Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:30
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 17:27:
De wereld is verdoemd. Lees ik net dat Kanye west een nummer heeft gemaakt met Paul McCartney. En de jeugd denkt dat Kanye een nieuwe ster ontdekt heeft.
Dat kan toch niet waar zijn? Dat mensen denken dat hij onbekend is????Paul McCartney, dat was die van de verhoren om communisten in Hollywood op te sporen toch? Maar wat heeft die met Key West te maken?
De wereld is verdoemd. Lees ik net dat Kanye west een nummer heeft gemaakt met Paul McCartney. En de jeugd denkt dat Kanye een nieuwe ster ontdekt heeft.
Dat kan toch niet waar zijn? Dat mensen denken dat hij onbekend is????Paul McCartney, dat was die van de verhoren om communisten in Hollywood op te sporen toch? Maar wat heeft die met Key West te maken?
zaterdag 3 januari 2015 om 17:30
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 17:27:
Dat kan toch niet waar zijn? Dat mensen denken dat hij onbekend is????Paul McCartney? Is dat familie van Stella?
Dat kan toch niet waar zijn? Dat mensen denken dat hij onbekend is????Paul McCartney? Is dat familie van Stella?
zaterdag 3 januari 2015 om 17:31
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 17:28:
[...]
O, en dat bepaal jij?
Wie ben jij dan, de zelfbenoemde Forum King?
Ja hoor eens, als je in de race wilt blijven moet je wel met verhalen komen die op kunnen tegen het eindeloze gesnotter van LV.
Mijn buurjongen heeft eens gehuild om een rottig boompje dat op onze erfgrens stond en plaats moest maken voor een heg. Nu jij weer.
[...]
O, en dat bepaal jij?
Wie ben jij dan, de zelfbenoemde Forum King?
Ja hoor eens, als je in de race wilt blijven moet je wel met verhalen komen die op kunnen tegen het eindeloze gesnotter van LV.
Mijn buurjongen heeft eens gehuild om een rottig boompje dat op onze erfgrens stond en plaats moest maken voor een heg. Nu jij weer.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:34
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 17:31:
[...]
Dat was gewoon omdat hij onrecht voelde.
En nee, ik ga niet de emo-kaart spelen hier
Ook al heb ik zát zielige en sneue jankverhalen.
[...]
Dat was gewoon omdat hij onrecht voelde.
En nee, ik ga niet de emo-kaart spelen hier
Ook al heb ik zát zielige en sneue jankverhalen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 17:34
zaterdag 3 januari 2015 om 17:36