Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:06:

[...]

Ik wilde bijna een lijstje opnoemen, maar laat ik maar geen olie op vuurtjes gooien

Roddel jij wel eens over mensen hier op het forum? In pb's bijvoorbeeld?Nee. Als ik iets over iemand te melden heb doe ik dat hier wel, als het effe kan in iemands gezicht. Op een ander forum doe ik het trouwens wel (niet over de mensen hier dan ). Maar daar zijn de gebruiken anders, daar mag je geen ruzie maken en zo. En af en toe moet een mens toch even stoom afblazen dus dan maar per PB.
quote:fluim schreef op 04 januari 2015 @ 18:49:u

naam enzo zal wel echt zijn geweest, om het echt te laten lijken

maar dan laat je zoiets wel langer staan en wis je het niet binnen een minuut of wat.

en er ook zelf nog even op wijzen dat je die wist.Als ik mijn ex een loer zou willen draaien, zou ik kiezen voor de gegeven van een uber lelijk persoon minder bedeeld persoon.

Lelijke mensen bestaan niet

Nou, écht wel

Note: ik heb geen ex.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 19:09:

[...]

Wel 's op de privileges.
Ja en dat gaat dan zo:

Mod: Nou nou, heb je die posts van XX gelezen in de napraat vandaag? Wat een domme doos is dat.

Juun: Echt wel, er komt geen zinnig woord uit. Dat vind ik trouwens ook van XX. En die is ook nog eens zo saaaai!

Mod: En wat denk je van XX, als we het over saai hebben. Ik vind XX wel leuk, die heeft tenminste een beetje humor, dat kun je van XX niet zeggen, jasses wat neemt die alles serieus.

enz. enz.
Ik loop achter met lezen.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:07:

[...]

Dat is een dagtaak.Roddel jij?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Wel 's op de privileges.
Ow, ik was er dus nog even, auto komt iets later.
quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 19:11:

[...]

Roddel jij? Tis jammer dat ik niet afgekeurd ben, anders had ik het nog veel meer kunnen doen. Nu komt dat vervelende werk steeds tussendoor.
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:09:

[...]

PB's, wat zijn dat?

Erg hè, nickchange, dan heb je meteen weer een hele lege inbox.

(hint hint hint)
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:10:

[...]

Ben jij wie ik denk dat jij bent?
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:10:

Ja en dat gaat dan zo:

Mod: Nou nou, heb je die posts van XX gelezen in de napraat vandaag? Wat een domme doos is dat.

Juun: Echt wel, er komt geen zinnig woord uit. Dat vind ik trouwens ook van XX. En die is ook nog eens zo saaaai!

Mod: En wat denk je van XX, als we het over saai hebben. Ik vind XX wel leuk, die heeft tenminste een beetje humor, dat kun je van XX niet zeggen, jasses wat neemt die alles serieus.

enz. enz.

Ik stelde me zelf gesprekken over bannen voor, 'Weet je nog die ene, die daarna telkens weer terugkwam?'

'Ohja, met dat en dat topic, de rellerT'

Ofzo.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:11:

[...]

Tis jammer dat ik niet afgekeurd ben, anders had ik het nog veel meer kunnen doen. Nu komt dat vervelende werk steeds tussendoor.Ja, ik zit me dan echt stierlijk te vervelen. Ik moet er niet aan denken dat jij een dag meer gaat werken.
Of: Zo, die heb ik lekker weer een ban aan kunnen smeren. Wat een rotwijf. Ik ben gister uren aan het speuren geweest, maar ze heeft er mooi weer 48 uur!
quote:Bieb2.0 schreef op 04 januari 2015 @ 19:13:

[...]

Ben jij wie ik denk dat jij bent?

Ehhh, nee hoor!

(Shitshitshitshit...)
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:11:

[...]

Erg hè, nickchange, dan heb je meteen weer een hele lege inbox.

(hint hint hint)Op die ander heb ik ook nog nooit een PB gehad.
quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 19:13:

[...]

Ja, ik zit me dan echt stierlijk te vervelen. Ik moet er niet aan denken dat jij een dag meer gaat werken. Daarom vind ik het ook zo'n moeilijke beslissing. Ik ben al weken aan het wikken en wegen en ik moet voor donderdag een beslissing genomen hebben.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:14:

Of: Zo, die heb ik lekker weer een ban aan kunnen smeren. Wat een rotwijf. Ik ben gister uren aan het speuren geweest, maar ze heeft er mooi weer 48 uur!Om die reden zou ik nooit een mod o.i.d. kunnen zijn, ik ben totaal niet objectief wat dat betreft.
quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 19:13:

[...]

Ik moet er niet aan denken dat jij een dag meer gaat werken.

[...]

Wel 's op de privileges.Ik wil wel heel graag ruilen met iemand die een baan heeft en geen diagnose
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:13:

[...]

Ik stelde me zelf gesprekken over bannen voor, 'Weet je nog die ene, die daarna telkens weer terugkwam?'

'Ohja, met dat en dat topic, de rellerT'

Ofzo.

Ja of zoiets:

Mod: bah die XX hangt met echt mijlenver de keel uit. Wat en zuigende, rellende tuthola is dat.

Juun: En dan die arrogantie van haar. Jammer dat ze telkens net niet over het randje van de regels gaat. Als er iemand nou een ban verdient dan is zij dat.

Mod: ja, inderdaad. Ik denk dat ik mijn viva nick maar eens ga afstoffen.

Juun: huh, hoe bedoel je?

Mod: nou, dan ga ik meeposten en net zolang zuigen tot XX wel over het randje gaat. Dan staf ik haar en zorg er zo voor dat ze een ban krijgt.

Juun: Echt waar! Doe je dat wel eens? Maar mag dat dan?

Mod: *knipoogt* nou mogen..... Ach het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

[...]

Daarom vind ik het ook zo'n moeilijke beslissing. Ik ben al weken aan het wikken en wegen en ik moet voor donderdag een beslissing genomen hebben.Als je geld nodig hebt maar anders zou ik het niet doen in jouw geval.

[...]

Daarom vind ik het ook zo'n moeilijke beslissing. Ik ben al weken aan het wikken en wegen en ik moet voor donderdag een beslissing genomen hebben.Hoeveel uur werk je nu?
quote:Micchan schreef op 04 januari 2015 @ 19:14:

[...]

Op die ander heb ik ook nog nooit een PB gehad. Ik begrijp de hint niet trouwens. Echter ben ik ook behoorlijk traag van begrip.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:16:

[...]

Ja of zoiets:

Mod: bah die XX hangt met echt mijlenver de keel uit. Wat en zuigende, rellende tuthola is dat.

Juun: En dan die arrogantie van haar. Jammer dat ze telkens net niet over het randje van de regels gaat. Als er iemand nou een ban verdient dan is zij dat.

Mod: ja, inderdaad. Ik denk dat ik mijn viva nick maar eens ga afstoffen.

Juun: huh, hoe bedoel je?

Mod: nou, dan ga ik meeposten en net zolang zuigen tot XX wel over het randje gaat. Dan staf ik haar en zorg er zo voor dat ze een ban krijgt.

Juun: Echt waar! Doe je dat wel eens? Maar mag dat dan?

Mod: *knipoogt* nou mogen..... Ach het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven