Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:Aruba schreef op 30 juli 2008 @ 13:22:

Maar Mogalie, kan het dan toch nog zijn dat er een kansje is op een zwangerschap? Maar dan zou je cyclus toch wel aardig van het padje zijn toch?Ja, dat ZOU kunnen, maar vorige keer was cyclus 34 dagen en zit nu op 31... En rommelende buik, dus ga er vanuit dat ik morgen/overmorgen gewoon ongesteld word. Alhoewel ik natuurlijk wel hoop op....
quote:Aruba schreef op 30 juli 2008 @ 13:22:

Maar Mogalie, kan het dan toch nog zijn dat er een kansje is op een zwangerschap? Maar dan zou je cyclus toch wel aardig van het padje zijn toch?
Geduld blijkt een schone zaak
Dus het kan nog steeds Mo...

Dat met dat bloed in je onderbroek hou je ook nog tot week twaalf als je wél zwanger bent hoor....
Pfff.... inderdaad T&G.
@Mo...heb je ook kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden??
@ Mogalie: Misschien ben je dan toch zwanger? Of denk je van niet? ik zou het denk ik ook hebben als ik jou was iedere keer kijken haha.
Dan kan je te vroeg getest hebben ja. Nou nog steeds spannend dus.
@ mogalie

laten we het hopen dat het niet zo is.

Je weer te minsten dat het tot 34ste kan duren.

En ander een weer een test doen. Misschienheb je inderdaad te vroeg getest wie weet.

@all

Lekker veel fruit kunnen halen op de markt. Echt voor heel weinig geld.

In de supermark vind ik het te laaste tijd te slecht, en dan nog best veel betalen ervoor. We deden het eigenlijk omdat het makkelijk was om bij 1 winkel alles te halen. Maar zonde van je geld eigenlijk.

Ik heb ook vandaag nog een tof jurkje kunnen gescoord voor het feest van mijn vader.

Ik hoop dat het tenminste mooi meer word, aanstaande zondag

En anders kan je altijd nog met iets anders combineren.

Verder lekker alles even vluchtig een sopje er door heen gehaald.

Mevr een broodje gegeven.

En we dan zijn weer klaar voor vandaag
Hoe doe je dat trouwens met 2 schermen openen??
Ik vind de markt ook altijd zo fijn.

We hebben hier ook veel turkse winkeltjes waar ik vaak fruit enzo haal

Poeh ik dacht vandaag ook eens de huisvrouw uit te hangen. Heb de halve woonkamer gestofzuigd/stofgezogen en het zweet staat nu al overal...

En dat is niet omdat we zo'n grote woonkamer hebben
Volgens mij is mijn lichaam een beetje de weg kwijt.

Heb echt last van mijn buik en onderrug (normale kwaaltjes tijdens ongesteldheid), maar daar had ik voorheen, voordat ik de pil slikte echt geen last van..
Hoop wel dat er meer van jullie snel zwanger zijn. Ben bang dat ik hier anders niet meer zoveel gespreksstof heb. Of een beetje een buitenbeentje word (niet vervelend naar jullie bedoeld!!) Dus dames...(haha wat heerlijk egoistisch klinkt dit weer!!) Natuurlijk hopen jullie ook snel zwanger te zijn

En Mo...hoop nog steeds op een positieve uitslag voor jou!! Kan het wel qua seks en vruchtbare dagen enzo???
@Romi, hoop voor je dat je je snel weer 'normaal' voelt!

@allemaal, heb geen kwaaltjes die duiden op. Ben wel heel ongeduldig dus heb er nog maar een test tegenaan gegooid (gekocht per 9, niet duur ;) ), maar helaas weer maar 1 streepje. Denk dat ik gewoon zit opgescheept met een cyclus van 34 dagen....

Ga even in de tuin in de zon liggen, heb m'n bikini al aan

Tot straks!
Dat hoop ik ook want ik blijf overal maar als laatste over
Aaaah.... jammer Mogalie. Had je nog veel hoop?
@T&G, qua seks zeker geen probleem Qua vruchtbare dagen ook niet. En de combinatie van die 2 zou ook goed moeten zijn gegaan.

@Aruba, hoop ook dat je niet als laatste overblijft! Maar dat zal vast niet. 3x is scheepsrecht!

Tja hoop....had het wel leuk gevonden, maar word er niet verdrietig van. Zou wel erg luxe zijn als het meteen raak was geweest. Heb nu nog een 'wat komt dat komt'-instelling!

Tot zo!
Mag trouwens morgen weer naar de gyn. ivm de pijnen.
Zou leuk zijn als we samen in een maandtopic kunnen schrijven.
@Mogalie: Succes met het stoppen met roken! En het zou volgens mij ook nog best wel kunnen dat je te vroeg getest hebt. En anders gewoon maar weer goed je best doen volgende maand!

@ Aruba:

@T&G: Alweer een beetje van de schrik bekomen?
@florence..de schrik voor de komende 8 spannende weken begint te komen...En kan het nog steeds niet helemaal bevatten...Staar nog steeds regelmatig naar de testen...
Hoop wel dat ik alles met jullie kan/mag blijven delen. Jullie zijn toch wel mijn forumdinnetjes geworden!!
@ T&G: Natuurlijk kun en mag je alles hier blijven delen, wij zijn ook nieuwsgierig hoe het evrder met je gaat!

@ Mo: Het kan inderdaad altijd nog, en anders volgende maand beter!

@ Aruba: Knuffel van ij en veel sterkte bij de gyn.

@ Romi: Ik hoop dat het snel beter met je gaat, alhoewel ik wle die klachten altijd had!
T&g

natuurlijk mag je nog hier blijven komen. Tenmisten van mij wel.

Als iedereen b.v zwanger zou zijn. Dan zou topic niet meer bestaan.

Ik denk niet dat dit de bedoeling is.

@ all

Dat is hopelijk toch niet de bedoeling. Of mag je dan hier niet meer komen. Het is toch ook fijn om over kinderen en zwangerschapskwaaltje te kletsen??

Of zit ik er nou echt naast??
T&G,je MOET hier zelfs blijven komen. Je hebt aan mijn laatste berichtjes gezien dat ik niet altijd weet hoe alles eraan toegaat in zwangerschapsland. Jij bent nu mijn grote voorbeeld. Zo moet het! Meteen zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven