Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:52
zaterdag 3 januari 2015 om 23:52
quote:Maackii schreef op 03 januari 2015 @ 23:48:
Nee sorry
Met een C, G, G, of S dan?
Of of.... met een F?
Of met en A?
Of met een...... A,B,C,D,E,,G,H,I,J,,K,L,M,N,O,P,Q,R, S,T,U,V,W,X,IJ,Z?
Ik ga even denk ik maar een 'meld hier uw vorige nick' topic openen.
Nee sorry
Met een C, G, G, of S dan?
Of of.... met een F?
Of met en A?
Of met een...... A,B,C,D,E,,G,H,I,J,,K,L,M,N,O,P,Q,R, S,T,U,V,W,X,IJ,Z?
Ik ga even denk ik maar een 'meld hier uw vorige nick' topic openen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:57
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 23:53:
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het die ene is.
Echt niet, juist die andere! Maar ik ben er nog niet achter met wie de verkering nu is en ook niet hoe lang al en nog helemaal niet waarom.
Zie wel steeds op de plaats van de nog-niet avatar van Miccan twee voortanden. Gewoon, als dat wat nog miste ofzo...
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het die ene is.
Echt niet, juist die andere! Maar ik ben er nog niet achter met wie de verkering nu is en ook niet hoe lang al en nog helemaal niet waarom.
Zie wel steeds op de plaats van de nog-niet avatar van Miccan twee voortanden. Gewoon, als dat wat nog miste ofzo...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 januari 2015 om 23:58
quote:feow schreef op 03 januari 2015 @ 23:57:
[...]
Zie wel steeds op de plaats van de nog-niet avatar van Miccan twee voortanden. Gewoon, als dat wat nog miste ofzo...We hebben het over dezelfde hoor.
[...]
Zie wel steeds op de plaats van de nog-niet avatar van Miccan twee voortanden. Gewoon, als dat wat nog miste ofzo...We hebben het over dezelfde hoor.