Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik snap Ama ook wel hoor. Soms worden er opmerkingen gemaakt die niet zo handig zijn (kan er zelf ook wat van) en dan worden acuut pek en veren tevoorschijn gehaald, terwijl het meestal posts zijn die geschreven zijn op een moment dat de poster in kwestie niet helemaal lekker in zijn vel zit, te veel wijntjes op heeft of gewoon teringchagrijnig is. En dan is een topic als dat van Bente, waar iedereen medelijden mee schijnt te moeten hebben (ik heb er nooit in getypt maar me wel ongelooflijk geërgerd aan het feit dat dat topic maar gewoon mocht doorlopen ondanks de duidelijk gestoorde geestesgesteldheid van het meisje) een makkelijke plaats om die rotgevoelens te ventileren.

Ik praat niets goed, mind you. Ik snap alleen wel dat het kan gebeuren en vind ook dat er dan héél heftig op wordt gereageerd.

[edit] Of GG inderdaad snarf of christine was, dat weet ik allemaal niet, en als dat wel zo is dan is het op zijn minst niet handig dat ze daarover liegt. Fouten worden gemaakt, excuses kunnen ook gemaakt worden. Heksenjachten zijn niet nodig.
Dat gezeik rondom Bente komt me wel zo de neus uit. Kan B niks aan doen maar jee wat kunnen mensen tekeer gaan zeg.

Niet leuk.

Ik hoor ze bijna schreeuwen.
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 00:49:

Ik heb toch niets te maken met wat GG doet of zegt?

+1

Daarbij is het hele snarfie/galaxy verhaal helemaal nieuw voor mij, dat dat dezelfde persoon is. Dat anderen dat al dagen weten, betekent nog niet dat ik dat weet.
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 00:49:

Ik heb toch niets te maken met wat GG doet of zegt?Nee, mop. Het gaat Dana om de schijnheiligheid van GG, als ik haar goed begrijp.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 00:52:

Istar, ik heb je een pb gestuurd.Terug.
Het is trouwens helemaal niet mijn bedoeling het op te nemen voor iemand.

Ik vind het een kutactie (voornamelijk het keihard liegen dat je iemand niet bent).

Maar ik ga niet iemand tot de grond toe afbranden. Daar doe ik mezelf namelijk geen plezier mee.
Mijn grenzen rekken altijd ook aardig ver op.

En ik ben ook zeker geen type forummer die een keer een fittie je tot in de eeuwigheid blijft najagen.

Maar dit gaat mijn grenzen ook ver te boven.
quote:Bieb2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 00:53:

Dat gezeik rondom Bente komt me wel zo de neus uit. Kan B niks aan doen maar jee wat kunnen mensen tekeer gaan zeg.

Niet leuk.

Ik hoor ze bijna schreeuwen.Het gaat toch helemaal niet om Bente?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 januari 2015 @ 00:54:

[...]

Nee, mop. Het gaat Dana om de schijnheiligheid van GG, als ik haar goed begrijp.Ja, inderdaad.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

[...]

Nee, mop. Het gaat Dana om de schijnheiligheid van GG, als ik haar goed begrijp.Ik begreep dat het ging om het feit dat 'wij' schijnheilig zijn omdat we gezellig met haar posten hier.
quote:cochise schreef op 03 januari 2015 @ 00:49:

Con! Hooi lieve Co
En heksenjacht vind ik iets anders dan nicks naast elkaar leggen die iemand zelf prijsgegeven heeft.

[...]

Nee, mop. Het gaat Dana om de schijnheiligheid van GG, als ik haar goed begrijp.Oh, ik dacht wij omdat we nog met haar schreven hier.
Verkeerde conclusie amei. Weet niet waar je dat uit hebt gehaald, maar zo zie ik het niet.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 00:57:

Verkeerde conclusie amei. Weet niet waar je dat uit hebt gehaald, maar zo zie ik het niet.WTF, ik steeds denken dat je Belgisch doet, bedoel je gewoon Ama.
hahahaha
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 00:51:

[...]

Ligt dat aan Bentes topics of aan de reacties op Bentes topics?

En dan bedoel ik de reacties van mensen die er weleens even met de botte bijl overheen willen gaan en en passant iedereen met de grond gelijk proberen te maken die wél begrip toont voor de problemen van iemand die zichzelf de vernieling in helpt.

Retorische vraag trouwens, ik hoef er geen antwoord op. Dit heeft niks met Bente's topic te maken. Fluim heeft het een aantal dagen geleden rechtstreeks en op de man af gevraag aan GG en ze draaide erom heen. Nu loog ze weer. Haar keuze. Heeft niks met Bente's topic te maken an sich.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 00:48:

[...]

En ja. Ik zit er inderdaad mee. Iemand die heel erg ziek is, dat gaat voor mij verder dan 'het is maar een forum'. Veel verder.

Voor mij heeft het helemaal niets met heel erg ziek / Bente te maken.

De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. Of het nou tegen de koningin, een pitbull of een ziek persoon geschreven wordt. Als iemand dat soort dingen post is het klaar. En hoef ik er niet meer gezellig mee te kletsen.

Een stevig meningsverschil op één topic en elders samen gieren kan prima. Maar niet met zulke lage acties.

Fluim: je zult er niks van gemerkt hebben, maar toch mijn excuses. Ik vond je namelijk naar GG nogal een vervelende drammer worden. Nu ben ik blij dat ik weet hoe ik me vergiste.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Bieb2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 00:53:

Niet leuk.

Ik hoor ze bijna schreeuwen.

Ik zit hier inderdaad een soort van te schreeuwen. Maar dat komt NIET door Bente.

Maar goed, de ergste woede is inmiddels alweer gezakt. Dus ik kan beter schrijven: ik ZAT hier een soort van te schreeuwen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 00:58:

[...]

WTF, ik steeds denken dat je Belgisch doet, bedoel je gewoon Ama.Hahahaha, hier viel ook pas net het kwartje.
Is niet erg, feow, zolang ik dat gesigneerde boek ooit maar krijg.
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 00:55:

[...]

Het gaat toch helemaal niet om Bente?

Dat schrijf ik ook niet. Rondom Bente. Dat gezeik wat maar door blijft gaan rondom dat topic. Laat de anti B mensen gewoon wegblijven daar en de mensen die haar willen steunen haar lekker steunen.

Dan hoeft er ook geen ruzie en gezeik over te zijn.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 januari 2015 @ 00:58:

[...]

Dit heeft niks met Bente's topic te maken. Fluim heeft het een aantal dagen geleden rechtstreeks en op de man af gevraag aan GG en ze draaide erom heen. Nu loog ze weer. Haar keuze. Heeft niks met Bente's topic te maken an sich.Ah, bedankt voor de info.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 00:57:

Verkeerde conclusie amei. Weet niet waar je dat uit hebt gehaald, maar zo zie ik het niet.

Begrijpend lezen is niet mijn sterkste vak. Goed excuus?

Mijn excuses dat ik dacht dat ik een schijnheil genoemd werd en er dusdanig op reageerde.

Dat galaxy schijnheilig genoemd wordt, kan ik best begrijpen.
Ja het is wel jammer dat galax weer in de meeleesmodus zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven