Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:consuelabananahammok schreef op 04 januari 2015 @ 14:08:

[...]

Ik snap er ook niets van, maar dat zal wel wat over ons zeggen Hou het er maar op dat het allerlei oefeningen zijn waarbij je veel beweegt en/of springt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Anyway mij zie je niet bij een sportschool. Ik vind zweet vies, van mijzelf maar al helemaal van een ander te moeten ruiken.

Als ik nu ook dingen lees over kots,urine,scheten en buikloop.. Nee dank je.

Maar goed het gevolg van niet sporten is dat ik dus een slapjanus ben. Oh Well..
quote:consuelabananahammok schreef op 04 januari 2015 @ 14:11:

Anyway mij zie je niet bij een sportschool. Ik vind zweet vies, van mijzelf maar al helemaal van een ander te moeten ruiken.

Maar goed het gevolg van niet sporten is dat ik dus een slapjanus ben. Oh Well..

Je kan ook sporten buiten de sportschool

Ik heb helemaal niks met fitness, vreselijk vind ik het!

ik heb wel krachttraining gedaan, om sterker te worden (duh) en dat kwam mijn sportprestaties ten goede, maar uit vrije wil een beetje fitnessen? Vreselijk! Ik ga liever wat anders doen.
Zodra ik een sportschool binnenga moet ik al kotsen. Traumaatje ergens. Das mooi dus, ben ik gelijk klaar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ennnnnn ik ben weg! Ben al weer laatig.
Consuela, ik zwem baantjes in het zwembad. Niets geen kotsen en andere viezigheden. Plassen in het zwembad zullen vast andere mensen wel doen, maar ik ban al die gedachten uit mijn hoofd en doe net alsof niemand dit doet
quote:consuelabananahammok schreef op 04 januari 2015 @ 14:11:

Ach meid, dat wordt geroepen om lekker te shockeren.

Laat gáán
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 14:14:

[...]

Je kan ook sporten buiten de sportschool

Ik heb helemaal niks met fitness, vreselijk vind ik het!

ik heb wel krachttraining gedaan, om sterker te worden (duh) en dat kwam mijn sportprestaties ten goede, maar uit vrije wil een beetje fitnessen? Vreselijk! Ik ga liever wat anders doen.

Ja liever dan in de buitenlucht idd.

Ik probeer weleens te gaan hardlopen.

Dat doe ik dan 2 keer.... Per jaar
ik sport heerlijk tussen de ouwe taarten in een gewoon zaaltje.
wij slapen nooit.
Bootcamp is ook buiten, héérlijk is dat!

Zeker als het lekker een beetje fris is. 's Zomers is het zelfs 's avonds vaak nog puffen.
Ik heb bij mij op de sportschool nog nooit iemand over zijn nek zien gaan of dat soort dingen. Wel zo fijn. Denk dat ik morgen mezelf er toch maar weer naar toe sleep.
quote:Doreia schreef op 04 januari 2015 @ 14:16:

Consuela, ik zwem baantjes in het zwembad. Niets geen kotsen en andere viezigheden. Plassen in het zwembad zullen vast andere mensen wel doen, maar ik ban al die gedachten uit mijn hoofd en doe net alsof niemand dit doet Nu maar hopen dat fluim niet in de papiermolen zwemt
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Doreia schreef op 04 januari 2015 @ 14:16:

Consuela, ik zwem baantjes in het zwembad. Niets geen kotsen en andere viezigheden. Plassen in het zwembad zullen vast andere mensen wel doen, maar ik ban al die gedachten uit mijn hoofd en doe net alsof niemand dit doet Ja maar dat is mijn probleem, dat soort gedachten worden bij mij alleen maar groter tot ik alleen nog maar kan denken dat ik in een groot urinoir aan het zwemmen ben
Ach ik doe wel ander dingen aan beweging, is ook een soort sport.
zwemmen doe ik al jaren niet meer, dus doreia heeft geluk.

op de fiets gaat het ook weleens mis en dan komt er een kwart van de maaltide uit
Ik vind het overigens wel knap hoor dat mensen wel de drive hebben om consequent te sporten.

Ik heb dat gewoon niet in mij.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 13:24:

Voor de langzame onder ons; stel; je bent geboren met een ernstige hartafwijking en je moet medicijnen slikken om te voorkomen dat je elk moment dood neer kan vallen. Dat kan je dat dus maar beter doen. Anders ga je dood. En dat wil je in de regel niet.

Dan is de vergelijking met je jezelf tonnetje rond eten of je een kater zuipen mss ietwat krom.

Mss mosterd, maar zou Hats niet gewoon de self help medicijnen bedoelen? De maagzuurremmers, paracetamollen, asprientjes, vitamines etc.?

Hats?
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 13:57:

[...]

niemand denkt dat ik jezelf volvreten vergelijk met de medicatie tegen hun diabetes, kanker, MS, reuma, depressie en wat ze al niet meer hebben.Nee, zo las ik het ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mosterdpoepjes
Ik wilde gaan sporten op de trampoline van de kinderen. Maar hoorde dat dat na twee kinderen ook niet altijd een even goed idee is blaastechnisch
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:32:

Ik wilde gaan sporten op de trampoline van de kinderen. Maar hoorde dat dat na twee kinderen ook niet altijd een even goed idee is blaastechnisch

Ugh nee...dat kan mijn blaas niet meer aan nee.

En ik vind trampoline springen echt vreselijk leuk!!
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:32:

Nee, dat heb ik ooit ook eens ondervonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een luier om en springen maar
O zijn daar die Tena's voor? Nou, dan maar niet sporten
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:28:

[...]

Mss mosterd, maar zou Hats niet gewoon de self help medicijnen bedoelen? De maagzuurremmers, paracetamollen, asprientjes, vitamines etc.?

Hats?Ja, maar sommige mensen lazen dat klaarblijkelijk niet zo. Dat kan aan hun liggen maar je kan dat dan gewoon ook even uitleggen dat je het niet zo bedoelde. Als je ziet dat er bepaalde mensen aanstoot aan namen kan je ook ff typen "joh, dat bedoelde ik niet zo, ik bedoelde dit en dit". Doe ik ook wel eens als mensen me verkeerd begrijpen, nou en dan is dat ook weer opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven