Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 januari 2015 om 23:12
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 23:07:
[...]
Ik denk dat 200 van wat dan ook wel aardig zijn werk doet
Dat fijnmalen vond ik wel weer een handige tip. Was ik zelf nog niet opgekomen Van de meeste pillen ga je overgeven in grotere hoeveelheid (soort ingebouwde veiligheid én het willen overleven van het lichaam) en word je (goed)ziek, maar ga je niet dood. Om echt dood te willen gaat het niet om de hoeveelheid. Het is combinatie van verschillende factoren (welke ik liever niet benoem) en gebruik van juiste anti braakmidden al van te voren.
[...]
Ik denk dat 200 van wat dan ook wel aardig zijn werk doet
Dat fijnmalen vond ik wel weer een handige tip. Was ik zelf nog niet opgekomen Van de meeste pillen ga je overgeven in grotere hoeveelheid (soort ingebouwde veiligheid én het willen overleven van het lichaam) en word je (goed)ziek, maar ga je niet dood. Om echt dood te willen gaat het niet om de hoeveelheid. Het is combinatie van verschillende factoren (welke ik liever niet benoem) en gebruik van juiste anti braakmidden al van te voren.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
vrijdag 2 januari 2015 om 23:14
vrijdag 2 januari 2015 om 23:15
quote:GalaxyGuardian schreef op 02 januari 2015 @ 22:59:
[...]
Ja eerst een item over karpers en dan over kettingzagen en je eigen bier brouwen. Met tussendoor items waarbij ze die kettingzaag gebruiken om het Leenbakker interieur van een willekeurige stoep... vrouw met giga veel smaak en met een loerpop in de tuin kapoet te maken!Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten.
[...]
Ja eerst een item over karpers en dan over kettingzagen en je eigen bier brouwen. Met tussendoor items waarbij ze die kettingzaag gebruiken om het Leenbakker interieur van een willekeurige stoep... vrouw met giga veel smaak en met een loerpop in de tuin kapoet te maken!Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 2 januari 2015 om 23:18
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 januari 2015 @ 23:15:
[...]
Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten. Whut? Da valt me nou weer tegen van Maxim en consorten! En dat terwijl ik hem best een baas vond.
[...]
Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten. Whut? Da valt me nou weer tegen van Maxim en consorten! En dat terwijl ik hem best een baas vond.
vrijdag 2 januari 2015 om 23:19
vrijdag 2 januari 2015 om 23:19
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 januari 2015 @ 23:16:
Darten...
Heerlijke bolle bierhijsende echte mannen... Ik kijk!
Buiten dat.
De dromen over een niet nader te noemen staatshoofd blijven maar komen.
Ik blijf maar even wakker.
Zou er bijna een topic over openen. Ach, hij heeft ook wel wat. Het had veel erger kunnen zijn. Je had ook over de vorige MP kunnen dromen.
Darten...
Heerlijke bolle bierhijsende echte mannen... Ik kijk!
Buiten dat.
De dromen over een niet nader te noemen staatshoofd blijven maar komen.
Ik blijf maar even wakker.
Zou er bijna een topic over openen. Ach, hij heeft ook wel wat. Het had veel erger kunnen zijn. Je had ook over de vorige MP kunnen dromen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 2 januari 2015 om 23:21
quote:linjmh schreef op 02 januari 2015 @ 23:20:
Ik word echt mega verdrietig van die hersentumoren reclame.... Er wordt geen onderzoek gedaan omdat ú het niet betaalt. En daarom gaat dat lieve huppelende kindje binnen 15 maanden dood. Cue mortuarium.
BrrrrrrIk word daar altijd een beetje opstandig van. Het is zeg maar niet de manier om mij over te halen om geld te doneren.
Ik word echt mega verdrietig van die hersentumoren reclame.... Er wordt geen onderzoek gedaan omdat ú het niet betaalt. En daarom gaat dat lieve huppelende kindje binnen 15 maanden dood. Cue mortuarium.
BrrrrrrIk word daar altijd een beetje opstandig van. Het is zeg maar niet de manier om mij over te halen om geld te doneren.
vrijdag 2 januari 2015 om 23:22