Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 12:53:

[...]

Omdat altijd wel iets beter/slechter/mooier/lelijker is dan wat genoemd wordt. Dat als argument gebruiken is een drogreden.Je eerste zin klopt. Je tweede niet. Want bij uitbuik / kater posts zie ik eigenlijk nooit opmerkingen over ongezond en over je grenzen heen gaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Stoor, wat een schatje!

[...]

Wel totaal nutteloos als argument om je punt te maken.Ik hoef dan ook geen punt te maken. Ik moet er alleen om lachen.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 12:49:

[...]

Ik heb/doe geen van alle. Zal ik wel 120 worden.Ik hoop het niet voor je. Oud worden is meestal geen pretje.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:53:

[...]

Ja dus? Omdat het moet zegt nog niet dat het allemaal maar zo goed is voor je lijf.

Nee duh, ik vind niet dat dat in het lijstje zuipen en teveel eten hoort, want die laatste 2 doe je vrijwillig.

Nee, ik zuig niet, daar heb ik geen kaas van gegeten.
quote:Enn schreef op 04 januari 2015 @ 12:29:

[...]

Vast niet maar euh.. fris is anders zeg maar....

Maar wellicht vinden dat soort (go to the max kots) trainingen in afgesloten ruimtes plaats?Meestal als wij klaar waren met boksen, ging de groep daarna over hun nek van onze lucht, terwijl we eigenlijk niet zo heel vaak tot de grens van kotsen gingen. Je moet maar eens voor de lol aan bokshandschoenen ruiken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
De eerste zin kan niet kloppen als de tweede niet ook klopt.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:56:

[...]

Ik hoop het niet voor je. Oud worden is meestal geen pretje.Nou ja, dan ga ik maar wat vaker uitbuiken en een kater hebben en kotsen na het sporten.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:56:

[...]

Ik hoop het niet voor je. Oud worden is meestal geen pretje.Oud worden is mooi maar oud zijn valt niet altijd mee zei mijn wijze oma altijd.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 12:58:

[...]

Nou ja, dan ga ik maar wat vaker uitbuiken en een kater hebben en kotsen na het sporten.
quote:cochise schreef op 04 januari 2015 @ 12:56:

[...]

Nee duh, ik vind niet dat dat in het lijstje zuipen en teveel eten hoort, want die laatste 2 doe je vrijwillig.

Nee, ik zuig niet, daar heb ik geen kaas van gegeten.

Duh, het ging me niet om al dan niet vrijwillig.

En als zogenaamd geen kaas hebt gegeten van zuigen, houd dan je mond erover ipv te insinueren.

[...]

Wel totaal nutteloos als argument om je punt te maken.Geen medicatie gebruiken is in de meeste gevallen veel ongezonder. Dus paste niet in het rijtje.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 12:57:

[...]

Meestal als wij klaar waren met boksen, ging de groep daarna over hun nek van onze lucht, terwijl we eigenlijk niet zo heel vaak tot de grens van kotsen gingen. Je moet maar eens voor de lol aan bokshandschoenen ruiken. Weet je wat stinkt? De zaal na een yogales.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 12:58:

[...]

Nou ja, dan ga ik maar wat vaker uitbuiken en een kater hebben en kotsen na het sporten.Lijkt me een strak plan! En vergeet de medicatie niet!
Waarom is dat trouwens zo'n gevoelig onderwerp?
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 13:08:

Waarom is dat trouwens zo'n gevoelig onderwerp?Nou, waarom denk je?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 13:09:

[...]

Nou, waarom denk je? Geen idee, vandaar mijn vraag.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 13:12:

[...]

Geen idee, vandaar mijn vraag.Persoonlijk heb ik geen goesting meer om dat uit te leggen aan mensen die geen idee hebben.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 13:05:

[...]

En als zogenaamd geen kaas hebt gegeten van zuigen, houd dan je mond erover ipv te insinueren.Ehm, vlgs mij mag ik hier ook reageren zoals ik wil net als jij. Maar goed, ik ben er weer klaar mee.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 13:05:

[...]

En als zogenaamd geen kaas hebt gegeten van zuigen, houd dan je mond erover ipv te insinueren.Na je eerste plaatje vanmorgen twijfelde ik nog even maar na de tweede wist ik het zeker : Hats wil zuigen en flink ook..
Hats, waarom moet jij na een paar gezellige posts altijd weer het randje opzoeken? Is dat soms ook een sport van je?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 13:15:

[...]

Persoonlijk heb ik geen goesting meer om dat uit te leggen aan mensen die geen idee hebben.Dan blijft het jouw probleem dat het mensen dat niet snappen en je ongewild tegen het zere been schoppen.
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 13:17:

[...]

Na je eerste plaatje vanmorgen twijfelde ik nog even maar na de tweede wist ik het zeker : Hats wil zuigen en flink ook.. Alleen Joe. Graag zelfs
quote:Rasa* schreef op 04 januari 2015 @ 13:18:

Hats, waarom moet jij na een paar gezellige posts altijd weer het randje opzoeken? Is dat soms ook een sport van je?

Welk randje? Leg jij mij dat eens uit. Ik post iets en er gaan er meteen drie over de zeik. Vraag ik waarom, dan krijg ik geen antwoord.

Je kan ook alles expres verkeerd uitleggen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven