Namen drieling (meiden)
donderdag 1 januari 2015 om 23:10
Hallo,
Wij hebben een poosje geleden te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een drieling. Gisteren bleek uit de echo het geslacht van de drie: het zijn 3 meiden.
Nu zijn wij opzoek naar leuke namen voor de meiden, omdat wij zelf vrij inspriratieloos zijn.
We houden niet van lange, en/of wat (volgens mijn man) 'tuttige' namen.
Ideeën?
Wij hebben een poosje geleden te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een drieling. Gisteren bleek uit de echo het geslacht van de drie: het zijn 3 meiden.
Nu zijn wij opzoek naar leuke namen voor de meiden, omdat wij zelf vrij inspriratieloos zijn.
We houden niet van lange, en/of wat (volgens mijn man) 'tuttige' namen.
Ideeën?
vrijdag 2 januari 2015 om 11:50
quote:Beter.Laat schreef op 02 januari 2015 @ 11:11:
Ik heb niet alles doorgelezen, maar heb een welgemeend advies : zorg dat je op verschillende initialen uitkomt, bij voorkeur per kind minstens twee voorletters.
Anders wordt het heel moeilijk voor banken, ziekenhuizen en dergelijke instanties om ze uit elkaar te houden.Echt, het was beter geweest als je het topic vanaf blz 1 had gelezen
Ik heb niet alles doorgelezen, maar heb een welgemeend advies : zorg dat je op verschillende initialen uitkomt, bij voorkeur per kind minstens twee voorletters.
Anders wordt het heel moeilijk voor banken, ziekenhuizen en dergelijke instanties om ze uit elkaar te houden.Echt, het was beter geweest als je het topic vanaf blz 1 had gelezen
Je bent zelf een theepot

vrijdag 2 januari 2015 om 11:51

vrijdag 2 januari 2015 om 16:16
quote:Beter.Laat schreef op 02 januari 2015 @ 11:11:
Anders wordt het heel moeilijk voor banken, ziekenhuizen en dergelijke instanties om ze uit elkaar te houden.
Sorry dat ik het hele topic door had moeten lezen... heb het nu wel gedaan!
Dan doe ik ook nog een duit in het zakje :
Uno Dos Tres
Anders wordt het heel moeilijk voor banken, ziekenhuizen en dergelijke instanties om ze uit elkaar te houden.
Sorry dat ik het hele topic door had moeten lezen... heb het nu wel gedaan!
Dan doe ik ook nog een duit in het zakje :
Uno Dos Tres
vrijdag 2 januari 2015 om 17:14
vrijdag 2 januari 2015 om 22:37

zaterdag 3 januari 2015 om 00:06
zaterdag 3 januari 2015 om 00:09