Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Ik ben eigenlijk wel voor één meet. De hele familie bij elkaar, dat zou wijlen Oom Ferdinand ook zo gewild hebben. Ik woon in Amsterdam, in bezit van fiets en OV-chipkaart
@winkje; stuur morgen wat luchtigs, dan weet je het snel genoeg.

@ngs; wat leuk! Wat een succesverhalen allemaal opeens, hopelijk gaat dat aanstekelijk zijn

En wbt buitenlandman; geen idee, heb het nog niet gevraagd. Komt wel

@Famke; ik moet lachen om je posts. En @Systeemkast moet maar even wat bedenken dan haha.

Ik ben ook een treinreiziger. Wellicht is Utrecht wat centraler voor de rest?
quote:Rasa* schreef op 04 januari 2015 @ 18:18:

Ik ben eigenlijk wel voor één meet. De hele familie bij elkaar, dat zou wijlen Oom Ferdinand ook zo gewild hebben.
@famkej: dat geeft de burger weer moed dan. Met of zonder kinderen maakt me niet zoveel uit, kinderen aan beide kanten maakt het alleen complexer. Ik voel mee met de ouders die hun kinderen 100% van de tijd bij zich hebben, dan wordt het helemaal onpraktisch.

Alleen nicknames he? En allemaal een masker met je avatar toch? Dan ben ik er ook bij. En allemaal de vingers gekruist dat je ex of een collega er niet tussenzit
Alle reacties Link kopieren
zijn er nog meer leuke succesverhalen? Vind ik altijd leuk om te lezen.
@Imo, een grote meet is toch veel leuker?! Anders komt er onderling weer zo'n strijd om die erfenis

@Rasa, we kunnen ngs een paar klinkers geven. Even Hans bellen . Misschien is Nags iets? Klinkt als Mr Probz, maar dan Miss Nags :-) Utrecht is misschien wel centraler? Laten we eerst een turven wie er mee willen...

Wilwelmeelijst: Imogen, Amy, Renske, Rasa, Ngs, Famke - mis ik iemand die al gereageerd heeft??

Gaatzekernietmeelijst: ?

@Coolpack, outgoing of niet, ga gezellig mee joh! En Sybreed, Nadine, Systeemkast, Koekse, Qian, LadyDana, Maka, Bessie en The Fonz (en de rest die ik nu vergeet). Laten jullie ook weten of je zin hebt in deze anonieme date :-)
quote:Rasa* schreef op 04 januari 2015 @ 18:18:

Ik ben eigenlijk wel voor één meet. De hele familie bij elkaar, dat zou wijlen Oom Ferdinand ook zo gewild hebben. Ik woon in Amsterdam, in bezit van fiets en OV-chipkaart

geniaal!

Zie je ons al staan met onze naamsticker en bedrukt gezicht (blijft treurig hoe Oom Ferdinand ter aarde stortte natuurlijk) op het CS station. Met name weer Systeemkast...... hahahah (maar die is nu lekker op date!). Ik vind eigenlijk wel dat de mannen mee moeten :-)
@Saartje, succesverhalen? Nee want dan zaten we hier niet meer

Qthee, ik zou niet meer bijkomen als er een bekende mee schrijft waar ik het niet van wist. Check: extra onderbroek mee :-). enne niet te zuur worden hoor, dat werkt echt tegen je.
quote:famkej schreef op 04 januari 2015 @ 18:06:

Qthee, ik snap jouw post niet..... bedoel je dat je als man met kinderen niet interessant voor vrouwen bent? Wat een onzin! Er zijn hier vrouwen met kinderen juist op zoek naar mannen met kinderen en zonder/zonder komt ook voor. Of wil jezelf een vrouw zonder kinderen en vallen die over jouw kind(eren). Iets meer info misschien?Ik denk dat Qthee een beetje gefrustreerd is na een paar afwijzingen vanwege zijn kids enndaarom een beetje gevoelig is voor ditvsoort opmerkingen. Ik heb het ook wel een s gehad. Kids? Nee bedankt. Euh.. En ik dan? Dat voelt niet goed.. Maar als Qthee eerlijk is zal hij waarschijnlijk ook wel eens vrouwen afwijzen omdat er iets niet handig is... Dat is een van de nadelen van het online daten: je gaat selecteren op zaken die minder erg blijken als je een topper hebt leren kennen. Als je al hebt besloten dat iemand leuk is is het veel minder erg dat ie kids heeft/ een handicap of verder weg woont. Terwijl van te voren filter je die eruit want niet handig en je kent ze toch niet. Qthee, for the record: ik heb liever wel een man met kids, die goed voor ze zorgt en die dus weet hoe belangrijk ze zijn... Ook al is hetvminder handig.
Aaarch jullie schrijven veel sneller dan ik! Utrecht vind ik ook prima, maar ken ik niet goed, dan kan ik geen voorstellen doen. De route wagamama/blauwe engel is vooral handig vanwege naast station en op vrijdag al vroeg gezellig. Sommige kroegen is pas vanaf 11 uur leuk en mensen willen toch terug met de trein... Mensen in utrecht die daar een leuke vrijmibo kroeg kennen waar gezellige mannen (en vrouwen)komen na hun werk?

En famke wtf. Erf jij 3 ton van ferdi? K&t wijf! Hoe kun je! Je hebt hem zeker een happy ending gegeven toen jullie samen de rijncruise maakten!!!??? Lololololololol. Nou jij trakteert!
En ik denk dat systeemkast echt een enorm vraagteken heeft als ie dit gaat lezen....

Systeemkast wordt denk ik syst. Sybreed syb, Ngs wordt nogas (nags klinkt zo zeikerig nigs geeft problemen met de antiracisme bond en nogs.. Mja), nog meer lastige nicks?
@famkje hahahah ik weet niet misschien bleven sommigen wel hangen omdat ze het gezellig ofzo hier vinden. hhaha
@Imo, Syst???? Als in Cyste? Nou dat zal hij lekker vinden. Gelukkig is Sybreed medisch onderlegd dan

En vuil vuil K**wijf.... mij betichten van onzedige handelingen met die ouwe lieverd. Tuurlijk niet, dat deed ik wel met neef Bobby (maar die is dan ook super hot pfffff dus dat overkwam me). En als je beter de brieven gelezen zou hebben dan zou je zien dat we allemaal een evenredig deel krijgen, dus als jij minder krijgt dan heb jij kennelijk iets NIET goed gedaan. Of heb je wellicht Cruella beledigd
En on topic: Utrecht komen we wel achter. En volgens mij kwam er hier iemand uit Utrecht (of in de buurt) alleen even niet scherp wie dat was.... heb ook wel een kennis daar, dus kan het daar ook nog vragen.
@famkej: Zuur op het internet is wat anders dan real life gelukkig :-) Stel je voor zeg. Zou niet best zijn voor mijn kinderen, vrienden en collega's die ik elke dag moet entertainen.

Extra onderbroek: Check.

@imogen75: Nooit direct afgewezen vanwege kinderen maar ik denk wel dat het werkt als een selectie. Met online daten wordt er misschien vaak het kind met het badwater weggespoeld.
Ben even te druk om uitgebreid te reageren, maar ik ga graag mee met een meet. Count me in.

Plan van imogen was wel redelijk ideaal hoor. Zuid is goed bereikbaar en de horeca is daar ruim opgezet en op vrijdag val je idd midden in de vrijmibo. Maar utrecht is voor mij ook geen probleem

Spannender dan een date dit. Hoe heet die oom? Oefen ik vast mijn rol :P
manamana...tutuutududu
quote:imogen75 schreef op 02 januari 2015 @ 21:12:

Mijn account is er ook af. Zitten we met zn allen op het internat date draadje zonder account! Lolol... Heb trouwens nog wel twee dates staan.:

Haha!

Ik kan t niet laten eve goed mee te lezen ;) (Vandaag trouwens leuke flirt in een koffiebar

Wil je machos treffen?
Even snel reageren, te druk hier... wachtende nu op date.. Ben erg benieuwd..

Moet even nadenken over de meeting. Laat het later weten, ik kom btw uit ...
Wat betreft de reis naar Frankrijk, lijkt me leuk, maar pas het plan niet aan mij aan!

Ik heb `s avonds een afspraak in Utrecht, maar het hangt even van m`n energie af of ik daarvoor nog wat kan doen.
Ik ken Utrecht goed, dus kan suggesties doen

Het lijkt me eigenlijk wel een giller iemand te zien zitten die je kent!
Qian we hebben nog geen datum hoor.... Of weet jij nu al dat je een date hebt op de borrel avond op het testament van oom Ferdinand!?
Enne. Syst. Cyste is toch met n K? Kieste? Maar hij mag ook wel gewoon kast heten hoor.. ;). Hij mag het helemaal zelluf weten!
Ik dacht ik kom even kijken want ik hoorde net dat oom Ferdinand overleden is. Mooie toestand met zijn Poolse weduwe

Ik zie het echt helemaal voor me Famke... 'Systeemkast, wat wilde je ook alweer drinken?' Wat dat betreft past het ook wel bij de Bastille of bij Nol hahaha

Ben wel in een een groepsmeet hoor! Ik woon in het midden/oosten van het land maar wil op zich best een stukje rijden.

En ontopic; 2e date met Date 2 staat gepland. Zin in!!!!!
Whahaha Cyste is helemaal erg. Arme jongen.

@bessie kom je eerst naar mij en dan rijden we samen door; gezellig :-) Veel plezier op je date!!

@qian ben je nu al smoesjes aan het bedenken dat je al weet dat je dan een date hebt
quote:imogen75 schreef op 04 januari 2015 @ 19:29:

Qian we hebben nog geen datum hoor.... Of weet jij nu al dat je een date hebt op de borrel avond op het testament van oom Ferdinand!?

(ik dacht a.s. vrijdag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven