Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 20:03:

[...]

Christmas Special?

Nee, zover zijn de uitzendingen in NL nog niet.

Maar we lopen wel voor op de US
Ik heb de dag gezegend toen mijn baarmonster eruit ging.
Zo die fiel begint goed. Fijne meneren, mooie billen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Volgens mij is dat niet nep, dat topic.
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 20:10:

[...]

Nee, zover zijn de uitzendingen in NL nog niet.

Maar we lopen wel voor op de US Leuke serie, ik heb hem al gezien, maar vind het altijd weer jammer als ie is afgelopen.
Zou Eindeloos hier mee lezen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 20:14:

Volgens mij is dat niet nep, dat topic.Ik weet 't niet, maar ik zou even iets zekerder hebben gesteld of het fake is voordat ik helemaal los ging in dat topic inderdaad. Zeker als dit verhaal wel echt is, is het wel een beetje sneu dat haar topic nu zo gebasht wordt.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 20:15:

Zou Eindeloos hier mee lezen?Waarom?
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 20:18:

[...]

Ik weet 't niet, maar ik zou even iets zekerder hebben gesteld of het fake is voordat ik helemaal los ging in dat topic inderdaad. Zeker als dit verhaal wel echt is, is het wel een beetje sneu dat haar topic nu zo gebasht wordt.Juist. Er was toch nog niets verdachts? Ik heb het niet uitgebreid gelezen hoor, maar ik ken wel meer mensen die voor een jaar of wat naar het buitenland moeten voor werk.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 20:18:

[...]

Waarom?

Omdat ik zag dat haar avatar vaag is (oude forumlayout vermoedelijk) en ik haar plaatje online heb gevonden.

Misschien wil ze hem scherper. Maar ik ga niet lukraak in een topic vragen of ze dat wil.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 20:18:

[...]

Waarom?Door de 'hihi', denk ik?
Life is short. Eat dessert first.
Ik denk dat heel veel mensen hier meelezen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 20:20:

[...]

Omdat ik zag dat haar avatar vaag is (oude forumlayout vermoedelijk) en ik haar plaatje online heb gevonden.

Misschien wil ze hem scherper. Maar ik ga niet lukraak in een topic vragen of ze dat wil.Pb?
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 20:21:

[...]

Pb?Die heeft ze niet aan staan
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 20:21:

Ik denk dat heel veel mensen hier meelezen.Zou het? Ik vind het als vaste klant soms al een opgave om bij te lezen. Als je helemaal niet meekletstpraat dan lijkt het me echt saai om mee te lezen.
Eindje is lief.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 20:20:

[...]

Misschien wil ze hem scherper. Maar ik ga niet lukraak in een topic vragen of ze dat wil.Anders vraag je haar in een ander topic om even hier te komen omdat je haar iets wil vragen?
Eindeloos schrijft volgens mij veel in het utopia topic als je haar zoekt.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 20:23:

[...]

Zou het? Ik vind het als vaste klant soms al een opgave om bij te lezen. Als je helemaal niet meekletstpraat dan lijkt het me echt saai om mee te lezen.

Ik denk ook niet dat ze alles lezen

Maar ik denk wel dat veel mensen regelmatig een kijkje nemen om te kijken waar het over gaat. Zou ik zeker doen als ik niet mee zou schrijven.
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 20:23:

Eindje is lief.Veel andere forumsters ook.

[...]

Zou het? Ik vind het als vaste klant soms al een opgave om bij te lezen. Als je helemaal niet meekletstpraat dan lijkt het me echt saai om mee te lezen.

Het verbaast me altijd hoeveel mensen hier binnenvallen en reageren op wat eerder al geschreven is. Ik denk dus dat best veel mensen meelezen/scannen.

Hoeveel mensen lezen er niet jaren mee op Viva zonder te schrijven? Vind ik ook zoiets bizars.

[...]

Zou het? Ik vind het als vaste klant soms al een opgave om bij te lezen. Als je helemaal niet meekletstpraat dan lijkt het me echt saai om mee te lezen.Laatste tijd niet hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 20:24:

[...]

Ik denk ook niet dat ze alles lezen

Maar ik denk wel dat veel mensen regelmatig een kijkje nemen om te kijken waar het over gaat. Zou ik zeker doen als ik niet mee zou schrijven.Misschien dat sommige mensen hier ook wel af en toe komen turven hoe vaak ze genoemd worden.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 20:24:

[...]

Laatste tijd niet hoor Noushi, ben jij nou een beetje gezelliger aan het worden? Hemeltje
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 20:25:

[...]

Misschien dat sommige mensen hier ook wel af en toe komen turven hoe vaak ze genoemd worden. Dat ook ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven