Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 22:09
quote:elfje12 schreef op 03 januari 2015 @ 22:08:
Sommige kledingstukken van mij vroeger zijn ook om me dood te schamen nu. Maar ik houd er gewoon niet van hoe zij zich kleed en opmaakt.Nee wie wel.
Sommige kledingstukken van mij vroeger zijn ook om me dood te schamen nu. Maar ik houd er gewoon niet van hoe zij zich kleed en opmaakt.Nee wie wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 januari 2015 om 22:11
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 22:09:
Ik snap alleen nooit die grote bende op foto's, ik zie dat zo vaak.
Als het dan toch een bende is, maak je toch een foto vanuit een hoek dat je het niet ziet, of je snijdt de foto bij...
Ik vind het echt heel storend.Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen
Als het dan toch een bende is, maak je toch een foto vanuit een hoek dat je het niet ziet, of je snijdt de foto bij...
Ik vind het echt heel storend.Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen
zaterdag 3 januari 2015 om 22:11
Ik vind het echt heel storend.Dat is natuurlijk te veel moeite als je perse nu meteen aandacht wil.
Ik vind het echt heel storend.Dat is natuurlijk te veel moeite als je perse nu meteen aandacht wil.
zaterdag 3 januari 2015 om 22:12
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 22:05:
[...]
Bij barbiee. http://forum.viva.nl/foru ... lukt/list_messages/250951
[...]
Bij barbiee. http://forum.viva.nl/foru ... lukt/list_messages/250951
zaterdag 3 januari 2015 om 22:13
Ik vind het echt heel storend.Ik zag een foto van Barbie en ik dacht nog, he de spiegel is best schoon.
Ik vind het echt heel storend.Ik zag een foto van Barbie en ik dacht nog, he de spiegel is best schoon.
zaterdag 3 januari 2015 om 22:14
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 22:11:
[...]
Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen Ja, daar doelde ik ook op, dat ik het vaak zie. Voornamelijk op facebookselfies. Laatst ook weer van een zwangere kennis, een foto van haar buik, maar het enige wat ik zag was de bende kleren die op de grond lag
[...]
Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen Ja, daar doelde ik ook op, dat ik het vaak zie. Voornamelijk op facebookselfies. Laatst ook weer van een zwangere kennis, een foto van haar buik, maar het enige wat ik zag was de bende kleren die op de grond lag
zaterdag 3 januari 2015 om 22:16
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 22:14:
[...]
Ja, daar doelde ik ook op, dat ik het vaak zie. Voornamelijk op facebookselfies. Laatst ook weer van een zwangere kennis, een foto van haar buik, maar het enige wat ik zag was de bende kleren die op de grond lag Ik laatst weer een met een open keukenkastje vol teringzooi. Ik vind dat altijd zo grappig
[...]
Ja, daar doelde ik ook op, dat ik het vaak zie. Voornamelijk op facebookselfies. Laatst ook weer van een zwangere kennis, een foto van haar buik, maar het enige wat ik zag was de bende kleren die op de grond lag Ik laatst weer een met een open keukenkastje vol teringzooi. Ik vind dat altijd zo grappig
zaterdag 3 januari 2015 om 22:17
zaterdag 3 januari 2015 om 22:18
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 22:16:
[...]
Ik laatst weer een met een open keukenkastje vol teringzooi. Ik vind dat altijd zo grappig
Wat denkt zo iemand dan? Ik doe het rommelkastje open, staat leuk op de foto?
Ik heb ook wel een paar kastjes die niet voor publiek zijn, maar die laat ik dan ook lekker dicht
[...]
Ik laatst weer een met een open keukenkastje vol teringzooi. Ik vind dat altijd zo grappig
Ik heb ook wel een paar kastjes die niet voor publiek zijn, maar die laat ik dan ook lekker dicht
zaterdag 3 januari 2015 om 22:19
Nou, op mijn handen gaan zitten heeft al geen nut meer.
Jeetje, wat stoor ik me toch aan die Yggdrasil.
Zó uit de hoogte en altijd eerst een paar sneren geven en vervolgens een zooi zogenaamd aardige postings eroverheen. Alsof dat het dan goedmaakt of zo.
Jeetje, wat stoor ik me toch aan die Yggdrasil.
Zó uit de hoogte en altijd eerst een paar sneren geven en vervolgens een zooi zogenaamd aardige postings eroverheen. Alsof dat het dan goedmaakt of zo.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 22:19
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 22:18:
[...]
Ik heb ook wel een paar kastjes die niet voor publiek zijn, maar die laat ik dan ook lekker dicht Maar als nou je hele huis een bende is?
[...]
Ik heb ook wel een paar kastjes die niet voor publiek zijn, maar die laat ik dan ook lekker dicht Maar als nou je hele huis een bende is?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 3 januari 2015 om 22:21
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 22:11:
[...]
Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen Inderdaad, mijn nichtjes in de leeftijdscategorie 16/17 plaatsen dit soort foto's ook op facebook. Het zijn soms echte zoek en vind plaatjes.
[...]
Zie je ook zo vaak bij foto's op FB. Kan er altijd wel om lachen Inderdaad, mijn nichtjes in de leeftijdscategorie 16/17 plaatsen dit soort foto's ook op facebook. Het zijn soms echte zoek en vind plaatjes.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.