Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Ik heb weer een site van jaren her van stal gehaald. En maar een betaald lidmaatschap voor een paar maanden genomen. Het is niet idioot duur en het heeft toch ook wel een voordeel: een zekere filterende werking. Moet weer even wennen aan de grotere vijver, en hoe ik daarin moet zoeken...
@Coolpack; welke site is dat?

@Imogen; veel plezier vanavond! Leuk hoor, al die dates

@systeemkast; ik ben het helemaal eens met Nadine.

Bij wordt het toch een avondje bank Canadees heeft niet thuis gegeven, en verder nog 2 gesprekken lopen, maar heb er nog even geen zin in. Volgend jaar weer!
Match4me.

Ach, avondje thuis is ook wel lekker. Ik ben wat grieperig, dus ik doe ook even rustig aan...
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie mij herkennen, voel ik mij toch wat minder gek . Ik sta er nu wat rustiger, losser in. Ga lekker oud en nieuw vieren met mijn vriendinnetjes, kijken of het feest nog leuke mensen oplevert... maar eigenlijk moet ik daar ook niet mee bezig zijn, wil gewoon een leuke avond hebben. Moet zeggen dat ik op dit moment laagdrempelig kijk naar de nieuwe afspraak en zoals aantal van jullie zeggen .. de tijd zal het zeggen.

@ koekske: heeft het filteren met je vriendin nog wat opgelevert? Heb je nog met beide contact?

@ Famke: het klinkt erg goed die avond/nacht, maar niet fijn dat je dat gevoel hebt. Dat gevoel klinkt wel serieus eigenlijk...maar indd time shall see .

@ lady dana: wat tof zo'n spontane date en ook dat het nog zo beviel! Ook leuk contact?

@ Cool pack: pff, wat een gek, dat hij niks meer liet weten. Vergeten hoor, hij is jou niet waard! Goed dat je verder kijkt!

@ Systeemkast: wat leuk dat je contact hebt met iemand. Wat knap van haar eigenlijk dat ze gelijk zo open is! Zegt misschien ook wat over jou.. dat dat kan. Rustig uitbouwen/contacten zou ik zeggen. En qua date voorstellen, kan het indd gewoon zoals @ Nadine zegt.

@ Zaans meisje: wat een leuk positief verhaal.

@ Imogen: wat ben je lekker bezig! Ik hoop voor je dat vanavond ook een beetje ontspannen mag zien met Latter. Laat maar lekker zien dat jij heerlijk je gang gaat

Pff, wat gaat het snel hier zeg.. bijna niet bij te houden.. Op naar 2015 met nieuwe leuke date avonturen!
Hello! Vond n linkje. http://markmanson.net/fuck-yes

Dit wordt mn nieuwe voornemen voor 2015. Alleen nog maar fuck yes...

Date met mooie man was helaas geen fuck yes.
Jullie hadden trouwens wel gelijk hoor. Nu veel te vroeg om me te geven aan n ander. Ik denk dat ik gewoon even de behoefte had om van wildvreemden te merken dat ik het wel waard ben om energie in te steken. (How sick is that!?) Iemand die je zo laat zitten terwijl je zelf zo je best doet, dat doet wat met je ego en je zelfverzekerdheid. Zeker omdat het m ook weinig lijkt te doen dat ik r n punt achter zette. Maar hij is behoorlijk raar dus wat ie echt voelt zal ik vanavond wel merken.

Laat date morgen wel doorgaan want lijkt fijne vent.

Ik heb hier de laatste tijd ook aardig ego lopen posten. Sorry daarvoor. Ik lees en leef wel degelijk mee. Maar heb gewoon veel te verstouwen en dan keer je toch wat meer in jezelf... Maar hoe dan ook wil ik jullie, wildvreemden die ik toch n beetje ken ook heel erg danken voor de virtuele knuffels en steun en schop onder kont. Het helpt echt!!

Alvast fijne avond!! Xoxo
Geeft toch helemaal niet Imo! Ik geloof niet dat iemand jouw ego posten kwalijk neemt, echt niet! En het is gewoon zwaar k#t...die latter van jou komt zichzelf nog wel tegen geloof me! Vieren jullie vanavond nou nog samen?

Famke, ik zou het nog even aankijken. Jullie hebben het leuk samen dus wie weet gaat er nog wat groeien en anders heb je nu gewoon een gezellige tijd met hem.

Coolpack, wat stom zeg...om niks meer te laten horen! Goed dat je niet gegaan bent hoor!

Koekse, ik stem ook op date 2! Ben je er zelf al uit?

Reske, al wat gepland met de weduwnaar? Spannend iig!

Systeemkast, ik denk ook dat je het als compliment moet zien. Als ik niet lekker in mn vel zit heb ik zéker geen zin in mannen die ik mhaw vind... Ik denk dus wel dat ze je echt leuk vind! Ik zou het dus wel een kans geven als ik jou was!

Hier nog steeds leuk met date van zondag! Waarschijnlijk zien we elkaar as zondag weer!
Oh! En iedereen een hele fijne avond!
@nadine_j

Slim plan, anders zou ik het dating spel op nachtmerrie modus spelen.

Én een matig uitziende kleine geek, én voor de probleem gevallen gaan.

Ik houd wel van een uitdaging, maar dat is misschien een beetje teveel hooi.

Dat is exact wat ik doe, met die tinder matches.

Alleen heb ik erg weinig matches (uiterlijke issues, ik weiger te erkennen dat het

aan mijn stralende persoonlijkheid ligt), & die

paar matches die ik heb zijn niet echt spraakzaam.

Als ik dan na een dag of 3-4 een drankje voorstel kunnen ze dan

meestal niet. Het tweede voorstel hebben ze ook al wat op de planning

en dan doen ze niet iets van een tegenvoorstel, dan bloed de conversatie

meestal ook dood.

1-2x per maand heb ik een match in de buurt, onder de 30 km.

Die chats verlopen dan meestal zo.

En het is echt niet zo dat ik minder dan 1 op de 20 naar rechts swipe

@sybreed,

helemaal gelijk heb je. En ik zou beter moeten weten, heb vroeger een lange

tijd achter een emotioneel instabiele dame aangezeten. Wat uiteraard totaal

nergens over ging.

@imogen,

Ik kan het niet goed beoordelen want ik heb haar nog nooit gezien.

Vandaar blijf ik wel een beetje hangen. Zou jammer zijn als ik het

afkap, terwijl er misschien wel iets in zit.

@bessie,

Ja, ik vind het ook leuk. Al een aantal weken niet echt contact gehad

met iemand op datingebied. Was ook verbaasd dat ze me dat allemaal

vertelde. We mailen al twee weken.

@ngs,

Ahaa, okay. Zo had ik het nog niet gezien.

Is het te opdringerig dat ik weer een berichtje stuur voordat zij één stuurt?

Soms stuurt ze één om de dag, dan zitten er weer 3 tussen.

Iedereen, gelukkige laatste dag van 2014 gewenst!
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ bessie, ik weet dat ik mij ook liever afsluit voor als het tegen zit. Dit was in mijn donkere periode echter niet zo. Er zijn best wel veel mensen die juist hopen dat relaties, aandacht, seks ed. hun pijn kunnen oplossen. Bovendien is het erg naar om te constateren dat je naast al je andere sores ook nog geen relatie kan vinden.

@ imogen, ik vond het artikel wat grijs gebied missen, maar de laatste paragrafen maakten het voor mij goed. Besef dat je met latter de klik (ja, en die fantastische seks) gewoon versterkt werd door het feit dat je relatie op eieren liep. Instabiliteit geeft een bepaalde spanning die je gevoelens versterkt. Ja, die spanning zal je niet snel vinden in een stabiele relatie.

@ systeemkast, weet je, misschien moet je het gewoon proberen. Niemand kan je met zekerheid vertellen dat het goed of fout gaat aflopen, maar de kans dat je aan stukken gezaagd wordt in een Belgische kelder is heel klein.
Wat apart famke.. Klinkt leuk en fijn, maar toch mis je iets.. hm. het verliefdheidsgevoel?

Of misschien is het gewoon even wennen? Omdat hij anders is dan je 'zocht' en gewend was?

Imogen, wow goed bezig..

Zo herkenbaar hoor, ik had dat ook met mijn foute man. Ik deed zoveel voor hem en hij vond t allemaal wel prima en wel leuk. Werd er ook knijter onzeker van.

Heb nu weer af en toe contact met hem. Ben zo dom geweest om op een zwak moment te zeggen dat ik m mis. Hij mij ook, zei ie. Sja.. Maar ja, ik weet dat ie dan 1x geweldig is en daarna zwakt t weer af.

Wat is FOMO?

En het is idd fijn om van anderen te merken dat je wel de moeite waard bent en dat er bovendien ook mannen zijn die wel 'goed' en betrouwbaar zijn. Nu nog de juiste combinatie, goed én aantrekkelijk.

En ik had dat ook, mijn ex en ik waren net 2 weken uit elkaar en ik zat echt in een heftige periode toen ik hem ontmoette. Maar juist dan schijn je meer open te staan voor heftige verliefdheden.. (heb ik gelezen)

Zaans meisje, leuk om succesverhalen te lezen!!

En helemaal gelijk dat je van die lapzwanzen links moet laten liggen.. Maar ja, meestal zijn die het meest interessant he, haha..:P

Coolpack.. hm, klinkt alsof ie je idd niet waard is!

Systeemkast, 3 dagen tussen? Dan zou ik denken dat ze niet echt geinteresseerd is. Maar misschien ook niet zo mee bezig, dat kan ook.. Als je haar verder niet online ziet?

Hier zaterdag een date gehad met de wat oudere man (10 jaar ouder dan ik). Hij viel in het echt heel erg mee ;) Zag er echt goed uit, wel wat ouder dan ik, maar heel erg gezellig.

Maar wel heel veel gesproken over zijn ex, dat was 'weer' zo'n psychisch geval. en ik heb het idee dat hij daar nog niet overheen is. Hij gaf ook aan dat hij denkt nooit meer zoveel van iemand te kunnen voelen dan hij van haar deed.. hm.

Tja, ondanks dat ik hem wel aantrekkelijk vond en gezellig, voelde ik zelf (nog) geen kriebels of zin om m te zoenen ofzo. Op zich had ik wel open gestaan voor een tweede date evt, maar hij is nu erg stil. En ik ga er verder ook niet achteraan lopen dan. Hij zei dat hij het wel leuk en gezellig vond. En zag m gisteren ook actief op rp, dus ga er vanuit dat hij gewoon verder zoekt ;) Prima, ik ook. En hoor t verder wel evt.

Gisteren een date bij mij thuis. Al een tijdje contact mee, maar ik hield de boot af, omdat hij kleiner is dan ik..(en geen kinderen). Maar hij bleef maar volhouden en leek me wel heel betrouwbaar iig. Dus gisteravond is ie even langs gekomen.

Nou ja, erg lief en slim.. Zag er ook wel leuk uit, maar ja, ik voelde weer niets..

Hij begon me wel weer opeens te zoenen en ben er maar in mee gegaan. Op zich wel lekker, tot mijn dochter opeens wakker werd. Ze heeft m niet gezien, maar heb m weg gestuurd.. Hij was niet echt amused geloof ik, maar begreep me wel, zei hij.

En nu zit ik weer een paar dagen te tinderen met een 'bijzondere' man..

Behoorlijk mijn type qua uiterlijk, komt slim over.. Ging ik m ff googlen, blijkt het een of andere adviseur, die ook wel eens op t nieuws komt (kwam iig een filmpje tegen waar hij op t NOS commentaar gaf en een heleboel andere nieuwsstukken)..

Komen jullie dat soort personen ook wel eens tegen?!

Maar goed, het is wel weer zo'n type van eerst vrienden en dan als het klikt een relatie. Klinkt als FwB. Plus uit zichzelf doet hij niet veel, reageert wel heel leuk.

Wel interessant om te ontmoeten. Hij zei vanmorgen dat ie me graag wil zien. En ik voel iets bij zijn foto's
@ Imogen: het is toch logisch dat je afleiding zoekt. En een beetje waardering krijgen van vreemden is even heerlijk, als je je wat minder voelt.

@ngs: je klinkt enthousiasttt!! :D

@ Sybreed: weglopen zou ik soms graag doen, maar dat vind ik altijd te makkelijk en leer je niks van. Dus ik zie het gewoon wel en anders spreek ik het dit weekend uit naar hem.. Ben verder eigenlijk heel blij met mijn leventje. Heb gelukkig geen andere sores op moment. Maar geen relatie hebben zit mij wel meer dwars dan eerder. Maarja daarom ben ik ook aan het daten. Heeft misschien ook wel met mijn leeftijd te maken.. en dat je iedereen om je heen wat ziet settelen ed.

@ Maka: aj, beetje awkward momentje lijkt me. Ik kan mij voorstellen dat hij eerst even niet wist hoe hij moest reageren. Nog contact gehad nadien? Shit he dat je dan niks voelt..! En wat is een Fwb? Eerst vrienden en dan relatie klinkt toch niet verkeerd in jouw situatie met kids? Leuk dat jullie binnenkort afspreken !

Veel plezier vnv allen!
FWB " friends with benefits"" gaat volgens mij alleen maar om de benefits.

plat gezegd; laat je niet naaien met/door mooie beloften.

(sorry mannen verraad ik nu de boel? )
hoe ouwer, hoe gekker..............
Fuck yes!

ik doe mee, en deze:
Wow, Queencode.

Is dat een opgewaardeerde versie van princesscode?

Was dat gedrag al niet ongewenst in sommige gevallen?
ik ken de princesscode niet.. alleen de queencode

De kern is jezelf waarderen, en loslaten wat je drukt.
Een korte ego post van mij, ik had vanmiddag een last minute date en het was eigenlijk heel gezellig! Benieuwd of daar nog wat uit gaat komen.

Verder weer gehoord van buitenlandman die van alles appte incl wensen en zo, en dat vond ik ook leuk.

Dus, vanavond een groot feest, en ik heb er zin in. Mijn hoofd is redelijk rustig nu alles een beetje overzichtelijk is, dus ik hoop dat ik zo het nieuwe jaar in kan!

Iedereen heel veel plezier vanavond! See you on the other side
Fijne jaarwisseling allemaal !(wie ik hier niet meer op t forum zie..)
@systeemkast. Dat lengteding hoort wel een beetje bij okc moet ik zeggen. Veel leuke mannen, maar ik ben vaak al blij als ze de 1.78 aantikken wat maar een paar cm langer is dan ik. Ik denk overigens ook niet dat wij gedate hebben, zoals Nadine zegt, haha. Ik denk dat ik 1 en 1 wel bij elkaar zou kunnen optellen in de zin van interesses e.d. Aan de andere kant vertel ik op dates nou niet echt dat ik op het viva-forum zit, dus who knows ;)

Ik had laatst trouwens een hele discussie over lengte met een man op okc. Leuke kerel, leuk gesprek. Stuurde aan op afspreken. Ik vroeg nog: hoe lang ben je? Toen kreeg ik als antwoord: 'lang genoeg.'

Vond ik een nogal denigrerende manier van antwoord geven, maar ik vroeg het met een grapje nog een keer. Kreeg ik terug: '1.67 en ik dacht dat we dit soort oppervlakkige vragen nu niet meer nodig hadden. '

Eh ok...dus je behandelt me als een kleuter en noemt me oppervlakkig.

Terwijl ik nog zat te bedenken wat ik daarop nou moest antwoorden, kreeg ik het volgende bericht. 'Maar aangezien je niet meer reageert zal je er wel een probleem mee hebben' Toen heb ik maar terug gestuurd, niet met je lengte maar wel met je attitude.

Begon hij nog een heel verhaal over hoe ik alleen maar foto's van mijn gezicht had en hij dus verwachte dat ik ook wel niet het perfecte plaatje zou zijn, maar dat hij dat wel wilde accepteren...

Koekoek! Gaat het niet? Is gek genoeg niets geworden

@bessie. Ik had er overheen gelezen dat de volgende date staat. Spannend. Snel al?

@imo. Succes vanavond met latter. Hoop dat het evengoed een leuke avond wordt.

Iedereen een fijne jaarwisseling trouwens en een mooi 2015. Dat dit topic gedurende het jaar maar mag veranderen in een topic over vaste relaties.
manamana...tutuutududu
Hoe kappen jullie een gesprek op bijv tinder beleefd af? Of nadat je al op whatsapp contact hebt?

Nu bijv man met leuke foto's, en hij houd t gesprek wel op gang, maar ik voel dat t niks voor me is (te saai,de ddruppel was oud en nieuw bij ouders. Oké ik ben nu ook saai thuis maar heeft n reden, was liever naar feestje of vrienden gegaan)
@lady_dana,

Via okcupid heb ik maar met 1 lady gedate, en zij was 2 cm groter.

Dat was jij dus niet ;)

Maar volgens mij ben ik wel makkelijk te vinden, gezien ik soms iets te eerlijk hier ben.
@Amy: wat leuk! Nog contact gehad met de last-minute-date?

@Lady_Dana: Oh, dat soort discussies zijn irritant. Had ik ook over roken. Ik rook een paar keer per jaar een sigaret of een paar. Daar hoeft iemand die er een hekel aan heeft echt geen last van te hebben in de zin van asbak zoenen of zo, ik wil daar best een beetje rekening mee houden, maar vind dan wel dat ik als ik toch alleen op vakantie ben als ik dat wil best een enkele sigaret mag roken. Oke, dat kun je stom vinden, maar om dan te gaan zitten miepen over een asbak zoenen vind ik in dit geval wat raar. Wat lengte betreft kan ik me op zich wel íets voorstellen bij de frustratie van zo'n man, want hij kan er natuurlijk niks aan doen verder, maar ja, het is het risico van internetdaten dat je op zoiets virtueel afgewezen kunt worden. En dan kun je het toch beter ook maar relatief snel weten toch, als zoiets een dealbreaker is.

@Qian: daar zit ik ook over na te denken, dat afkappen. Ik bedoel, ik kan best wat bedenken hoor aan tekst, of eventueel een beetje een smoes, maar ik vind het toch een beetje lullig als ik al langere tijd met iemand heb gemaild. Moet ik het dan niet toch proberen, één date. Maar ja, ik hou niet van veel eerste dates. Ik heb het nu ook met iemand en knap dan af op vrij kleine dingen en da's natuurlijk lastig uit te leggen.
@lady_dana; ik hoop ook op zo'n topic omslag! Heel vervelend trouwens, die vent met z'n lengte. Komt heel onzeker over, en dat is onaantrekkelijker dan de lengte zelf.

@Qian; lastig! Ik zeg meestal gewoon eerlijk dat ik toch geloof dat ik van een date afzie (om de klik of wat voor reden dan ook) maar dat ik ze veel succes wens.

@Coolpack; ja, er was contact! Ik heb trouwens toch van aardig wat dates nieuwjaarswensen en zo gekregen vannacht. Plus een dronken app van buitenlandman waaruit ik toch wel opmaak dat hij nog wel aan me denkt
@ qian, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken dat iemand oud & nieuw bij zijn ouders viert. Maar ik heb toevallig een tante waarmee ik bij gebrek aan functionerende moeder een nauwere band heb dan normaal. Ik kan het dus niet maken haar verjaardag over te slaan. En ze is jarig op 30 april. Dus waar zat ik vaak op koninginnedag?

@ amy, je bent wel heel populair. Ik stuur echt geen oudejaarswensen naar vorige dates, twijfeldame inbegrepen. Ben ik nu een hork?

Ik wens jullie allemaal een succesvol 2015 en hoop dat ik aan het eind van dat jaar de enige single hier ben!
@sybreed; nee hoor, je bent helemaal geen hork. Ik doe het zelf namelijk ook niet, tenzij er een hele leuke date is geweest en er een vervolg staat of zo. (Of heel veel contact) Ik kreeg bijvoorbeeld ook een app van die plakker die de date van vorige week zo geweldig vond- daar zit ik dan echt niet op de wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven