Lijf & Lijn alle pijlers

afvallen dmv dagelijks een uurtje wandelen en gezond eten,

01-01-2015 02:15 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf morgen wil ik hiermee starten. wil in totaal 25 kilo afvallen. Van 83 naar 58 kilo (mijn trouwjurk gewicht 2007 )

Wie doet er mee???
Ik wil ook wel mee doen. Ik wil van 83 kilo naar 70 ongeveer. Dat is voor mij wat realistischer. Dan heb ik namelijk weer een gezond BMI.
Ik ook!! Van 110 naar 70 aub.
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Ik ook. Van 86 nr 66...
Hier idem: van 92 naar 80-82.
Ja, ik wil ook graag mee doen. Van 77,5 naar 64
Ik hou je d'r aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hahahaha, vele goede voornemens.. Ik wil het dit keer graag volhouden.. Ik geef iedere keer snel op met allerlei excuses..

Ik ga geen schemaemaken met iedereen zijn of haar gewicht.

Mijn Doelstelling is om rustig of te vallen, in iedergeval 1 kilo per week. Ben benieuwd.

Groetjes en laat weten of het lukt.
Ik wil ook mee doen. Mijn gewicht weet ik nu niet, ik heb geen weegschaal. Misschien koop ik er nog een deze maand. Mijn gewicht is sowieso 95+ denk ik.
Ik wil ook graag meedoen, van 78 naar 68. Moet te doen zijn, dacht ik. Ik begin vandaag en jullie?
Count me in, van 83 naar 59. 1/2 kg per week vind ik mooi, dan ben ik eind van het jaar op gewicht.
"Boring conversation anyway"
Ik wil graag meedoen.

Vorig jaar woog ik 90 kilo en ben afgevallen naar 80,0 kg.

Vandaag weeg ik 82,7 kg

Streefgewicht is 67 kilo.

Mijn lengte is 1.68

Vanmorgen 20 minuten gelopen.
Ik begin morgen met lopen. Ik ben benieuwd.
Mijn schoonzus doet dit nu vanaf 1 oktober en is al 10 kg kwijt.

Na het wandelen dan niet meer gaan snacken anders is t nogal onnozel..

Succes
Zo ben ik de eerste helft van 2014 ook 20kg afgevallen. Van 90 naar 70kg. Helaas zit er nu weer bijna 5kg aan dus ik ben vandaag weer begonnen.

Ik probeer 1 tot 1,5 uur te wandelen en dan in een stevig tempo (ongeveer 6 km/u). Vandaag 1,5u gelopen en gezond gegeten. Ik wil die 5kg er over 2 maanden weer af hebben en als het lukt nog wat extra's. Ik zou heel graag naar de 65kg gaan. Wie weet...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik wil het doen op basis van gezond verstand en anders leren denken. Niet in die zin 'oooh ik heb al een appeltaart op, nu is mijn dieet verpest, dan kan ik het net zo goed opgeven.' Af en toe wel snoepen, maar niet zo extreem meer.

Ik wil 2 kilo per maand afvallen.
Ik vind het fijn om weer te beginnen. Vorig jaar inderdaad kg's kwijt geraakt, maar de rest is dit jaar aan de beurt.

We gaan ervoor.
Ik wil ook graag mee doen. Ik wil het liefst 1.5 kilo per maand afvallen, zonder streng dieet. Ik weet alleen niet of ik het volhoud om hier steeds te typen. (11 maanden geleden ook al een poging gedaan hier..)

Succes allemaal!
Ik wil ook echt aan de slag gaan! Ben nu bijna 1 jaar geleden bevallen maar helaas mag ik nog niet trainen.. Grr! Beginnen dan maar aan een gezondere voeding?
quote:mommy2014 schreef op 02 januari 2015 @ 02:22:

Ik wil ook echt aan de slag gaan! Ben nu bijna 1 jaar geleden bevallen maar helaas mag ik nog niet trainen.. Grr! Beginnen dan maar aan een gezondere voeding?

Mag wandelen dan ook niet?

Ik doe weightwatchers. Voor mij het beste dieet. Gezond, lekker en ook iets wat je altijd kunt toepassen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Goedemorgen ladies!

Ik ga niet dagelijks wandelen (tijdgebrek), maar wel regelmatig sporten. Of eigenlijk doe ik dat al. Drie tot vijf keer per week. Eten is voor mij het belangrijkste om nu aan te pakken. Zometeen wel even lekker een eindje wandelen in het bos. Fijne dag allemaal!
Vanmorgen 7km gewandeld in 1u13min. Het was erg winderig en best koud en ik had mijn kleine jongen mee in de kinderwagen dus ben best trots dat ik gegaan ben!
Ik ga maandag beginnen. Dan moet ik weer werken en dan is het makkelijker om niet aan eten te denken dan wanneer ik de hele dag naar de overgebleven oliebollen kijk

Ik wil er 10 kilo af hebben, dat is ongeveer 16%, en het voornemen is om minimaal 4 keer per week minstens een uur te gaan wandelen. Hardlopen lukt niet i.v.m. gammele knieën. Qua eten ga ik de eerste maand niets snoepen en geen alcohol drinken. Dan hoop ik dat de kop eraf is, en dat ik daarna een keer per week wat lekkers kan nemen. De afgelopen maanden is het erin geslopen om elke avond te snacken en dat heeft zijn sporen nagelaten.
quote:boannan schreef op 02 januari 2015 @ 08:53:

[...]

Mag wandelen dan ook niet?

Ik doe weightwatchers. Voor mij het beste dieet. Gezond, lekker en ook iets wat je altijd kunt toepassen.Ik mag zeker wandelen alleen dat hou ik niet heel erg lang vol en dat heeft weer een flinke impact op de rest van de dag of avond.. Hmm!
@boannan: goed zeg dat je 20 kilo was afgevallen. Liep je toen elke dag een uurtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven