Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:03
quote:feow schreef op 03 januari 2015 @ 00:58:
[...]
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. .
Huh wat? Mén.
Dat gaat ook veel te ver.
Maar goed ik snap hier echt geen donder meer van en ik viel net binnen omdat ik Fluim langs zag komen. Ik ga weer verder.
[...]
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. .
Huh wat? Mén.
Dat gaat ook veel te ver.
Maar goed ik snap hier echt geen donder meer van en ik viel net binnen omdat ik Fluim langs zag komen. Ik ga weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:04
quote:Solomio schreef op 03 januari 2015 @ 01:02:
[afbeelding]
Samenvattinkje iemand? Van de laatste 500 posts zo ongeveer.
[afbeelding]
Sorry ik kan je niet helpen.
Leuke smileys.
[afbeelding]
Samenvattinkje iemand? Van de laatste 500 posts zo ongeveer.
[afbeelding]
Sorry ik kan je niet helpen.
Leuke smileys.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:05
quote:feow schreef op 03 januari 2015 @ 00:58:
[...]
Voor mij heeft het helemaal niets met heel erg ziek / Bente te maken.
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. Of het nou tegen de koningin, een pitbull of een ziek persoon geschreven wordt. Als iemand dat soort dingen post is het klaar. En hoef ik er niet meer gezellig mee te kletsen.
Een stevig meningsverschil op één topic en elders samen gieren kan prima. Maar niet met zulke lage acties.
(...)
Ja, snap ik, ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.
(Zoek de verschillen tussen boze en alweer wat afgekoelde Dana - de nuance komt alweer een beetje terug.)
[...]
Voor mij heeft het helemaal niets met heel erg ziek / Bente te maken.
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. Of het nou tegen de koningin, een pitbull of een ziek persoon geschreven wordt. Als iemand dat soort dingen post is het klaar. En hoef ik er niet meer gezellig mee te kletsen.
Een stevig meningsverschil op één topic en elders samen gieren kan prima. Maar niet met zulke lage acties.
(...)
Ja, snap ik, ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.
(Zoek de verschillen tussen boze en alweer wat afgekoelde Dana - de nuance komt alweer een beetje terug.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 01:05
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 01:01:
Is niet erg, feow, zolang ik dat gesigneerde boek ooit maar krijg.
Bezwaar!
Jij zou het boek (*) met jou in het voorwoord/dankwoord als eerste kopen!!
(*) waarvoor ik geen plannen noch ambitie heb.
Is niet erg, feow, zolang ik dat gesigneerde boek ooit maar krijg.
Bezwaar!
Jij zou het boek (*) met jou in het voorwoord/dankwoord als eerste kopen!!
(*) waarvoor ik geen plannen noch ambitie heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:07