Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:35:

O zijn daar die Tena's voor? Nou, dan maar niet sporten Ja echt heeeeeel jammer....maar het is niet anders
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 januari 2015 @ 14:10:

[...]

Kan gebeuren lijkt me. Ik krijg met tegenwind op de fiets altijd last van snot, en op verlaten fietspaden fluim ik dat ongegeneerd de berm in.

We hebben er erg om gelachen.

Ik kan dat trouwens niet, slijm en snot spugen. Er komt altijd een klodder terug in mijn bakkes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:32:

Ik wilde gaan sporten op de trampoline van de kinderen. Maar hoorde dat dat na twee kinderen ook niet altijd een even goed idee is blaastechnisch Geen last van. Dat is dan één van de voordelen van geen kinderen gebaard hebben
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 14:36:

[...]

Ja, maar sommige mensen lazen dat klaarblijkelijk niet zo. Dat kan aan hun liggen maar je kan dat dan gewoon ook even uitleggen dat je het niet zo bedoelde. Als je ziet dat er bepaalde mensen aanstoot aan namen kan je ook ff typen "joh, dat bedoelde ik niet zo, ik bedoelde dit en dit". Doe ik ook wel eens als mensen me verkeerd begrijpen, nou en dan is dat ook weer opgelost.

Ja maar ook dat werkt toch twee kanten op? Joh Hats hoe bedoelde je je post? Ik begreep 'm niet?

Zo jammer dat gekibbel hier steeds. Dat moet op andere topics blijven
Ik denk ook dat hats dat zo bedoelde, maar wat Stora zegt had ze dat wel even kunnen uitleggen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2015 @ 14:37:

[...]

Geen last van. Dat is dan één van de voordelen van geen kinderen gebaard hebben Haha idd!
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:37:

[...]

Ja maar ook dat werkt toch twee kanten op? Joh Hats hoe bedoelde je je post? Ik begreep 'm niet?

Zo jammer dat gekibbel hier steeds. Dat moet op andere topics blijven Daar heb je gelijk in star.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 14:36:

[...]

Ja, maar sommige mensen lazen dat klaarblijkelijk niet zo. Dat kan aan hun liggen maar je kan dat dan gewoon ook even uitleggen dat je het niet zo bedoelde. Als je ziet dat er bepaalde mensen aanstoot aan namen kan je ook ff typen "joh, dat bedoelde ik niet zo, ik bedoelde dit en dit". Doe ik ook wel eens als mensen me verkeerd begrijpen, nou en dan is dat ook weer opgelost.

Ja en in mijn geval wordt dat ook meteen geloofd he Ik pas daar voor, als men het per se negatief wil interpreteren, prima.

Star, oa dat, maar ook wat Juul zei. En wat ik zei over hoe chemo-kots je aan het denken zet. Of een opgeblazen Prednison lijf.
Wel sympathiek dat Meds nog wat tips geeft over gewichtheffen.
Je bent zelf een theepot
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 14:34:

Een luier om en springen maar Tegen ongewild piesen-tijdens-burpees helpt een superplus tampon prima.
Waar douw je die tampon in dan?

Stoor, ik heb je een pb gestuurd voor wat NY tips.
Hats, hoe vaak sport jij eigenlijk?
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:32:

Ik wilde gaan sporten op de trampoline van de kinderen. Maar hoorde dat dat na twee kinderen ook niet altijd een even goed idee is blaastechnisch Och, ook bij ons kindvrijen verzakt de boel op een keer dusdanig dat je je pies niet meer op kunt houden.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 14:42:

Waar douw je die tampon in dan?

Stoor, ik heb je een pb gestuurd voor wat NY tips.Het liefst in de bakkes van mn instructeur zodat ie zijn kop houdt maar aangezien dat geen optie, dan maar waar je m normaal in doet. Schijnt de boel een beetje op te duwen en af te sluiten ofzo.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 14:45:

[...]

Het liefst in de bakkes van mn instructeur zodat ie zijn kop houdt maar aangezien dat geen optie, dan maar waar je m normaal in doet. Schijnt de boel een beetje op te duwen en af te sluiten ofzo.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 14:43:

[...]

Och, ook bij ons kindvrijen verzakt de boel op een keer dusdanig dat je je pies niet meer op kunt houden.O dat is dan wel weer leuk om te horen
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 14:43:

Hats, hoe vaak sport jij eigenlijk?Twee keer kracht, één tot twee keer boksen, één HIITles, één strenghtles, een duurloopje van 5 tot 10km en nu een keer per week looptraining (interval)
quote:Star schreef op 04 januari 2015 @ 14:46:

[...]

O dat is dan wel weer leuk om te horen Ja dat dacht ik al
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 14:47:

[...]

Twee keer kracht, één tot twee keer boksen, één HIITles, één strenghtles, een duurloopje van 5 tot 10km en nu een keer per week looptraining (interval)O, dat valt best mee
Weet je welke mensen ik de bom vind; die die Sahara marathon lopen.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 14:48:

[...]

O, dat valt best mee Ja toch?
klinkt erg fout, kindvrijen

maar je zal het vast anders bedoelen.
Istar, ga jij echt naar NY dit jaar?
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 14:49:

Weet je welke mensen ik de bom vind; die die Sahara marathon lopen.Naar de dichtsbijzijnde waterput en terug?
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 14:48:

[...]

O, dat valt best mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven