Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heb je het ook wel 's zwierend aan de rekstok?
tijdens het paaldansen
zit ik op een vent en dan whap zo over hem heen
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:20:

[...]

En kotsen is erger dan het lijkt hoor. Kan een keer gebeuren.O dear. Ik vind het al zo erg lijken, maar het is dus nóg erger?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOL
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:feow schreef op 04 januari 2015 @ 12:37:

[...]

O dear. Ik vind het al zo erg lijken, maar het is dus nóg erger?Echt. Je ergste nachtmerrie. Keer 100.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:38:

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLIk blijf wel gewoon trainen met wijn/sherryflessen dat is ook veel beter voor de trainers van de sportschool.. win win situatie
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 12:40:

[...]

Ik blijf wel gewoon trainen met wijn/sherryflessen dat is ook veel beter voor de trainers van de sportschool.. win win situatie

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLWat een drogredenatie.

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLOngezond? Nee hoor , vies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLWat heeft medicatie slikken te maken met het puntje dat je wil maken?

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLWat heeft het slikken van medicatie te maken met gezond leven? Medicatie slik je doorgaans omdat het moet,niet omdat je dat graag wilt.
Of zit je gewoon te zuigen Tats?

En toch moet ik lachen. De halve westerse wereld vreet zich vol en moet uitbuiken, zuipt zich klem en heeft een kater, slikt allerhande medicatie, maar 1 keertje kotsen na het trainen is ongezond LOLIk heb/doe geen van alle. Zal ik wel 120 worden.
Sorry, ik moet een topic openen op kinderen. Ik heb zwaar ruzie met de autostoel van dochter.
quote:cochise schreef op 04 januari 2015 @ 12:49:

Of zit je gewoon te zuigen Tats?Crap ik trap er weer in.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 12:41:

[...]

Wat een drogredenatie.Hoezo?
Ik denk dat hats bedoelt, dat medicatie zelf niet zo gezond is. Natuurlijk heb je daar (meestal) geen keuze in.
Co!

quote:cochise schreef op 04 januari 2015 @ 12:48:

[...]

Wat heeft het slikken van medicatie te maken met gezond leven? Medicatie slik je doorgaans omdat het moet,niet omdat je dat graag wilt.Ja dus? Omdat het moet zegt nog niet dat het allemaal maar zo goed is voor je lijf.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:51:

[...]

Hoezo?Omdat altijd wel iets beter/slechter/mooier/lelijker is dan wat genoemd wordt. Dat als argument gebruiken is een drogreden.
quote:cochise schreef op 04 januari 2015 @ 12:49:

Of zit je gewoon te zuigen Tats?Of jij?
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 12:51:

Ik denk dat hats bedoelt, dat medicatie zelf niet zo gezond is. Natuurlijk heb je daar (meestal) geen keuze in.Wel totaal nutteloos als argument om je punt te maken.
Stoor, wat zie je er lief uit!
Ik zeg ook niets over het maken van een punt. Ik zeg alleen wat ik denk dat ze bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven