Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 5 januari 2015 om 10:13
maandag 5 januari 2015 om 10:15
quote:Amaqanda schreef op 05 januari 2015 @ 09:57:
Ook met een MBO 2, 3 of 4 diploma kunnen mensen een gelukkig leven leiden
Als dat je niveau is, dan is dat prima. Alleen, als je veel beter kan, maar door een kronkel in je hoofd (niet denigrerend bedoeld natuurlijk) niet op dat niveau kan presteren omdat de faciliteiten er niet zijn, dan is dat best sneu natuurlijk.
Mijn jongste heeft ook een behoorlijk stel hersens (iets minder briljant dan zijn broer, maar toch altijd nog in het hoogbegaafde segment), maar die wordt helemaal niet gelukkig van het gebruiken van die hersenen. Hij zat dan toevallig weer wel op een speciale school met VWO, maar kwam niet verder dan VMBO-TL. En zelfs dat met moeite.
Nu zit hij op een andere school en heeft hij ineens in zijn hoofd dat hij Havo wil doen. Niemand weet waarom hij dat wil, en hij wil er ook verder niet voor werken. Hij wil dat, omdat hij er nu eenmaal slim genoeg voor is.
Ook met een MBO 2, 3 of 4 diploma kunnen mensen een gelukkig leven leiden
Als dat je niveau is, dan is dat prima. Alleen, als je veel beter kan, maar door een kronkel in je hoofd (niet denigrerend bedoeld natuurlijk) niet op dat niveau kan presteren omdat de faciliteiten er niet zijn, dan is dat best sneu natuurlijk.
Mijn jongste heeft ook een behoorlijk stel hersens (iets minder briljant dan zijn broer, maar toch altijd nog in het hoogbegaafde segment), maar die wordt helemaal niet gelukkig van het gebruiken van die hersenen. Hij zat dan toevallig weer wel op een speciale school met VWO, maar kwam niet verder dan VMBO-TL. En zelfs dat met moeite.
Nu zit hij op een andere school en heeft hij ineens in zijn hoofd dat hij Havo wil doen. Niemand weet waarom hij dat wil, en hij wil er ook verder niet voor werken. Hij wil dat, omdat hij er nu eenmaal slim genoeg voor is.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 5 januari 2015 om 10:19
quote:fluim schreef op 05 januari 2015 @ 10:16:
Nu jullie het zeggen, heb dus nooit eten meegegeven..
Oooooh dat kwam omdat ik er tussen 8 en 5 geen omkijken naar had.
Ik schrok eigenlijk wel even, want ok ben niet de beste, maar zeker niet de kwaadsteVoel je niet schuldig. Iedereen vergeet wel eens wat joh. En ze leven toch nog? Dat is het belangrijkste. Hoe ze uiteindelijk worden is niet zo belangrijk. Het enige wat een kind nodig heeft is een beetje liefde zo af en toe, de rest is bijzaak.
Nu jullie het zeggen, heb dus nooit eten meegegeven..
Oooooh dat kwam omdat ik er tussen 8 en 5 geen omkijken naar had.
Ik schrok eigenlijk wel even, want ok ben niet de beste, maar zeker niet de kwaadsteVoel je niet schuldig. Iedereen vergeet wel eens wat joh. En ze leven toch nog? Dat is het belangrijkste. Hoe ze uiteindelijk worden is niet zo belangrijk. Het enige wat een kind nodig heeft is een beetje liefde zo af en toe, de rest is bijzaak.
maandag 5 januari 2015 om 10:24
quote:diamond-gloss schreef op 05 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Of luchtkastelen bouwen ook leuk.!
Bij nader inzien stuur maar door die wondertjes Fluim en Valentina.. Niet alles met lucht- is geschikt: luchtbrug, luchtverkeersleiding, luchtledige...................
[...]
Of luchtkastelen bouwen ook leuk.!
Bij nader inzien stuur maar door die wondertjes Fluim en Valentina.. Niet alles met lucht- is geschikt: luchtbrug, luchtverkeersleiding, luchtledige...................
Your opinion matters. Just not that much.
maandag 5 januari 2015 om 10:26
maandag 5 januari 2015 om 10:27
maandag 5 januari 2015 om 10:28