Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 20:44:

Alweer groen....En dan ook alles groen! Yuk!
Té lelijk dat groen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 20:45:

Vréselijk zo'n moeder die er bovenop zit.Ze is de bank, en wil voorkomen dat ze veel meer dan afgesproken moet investeren.
Ik wil ook sneeuw!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:NummerZoveel schreef op 03 januari 2015 @ 20:47:

[...]

Ze is de bank, en wil voorkomen dat ze veel meer dan afgesproken moet investeren.Dan spreek je toch een bedrag af. Ze moeten nu alles verantwoorden, moet er niet aan denken.
Wat vind ik dat toch lelijk die gekleurde brillen bij kinderen.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 20:48:

[...]

Dan spreek je toch een bedrag af. Ze moeten nu alles verantwoorden, moet er niet aan denken.Ja, maar ze zei net dat de kinderen nogal makkelijk waren omdat alles altijd toch wel opgelost wordt. Ik denk dat ze het wat heeft laten liggen in de opvoeding!
Dat was toch de bedoeling om meer tijd voor de kinderen te hebben?
Vader vindt ook al dat ze nu maar eens op eigen benen moeten staan. Speelt dus wel iets lijkt me.
Wat lijkt het me verschrikkelijk om als volwassene zo afhankelijk te zijn van je ouders.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 20:51:

Vader vindt ook al dat ze nu maar eens op eigen benen moeten staan. Speelt dus wel iets lijkt me.

Mensen spreken dat nooit uit, heb ik het idee, totdat de bom ineens barst.

Blij dat jonkie het leuk vond op school
Hoe standaard
Zij is een tikje tokkie lijkt me.
Waarom is er geen afvoer in de badkamer? Die heb ik ook niet, dus heb ik wasmachine elders geplaatst. Hmm
Jezus... Hoe kan je dat zo laten gebeuren?! Je checkt toch eerst of de elektra werkt voordat je de boel afwerkt?!?
Restaurantje ziet er wel leuk uit.
Wat een martelmuziek
Toch snel in 3 weken, valt me mee.
Mooier dan ik had verwacht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wie weet gaat dat ooit nog veranderen
quote:Gatti schreef op 03 januari 2015 @ 20:56:

Mooier dan ik had verwacht.Ja, viel mij ook niet tegen.
Jeugdzorg erbij
Je laat je kinderen achter in een jeugdzorgsituatie? Huh?
Lekkere sneer naar ex: je hoeft echt jeugdzorg niet te noemen. Jij bent in oostenrijk gaan wonen, zo dramatisch was het hopelijk dus niet?
Lekker voor zo'n kind. Pap heeft nieuwe kids die altijd bij hem zijn en jij zit een land of twee verderop en ziet hem af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven