Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:24
zaterdag 3 januari 2015 om 17:25
zaterdag 3 januari 2015 om 17:25
zaterdag 3 januari 2015 om 17:26
zaterdag 3 januari 2015 om 17:26
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 17:22:
[...]
De strijd om de weekdiertrofee gaat verder en verder....Die win ik met glans. Op de basisschool van oudste kenden ze me niet anders dan huilend. Bij de aankomst van Sinterklaas, met al die zingende kindertjes, kon ik niet meer meezingen van het huilen. Om maar niet te spreken van schoolreisjes, als die bus dan wegreed. Je kon me opdweilen, vreselijk. Terwijl ik normaal toch zo hard als een spijker ben .
[...]
De strijd om de weekdiertrofee gaat verder en verder....Die win ik met glans. Op de basisschool van oudste kenden ze me niet anders dan huilend. Bij de aankomst van Sinterklaas, met al die zingende kindertjes, kon ik niet meer meezingen van het huilen. Om maar niet te spreken van schoolreisjes, als die bus dan wegreed. Je kon me opdweilen, vreselijk. Terwijl ik normaal toch zo hard als een spijker ben .
zaterdag 3 januari 2015 om 17:28
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 17:24:
Ik weet ook alles niet meer over de parfumrel maar het ging er heftig aan toe. Ze stuurden elkaar proefjes oid en dat liep uit de hand, ook met gestalk en alles. Er mocht in ieder geval geen topic over meer parfum geopend worden. Whahaha ja dat was lachen.
Ik weet ook alles niet meer over de parfumrel maar het ging er heftig aan toe. Ze stuurden elkaar proefjes oid en dat liep uit de hand, ook met gestalk en alles. Er mocht in ieder geval geen topic over meer parfum geopend worden. Whahaha ja dat was lachen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 3 januari 2015 om 17:29