Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ik ken niks van Harry Potter en ook niks van Starwars. Dus dit gaat even helemaal aan mij voorbij.

Vervelend Bij, van Loesje. Zielig ook. Ik heb geen tips voor je, maar Bieb vast wel.

Rauwe soepballetjes zijn ook lekker! Hoewel ik dat tegenwoordig wat griezeliger vind om te eten dan vroeger. Net zoiets als lever: eigenlijk vind ik het lekker, maar ik gruwel een beetje van het idee om lever te eten. Ach ja....

Fijn Dee, dat ze eet! Heb je instructies gekregen voor de diabetes? Wat er op de site geschreven stond over elke 12 uur prikken en dan bepalen of ze insuline nodig heeft, vind ik erg vreemd. En snoepjes zou ik ook voorzichtig mee zijn, vaak zitten die barstensvol koolhydraten.

Maargoed, dat zeg ik op basis van mijn korte ervaring daarmee.
Alle reacties Link kopieren
Ze krijgt dit

Dit is een snoepje wat ze wel mag hebben. Ze vindt ze erg lekker, ik heb er al een paar gegeven en dat eet ze netjes van mijn hand af.

Instructie voor diabetes gekregen. Ze heeft het eigenlijk 'amper'. Het hoogste wat ze heeft gezeten was geloof ik 14 of 15. Vanochtend is er nog geprikt en ze zat toen op 6 of 7. Helemaal normale waarde dus.

Omdat ze nu op barf het zo goed doet heb ik het aangedurfd om haar in huis te halen. Ik ga echt niet elke 12 uur prikken hoor, helemaal niet nodig.

Ze krijgt verder niks. Alleen die snoepjes en het barf eten. Dat krijgt ze 2 of 3 keer per dag. Bij 2 keer per dag eten 70 gram per keer en bij 3 keer eten, 50 gram per keer.

Maar Whiskas, Kitekat, wat voor merk dan ook komt hier niet meer in huis. Misschien voor de andere twee maar ik denk dat ik gewoon die natuurlijke snoepjes blijf geven. Helemaal geen supermarkt voer meer voor de katten, alleen barf en kvv.
Mooi

6 of 7 is inderdaad prima en als ze dit voer houdt, dat zal het wel zo blijven. Je merkt het vanzelf wel als ze toch achteruit zou gaan, door veel drinken en dikke plakaten plas in de bak.

Die snoepjes ken ik niet, maar zijn wel hetzelfde als wat ik altijd geef denk ik. Die zijn van Cosma, gevriesdroogd vlees en ook geen extra toevoegingen.

Oh, ik heb hier een overzicht van snacks en brokjes en de hoeveelheid koolhydraten. In die jij hebt zit bijna niks, nog veel minder dan in die Smilla.
Voor Loesje

http://www.zooplus.nl/sho ... belle_speciaalvoer/100612

Niet duur en mijn penisgeamputeerde kat en de dikke dame doen het er al jaren heel goed op! En ze vinden het ook erg lekker.
Oh en laatst ook die aanbieding Smilla besteld, vinden ze ook lekker (en vind ik lekker goedkoop) Maar daar nog geen lange ervaring mee.

Dus die durf ik niet direct aan te bevelen.

http://www.zooplus.nl/sho ... droog/smilla/adult/448477
Voor de namenlijst: Bo en Bella.
Jottem, ongesteld!

Nou snap ik tenminste waar al die vreterij vandaan komt.

en kan ik er lekker mee doorgaan
Haha, Splinter
Dee, hoe is het met je nieuwe huisgenoot?

Splint, lekker gesnaaid?

Bieb, bedankt voor de links! Hebben ons gisteravond in zitten lezen over blaasgruis en vanmorgen onze da gebeld. De da die Loesje pas nog gezien heeft, heeft weekenddienst en daar mee zitten babbelen. Plan van aanpak: 6 weken Hills S/D nogguswat voeren, dat zorgt er voor dat het gruis oplost en dan over op blaasgruispreventievoer. Da heeft goede ervaringen met dat voer uit de laatste link van Bieb dus dat heb ik gelijk maar besteld.

En de zigeuner gaat mee in hetzelfde dieet. Hij heeft nergens last van maar gezien gedrag en postuur is het volgens de da wel een blaasgruiskandidaat en voorkomen is beter dan genezen. Hopelijk slaat het snel aan bij Loesje.

Upside: ik wilde al heeeeeel lang van het tapijt op de trap af. Man wilde nieuw tapijt, ik wilde de trap gewoon schilderen. Man is nu ineens ernstig tegen tapijt op de trap want zo'n gedoe met schoonmaken. No shit Sherlock...
Ik heb Sjuul niet gehoord. Ik hoop wel dat ze een beetje de kamer heeft verkend toen we er niet waren. Ze heeft de kattenbak gebruikt, daar ben ik ook blij mee. Was alleen vergeten hoe kattenpoep ook al weer rook...

Eten gaat er goed in, ze eet heel rustig.

Gisteravond nog wel een paar keer tegen Tara geblazen en gegromd, vandaag al niet meer. Verder is het een enorme slaapzak. Wat kan dat beest slapen zeg. Voordeel van een ouwe kat

Ik doe nog rustig aan met haar. Ik trek zeker een week uit om te wennen. Gisteravond bracht K dochter naar haar vriendje terug en toen heb ik haar even opgepakt. Dat was nog wel een beetje eng.

Nu ligt ze vreemd genoeg weer in de kattenbak. Rare gewoonte. Terwijl er een ligmandje ligt en een huisje.

Bijtje, wat goed dat je je zin krijgt! En overleg met da klinkt ook goed. Eens kijken wat er uit komt.
De eerste ontdekkingsreis door de woonkamer is gemaakt
Haha, wat is er gebeurd met man en tapijt, Bij? Heeft hij een keer zelf moeten schoonmaken? Fijn dat hij ook 'om' is.

Ik zit een beetje met hetzelfde: wij hebben vloerbedekking in de woonkamer, maar van mij hoeft dat niet. Man wil perse vloerbedekking, want minder geluid naar de benedenburen, warmer en vooral meer demping van geluid. In onze vorige flat hadden we kurk en man werd helemaal gestoord van de galm en dat hij steeds zijn stem moest dempen.

Nou was dat ook zo, maar ik vind vloerbedekking gewoon wat minder modern en hygiënisch. Hm, misschien krijgt hij ook nog eens een inzicht zoals jouw man!

Goed van het overleg met de da. Ik vroeg me even af waarom je moet starten met Hills (da's schrijven het graag voor, worden daar flink door gesponsord volgens mij), maar dat is waarschijnlijk om eventuele steentjes verder af te breken en daarna te onderhouden met dat voer van Bieb?

Hopen dat het snel werkt en dat Loesje zich weer goed gaat voelen.

Dee, dat klinkt best goed voor de eerste nacht. Laat Tara haar een beetje met rust?
Ik zou juist weer heel graag vloerbedekking willen hebben. Ik vind laminaat helemaal niks. Oké, makkelijk schoon te maken maar oh wat koud.

Tara komt af en toe kijken. Vooral als ik bij haar zit. Gaat goed, ze vind het nog wel erg interessant. Nu zijn K en hond naar de polder dus heb ik Sjuul gelokt met een snoepje. Ze heeft nu wel alles bekeken en besnuffeld.
Wat een mooi beestje, Dee. En ook van die enorme sprieten als snorharen, dat heeft Sammi ook.

Lekker dat ze rustig kan snuffelen.

Laminaat zou ik ook niet willen, maar je hebt tegenwoordig ook kurk dat eruit ziet als natuursteen. En kurk is wel veel warmer.
Die snorharen vielen me nu ook pas op, na het zien van de foto. Ze ligt nu in haar 'nieuwe' favoriete plek. De kattenbak.... Maar even bij Zooplus kijken naar een overdekt mandje. Ik heb liever dat ze daar ligt dan in de bak.

Ik schreef net dat ze gepoept heeft. Ik weet alleen niet waar! Ik ben de poep kwijt! niet in de bak, die heb ik net schoongemaakt. Daar zat alleen twee plasjes in. Waar is de poep?!?!
Ohw, dat is gek. Heb je 1 kattenbak staan? Misschien heeft ze alleen een wind gelaten?

Als ze zelf in de bak gaat liggen, zou ik er nog een 2e bak bij zetten. Ik ga ook niet poepen daar waar ik lekker lig. Al vind ik het wel gek dat ze in de kattenbak ligt. Of misschien is ze gewend om in een andere bak te poepen dan te plassen?
Ik heb beneden 1 bak staan. Daar heeft ze wel in geplast. Het kan idd zo zijn dat ze een windje heeft gelaten. Die dan wel erg bleef hangen... Straks nog maar eens zoeken. Anders moeten er twee komen maar ik zou niet weten waar die moet staan.

In het asiel heb ik maar 1 bak gezien, die stond in haar bench.
wat hebben jullie getettert, zeg én ook nog eens een nieuw topic!! Als ik straks klaar ben met een giga afwas ga ik even rustig bijlezen.

Ik zit ff te wennen aan het weer alleen zijn . Ik heb friend in A. op de trein naar Schiphol gezet en hij wilde niet dat ik meeging, omdat ik dan zo'n end alleen terug moet en waarschijnlijk alleen maar zit te janken .

Het was fijn, maar we zijn alletwee ziek geworden; hij bracht het mee en heeft mij aangestoken. Vandaag gaat het iets beter, maar ik heb nog wel erge keelpijn. En onze nachten samen gingen gepaard met een hoop zweten, hoesten en snotteren en nog een hoop meer geschraap en gesnurk, dus niet echt wild en romantisch

Afgelopen vrijdag heb ik een borrel gehouden voor mijn ouders, zus en een paar vrienden. Het was de eerste ontmoeting met mijn ouders, dus erg spannend, maar het was super gezellig, ondanks het feit dat mijn ouders geen engels spreken, maar met handen en voeten en vertalen kwamen we een heel end! Wel grappig is dat mijn ma alles wel heel goed verstaat. Dus dat hebben we eindelijk achter de rug.

Dee, ik vind het zóóóóó ontzettend leuk voor je! En wat namen betreft zou ik even wachten tot je die 2 in huis hebt, dan komt de juiste naam vanzelf.

Enne, met een S???? Ik ben zeer teleurgesteld dat er niemand Slofje voorstelde . Dus hierbij gooi ik Slofje in de ring!!

Zo, nu eerst even afwassen en opruimen. Tot laters
Jaaaa, we zijn eruit: Slof en Splinter

Ja zeg, wij zitten te tetteren? En wat was jij dan allemaal aan het doen hè? Nou? Nou?

Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Samen ziek zijn kan ook leuk zijn hoor. Kan. En spannend hoor, de vuurdoop bij je ouders en zus. Is iedereen goedgekeurd?

Succes met afkicken nu.

En met de vaat.
Jaaaaaaaa Slof en Splinter helemaal goed!

Ja, iedereen is goedgekeurd, eindelijk na 8.5 jaar

Ben nu pannen met soda aan het uitkoken, meneer heeft het wel errug aan laten branden
Wat jammer dat jullie ziek waren. Dat is niet leuk, misschien wel gezellig samen snotteren in bed. Verder wel leuk gehad? Ben blij voor je dat hij is goedgekeurd door de familie.

Vaat al klaar?
Afwas klaar, behalve de aangebrande pannen. En samen ziek zijn in de paar dagen die we eindelijk hadden vind ik jammer en hij is natuurlijk een man, he? dus een verkoudheid is gelijk op z'n minst longontsteking haha. Verder fijn om gewoon lekker samen thuis te kneuteren en niks te hoeven.

Enne, wat vind je van Slof en Splinter? Dan heb je dus drie keer S, na drie keer M gehad te hebben
Zoooo, hotel geboekt om deze zomer weer naar de Gentse Feesten te gaan. Joepie.

En nu schoenen aan en op naar Amsterdam!
Veel plezier Splonter!

Sloffriend zojuist opgestegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven