg te werken.Joh boeien, dan ga je toch ergen heen met gedempt licht? En met een paar glazen wijn komt dat allemaal niet meer zo nauw toch?
Nou, ik ga nog eventjes echt werken en naar huis. Ik zie jullie daar wel. Het zou lief zijn als er warme chocomelk met slagroom klaarstaat rond half 6
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:41:

[...]

Ja, geen fijne jaarwisseling daar.

Gelukkig is leukemie bij kinderen wel steeds beter te genezen toch? Maar zwaar en naar wordt het wel voor dat gezin.

Klopt Stein. De meeste kinderen genezen tegenwoordig al is de weg naar genezing niet met rozen geplaveid. Dan hoop je dat er niet teveel blijvende schade is maar ook dat gaat steeds beter.

Toch, dit gezin gaat een zeer zware tijd tegemoet, hoe dan ook.

Ik ben thuis, tegen de chirurg gezegd dat hij de deur van het mortuarium dicht moest houden ( hij kon al weer lachen), de dienstploeg sterkte gewenst ( nog heel veel spoedjes te doen ) , thuis dochter bedankt die de laatste boodschappen had gehaald, de zak met vuurwerk van zoon 'bewonderd', nu nog zin maken om te koken ( had ik beloofd)
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:52:

Nou, ik ga nog eventjes echt werken en naar huis. Ik zie jullie daar wel. Het zou lief zijn als er warme chocomelk met slagroom klaarstaat rond half 6 Ik,zou voor de zekerheid een smsje sturen
Je bent zelf een theepot
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 16:52:

[...]

Ik zou zorgen dat alles geback up wordt naar een cloud waar hij niets van weet. En natuurlijk overal camera's.Ja, en zo'n tracking device in zijn auto, zodat je altijd kunt zien waar hij is. Voor als je wil vluchten, dan kun je het moment uitkiezen waarop hij ver weg is.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:52:

Nou, ik ga nog eventjes echt werken en naar huis. Ik zie jullie daar wel. Het zou lief zijn als er warme chocomelk met slagroom klaarstaat rond half 6 Tot straks Eitje.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:52:

[...]

Joh boeien, dan ga je toch ergen heen met gedempt licht? En met een paar glazen wijn komt dat allemaal niet meer zo nauw toch?

Ja, ik zou het ook wel weten.

Gáán!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 16:51:

[...]

Wie bepaald eigenlijk wie de leiding heeft over dat soort zaken?

Kan er een coupe gepleegd worden?

De eerste die zo'n topic opent? Of degene die het best lopende topic opent?

Ik weet niet, sinds de heisa over het zaterdagtopic...
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2014 @ 16:52:

[...]

Klopt Stein. De meeste kinderen genezen tegenwoordig al is de weg naar genezing niet met rozen geplaveid. Dan hoop je dat er niet teveel blijvende schade is maar ook dat gaat steeds beter.

Toch, dit gezin gaat een zeer zware tijd tegemoet, hoe dan ook.

Ik ben thuis, tegen de chirurg gezegd dat hij de deur van het mortuarium dicht moest houden ( hij kon al weer lachen), de dienstploeg sterkte gewenst ( nog heel veel spoedjes te doen ) , thuis dochter bedankt die de laatste boodschappen had gehaald, de zak met vuurwerk van zoon 'bewonderd', nu nog zin maken om te koken ( had ik beloofd)Fijne avond Suus, en kook lekker iets simpels, pizza in de oven ofzo. Vinden kinderen altijd lekker.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:52[/message]:

[...]

Joh boeien, dan ga je toch ergen heen met gedempt licht? En met een paar glazen wijn komt dat allemaal niet meer zo nauw toch?hij heeft een feestje thuis en ik heb hem geen foto gestuurd van mijn momenteel bloeddoorlopen ogen...:)
wij slapen nooit.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 16:53:

[...]

Ja, en zo'n tracking device in zijn auto, zodat je altijd kunt zien waar hij is. Voor als je wil vluchten, dan kun je het moment uitkiezen waarop hij ver weg is.En in zijn telefoon natuurlijk, voor als hij te voet gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven