Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 januari 2015 om 18:51
quote:Solomio schreef op 04 januari 2015 @ 18:48:
Houdbaarheidsdatum op de verpakking geldt toch alleen zolang de verpakking niet aangebroken is? Daarna moet je het sowieso maar avonturen.Ik avontuur me hier een ongeluk, zelfs met vlees(waren). Maar op een per ongelukke ontmoeting met meneer Noro een paar jaar geleden na is er hier nooit iemand ziek. Gewoon je ogen en je neus gebruiken, doe ik trouwens ook bij spullen die nog niet over de datum zijn, want die kunnen ook ineens bederven.
Houdbaarheidsdatum op de verpakking geldt toch alleen zolang de verpakking niet aangebroken is? Daarna moet je het sowieso maar avonturen.Ik avontuur me hier een ongeluk, zelfs met vlees(waren). Maar op een per ongelukke ontmoeting met meneer Noro een paar jaar geleden na is er hier nooit iemand ziek. Gewoon je ogen en je neus gebruiken, doe ik trouwens ook bij spullen die nog niet over de datum zijn, want die kunnen ook ineens bederven.
zondag 4 januari 2015 om 18:52
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 januari 2015 @ 18:51:
[...]
Ik avontuur me hier een ongeluk, zelfs met vlees(waren). Maar op een per ongelukke ontmoeting met meneer Noro een paar jaar geleden na is er hier nooit iemand ziek. Gewoon je ogen en je neus gebruiken, doe ik trouwens ook bij spullen die nog niet over de datum zijn, want die kunnen ook ineens bederven.
Hier idem.
Soms lees ik ergens: na openen nog 3 dagen houdbaar in de koelkast.
Die 3 dagen neem ik vrij ruim meestal.
[...]
Ik avontuur me hier een ongeluk, zelfs met vlees(waren). Maar op een per ongelukke ontmoeting met meneer Noro een paar jaar geleden na is er hier nooit iemand ziek. Gewoon je ogen en je neus gebruiken, doe ik trouwens ook bij spullen die nog niet over de datum zijn, want die kunnen ook ineens bederven.
Hier idem.
Soms lees ik ergens: na openen nog 3 dagen houdbaar in de koelkast.
Die 3 dagen neem ik vrij ruim meestal.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 4 januari 2015 om 18:53
zondag 4 januari 2015 om 18:55
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 18:54:
Ik ben best blij als het weer maandag is. Alles weer normaal.
Ja, heerlijk. Ik ga zo jongste wegbrengen en die blijft dan tenminste weer gewoon tot vrijdag weg.
Voor de anderen: ik hou wel van hem hoor.
Ik ben best blij als het weer maandag is. Alles weer normaal.
Ja, heerlijk. Ik ga zo jongste wegbrengen en die blijft dan tenminste weer gewoon tot vrijdag weg.
Voor de anderen: ik hou wel van hem hoor.
zondag 4 januari 2015 om 18:56
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 18:51:
Door die mod kan ik nog steeds niet gaan douchen 's Avonds douchen is toch niet handig, dus dat kan best wachten tot morgenochtend.
Door die mod kan ik nog steeds niet gaan douchen 's Avonds douchen is toch niet handig, dus dat kan best wachten tot morgenochtend.
zondag 4 januari 2015 om 18:59
quote:valentinamaria schreef op 04 januari 2015 @ 18:56:
[...]
ik niet, weer dat normale ritme, blegh!Ik ook niet. Maar ik ben (helaas niet gediagnosticeerd) ongeschikt voor het werkende leven. Maar omdat mijn huisarts en psychiater en psycholoog allemaal incompetent zijn krijg ik die diagnose maar niet.
[...]
ik niet, weer dat normale ritme, blegh!Ik ook niet. Maar ik ben (helaas niet gediagnosticeerd) ongeschikt voor het werkende leven. Maar omdat mijn huisarts en psychiater en psycholoog allemaal incompetent zijn krijg ik die diagnose maar niet.
zondag 4 januari 2015 om 19:00
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 18:59:
[...]
Ik ook niet. Maar ik ben (helaas niet gediagnosticeerd) ongeschikt voor het werkende leven. Maar omdat mijn huisarts en psychiater en psycholoog allemaal incompetent zijn krijg ik die diagnose maar niet.
Gheghe, hebben we dezelfde arts?
Gewoon weer werken dus morgen
[...]
Ik ook niet. Maar ik ben (helaas niet gediagnosticeerd) ongeschikt voor het werkende leven. Maar omdat mijn huisarts en psychiater en psycholoog allemaal incompetent zijn krijg ik die diagnose maar niet.
Gheghe, hebben we dezelfde arts?
Gewoon weer werken dus morgen