Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Van 200 paracetamol ga je niet dood maar je raakt er wel heel erg beschadigd van.
OOOH to bril or not to bril! Barneys brillengate!
quote:BrutusExemplaar schreef op 02 januari 2015 @ 23:08:

[...]

Ja Brexie, hij is er nog...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 23:07:

[...]

Ik denk dat 200 van wat dan ook wel aardig zijn werk doet

Dat fijnmalen vond ik wel weer een handige tip. Was ik zelf nog niet opgekomen Van de meeste pillen ga je overgeven in grotere hoeveelheid (soort ingebouwde veiligheid én het willen overleven van het lichaam) en word je (goed)ziek, maar ga je niet dood. Om echt dood te willen gaat het niet om de hoeveelheid. Het is combinatie van verschillende factoren (welke ik liever niet benoem) en gebruik van juiste anti braakmidden al van te voren.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Mwah, van een handje lithium ga ik toch aardig dood denk ik.
Zullen we het daarbij laten qua aantallen/welke pillen nodig zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:cochise schreef op 02 januari 2015 @ 23:08:

Van 200 paracetamol ga je niet dood maar je raakt er wel heel erg beschadigd van.Van 200 AD ook niet en van 200 slaappillen ook niet (wel schade).
Ik wil het allemaal helemaal niet weten en ga liever domme Rembo & Rembo filmpjes kijken op Youtube nu we het toch over Maxim Hartman hebben.
quote:GalaxyGuardian schreef op 02 januari 2015 @ 22:59:

[...]

Ja eerst een item over karpers en dan over kettingzagen en je eigen bier brouwen. Met tussendoor items waarbij ze die kettingzaag gebruiken om het Leenbakker interieur van een willekeurige stoep... vrouw met giga veel smaak en met een loerpop in de tuin kapoet te maken!Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten.
Darten...

Heerlijke bolle bierhijsende echte mannen... Ik kijk!

Buiten dat.

De dromen over een niet nader te noemen staatshoofd blijven maar komen.

Ik blijf maar even wakker.

Zou er bijna een topic over openen.
Huts!
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 23:13:

Mwah, van een handje lithium ga ik toch aardig dood denk ik.Ik krijg nooit een letale dosis mee.
quote:cochise schreef op 02 januari 2015 @ 23:08:

Van 200 paracetamol ga je niet dood maar je raakt er wel heel erg beschadigd van.Volgens mij kan 20-30 gram al fataal zijn. 200 pillen á 500mg zit daar ruim boven.
Het is geen goed zelfmoordmiddel, want je gaat niet direct dood. Maar als het goed opgenomen is, is de dood uiteindelijk onvermijdelijk.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 januari 2015 @ 23:15:

[...]

Ik heb van RTL7 de vraag gehad of ik mee wilde doen aan hun programma 'Alles voor mannen', moesten we wel de productiekosten even ophoesten. Whut? Da valt me nou weer tegen van Maxim en consorten! En dat terwijl ik hem best een baas vond.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 januari 2015 @ 23:16:

Bella, zoek hulp
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 23:17:

[...]

Volgens mij kan 20-30 gram al fataal zijn. 200 pillen á 500mg zit daar ruim boven.Je lichaam accepteert het niet en gooit het er weer uit.

Daar laat ik het bij. Stom onderwerp.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 januari 2015 @ 23:16:

Darten...

Heerlijke bolle bierhijsende echte mannen... Ik kijk!

Buiten dat.

Ik blijf maar even wakker.

Zou er bijna een topic over openen. Ach, hij heeft ook wel wat. Het had veel erger kunnen zijn. Je had ook over de vorige MP kunnen dromen.
En aangezien de dood en angst om dood te gaan een beetje een trigger voor me zijn ga ik weer even fijn wat anders doen. (ben nooit suicidaal geweest maar wel flinke paniekaanvallen gehad waarin ik echt dacht dood te gaan) dus fralalala ~bedekt oren en zingt liedjes~
Ik word echt mega verdrietig van die hersentumoren reclame.... Er wordt geen onderzoek gedaan omdat ú het niet betaalt. En daarom gaat dat lieve huppelende kindje binnen 15 maanden dood. Cue mortuarium.

Brrrrrr
Misschien niet zo een handig onderwerp.
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 23:19:

[...]

Bella, zoek hulp

Volgende week weer Stoor.

Ik heb allemaal foto's van mooie blote voetballers boven mijn bed.

Niets helpt.
Huts!
quote:linjmh schreef op 02 januari 2015 @ 23:20:

Ik word echt mega verdrietig van die hersentumoren reclame.... Er wordt geen onderzoek gedaan omdat ú het niet betaalt. En daarom gaat dat lieve huppelende kindje binnen 15 maanden dood. Cue mortuarium.

BrrrrrrIk word daar altijd een beetje opstandig van. Het is zeg maar niet de manier om mij over te halen om geld te doneren.
O sorry. Val dan niet echt gezellig in huis
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 23:20:

Misschien niet zo een handig onderwerp.Nee natuurlijk niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GalaxyGuardian schreef op 02 januari 2015 @ 23:18:

[...]

Whut? Da valt me nou weer tegen van Maxim en consorten! En dat terwijl ik hem best een baas vond.Nou, als ik het zelf moet betalen, doe ik niet mee. Ben geen zotje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven