Internetdaten - deel 2
zondag 4 januari 2015 om 19:42
quote:lady_dana schreef op 04 januari 2015 @ 19:00:
Ben even te druk om uitgebreid te reageren, maar ik ga graag mee met een meet. Count me in.
Plan van imogen was wel redelijk ideaal hoor. Zuid is goed bereikbaar en de horeca is daar ruim opgezet en op vrijdag val je idd midden in de vrijmibo. Maar utrecht is voor mij ook geen probleem
Spannender dan een date dit. Hoe heet die oom? Oefen ik vast mijn rol :PIk wil ook graag mee. Amsterdam komt mij ook beter uit als in 's avonds nog richting huis. Maar vanuit Utrecht moet ook lukken. Ga liever niet met de auto, wel zo gezellig als we een drankje kunnen doen.
Ben even te druk om uitgebreid te reageren, maar ik ga graag mee met een meet. Count me in.
Plan van imogen was wel redelijk ideaal hoor. Zuid is goed bereikbaar en de horeca is daar ruim opgezet en op vrijdag val je idd midden in de vrijmibo. Maar utrecht is voor mij ook geen probleem
Spannender dan een date dit. Hoe heet die oom? Oefen ik vast mijn rol :PIk wil ook graag mee. Amsterdam komt mij ook beter uit als in 's avonds nog richting huis. Maar vanuit Utrecht moet ook lukken. Ga liever niet met de auto, wel zo gezellig als we een drankje kunnen doen.
Klaar mee
zondag 4 januari 2015 om 21:18
Tsjonge, dat wordt wat... Nog niet heel lang aan het daten en dan al een date met 5 of meer vrouwen tegelijk! En zat me dus net af te vragen of het hebben van meerdere dates tegelijk wel goed is...
Oom Ferdinand was toch een ouderwetse, traditionele man die zijn gehele erfenis, landgoederen en kunstwerken aan zijn mannelijke nazaten naliet (behalve dan een deel voor de borrel...)?
Oom Ferdinand was toch een ouderwetse, traditionele man die zijn gehele erfenis, landgoederen en kunstwerken aan zijn mannelijke nazaten naliet (behalve dan een deel voor de borrel...)?
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
zondag 4 januari 2015 om 21:32
Hey Fonz, we zijn allemaal familie! En oom Ferdinand zou zn landgoederen aan de mannen achterlaten, ware het niet dat ie alles verbrast heeft aan zn reisjes en die manipulatieve poolse teef, die gelukkig nu wel onterfd is. We mogen blij zijn met het drankpotje voor de dames. Kopen we dan ook voor jou wel een drankje hoor, als lieve achterneef.... Help fonzie de winter door!
zondag 4 januari 2015 om 22:01
zondag 4 januari 2015 om 23:08
quote:efelide schreef op 04 januari 2015 @ 22:01:
Ik ben zo'n meelezert die geniet van al jullie verhalen. En ik ben een die hard internetdater, zonder veel succes overigens. Ik las over jullie oom Ferdinand en nu heb ik toevallig ook een oom Ferdinand die net dood is. En ik woon in Utrecht...
Of is de meet alleen voor de incrowd?
Hij is wat mij betreft voor alle lonely souls hier
@imo, jij zit wel mooi iets te verzinnen voor Syb en Cyste, maar waar ligt eigenlijk de klemtoon bij jouw naam?
Volgens mij staken de stemmen voor Amsterdam of Utrecht een beetje. Wat mij betreft geeft Reske idd de doorslag. Mij maakt het niet uit, al heb ik bij Utrecht grote voorkeur voor loopafstand vanaf Utrecht Centraal.
Ik ben zo'n meelezert die geniet van al jullie verhalen. En ik ben een die hard internetdater, zonder veel succes overigens. Ik las over jullie oom Ferdinand en nu heb ik toevallig ook een oom Ferdinand die net dood is. En ik woon in Utrecht...
Hij is wat mij betreft voor alle lonely souls hier
@imo, jij zit wel mooi iets te verzinnen voor Syb en Cyste, maar waar ligt eigenlijk de klemtoon bij jouw naam?
Volgens mij staken de stemmen voor Amsterdam of Utrecht een beetje. Wat mij betreft geeft Reske idd de doorslag. Mij maakt het niet uit, al heb ik bij Utrecht grote voorkeur voor loopafstand vanaf Utrecht Centraal.
zondag 4 januari 2015 om 23:23
@Renske, nee he dat meen je niet.. zucht 
Idd veel positieve verhalen momenteel, ik wil ook!!
Ik snap t heel goed als iemand me afwijst/niet selecteert, omdat ik een kind heb. En afwijzingen obv 'feiten' vind ik ook stukken minder erg dan op karakter of uiterlijk.
Ik wijs ook regelmatig af omdat ze geen kind hebben.. tenzij ie echt heeel erg lekker of bijzonder is..
Date gisteren met lekkere man was gezellig. Hij was heel erg lief, aardig, geinteresseerd.. Anders dan ik verwacht had van het appen, eerlijk gezegd. Want vond m daar vaak wat afwezig en snel weer weg.
Maar.. toch iets minder lekker dan verwacht. Wel een mooi gezicht, maar heel erg breed. Super afgetraind, dat wel, maar ik val daar niet heel erg op. Liever wat smaller, gespierd mag wel natuurlijk.
En ik had t idee dat hij tegen t einde ook niet meer zo wilde ofzo. Vandaag nog wel ff geappt en hij zei dat hij het erg leuk vond, maar verder niets meer gehoord.
Er zit wat mij betreft ook niet veel toekomst in en dat idee zal hij ook wel hebben. Maar toch had ik m best graag willen zoenen en evt meer.. Maar tegen t einde durfde ik niet meer, ook niet om geen valse verwachtingen te scheppen ofzo, omdat ie zo lief was. Nou ja..
Maar goed, net contact met een goeduitziende..advocaat. Heb m gegoogled en hij is echt. Maar helaas..weer geen kinderen. Zucht. Haha. Hij zit wel erg te sturen op een date. Ff nog aankijken..
Idd veel positieve verhalen momenteel, ik wil ook!!
Ik snap t heel goed als iemand me afwijst/niet selecteert, omdat ik een kind heb. En afwijzingen obv 'feiten' vind ik ook stukken minder erg dan op karakter of uiterlijk.
Ik wijs ook regelmatig af omdat ze geen kind hebben.. tenzij ie echt heeel erg lekker of bijzonder is..
Date gisteren met lekkere man was gezellig. Hij was heel erg lief, aardig, geinteresseerd.. Anders dan ik verwacht had van het appen, eerlijk gezegd. Want vond m daar vaak wat afwezig en snel weer weg.
Maar.. toch iets minder lekker dan verwacht. Wel een mooi gezicht, maar heel erg breed. Super afgetraind, dat wel, maar ik val daar niet heel erg op. Liever wat smaller, gespierd mag wel natuurlijk.
En ik had t idee dat hij tegen t einde ook niet meer zo wilde ofzo. Vandaag nog wel ff geappt en hij zei dat hij het erg leuk vond, maar verder niets meer gehoord.
Er zit wat mij betreft ook niet veel toekomst in en dat idee zal hij ook wel hebben. Maar toch had ik m best graag willen zoenen en evt meer.. Maar tegen t einde durfde ik niet meer, ook niet om geen valse verwachtingen te scheppen ofzo, omdat ie zo lief was. Nou ja..
Maar goed, net contact met een goeduitziende..advocaat. Heb m gegoogled en hij is echt. Maar helaas..weer geen kinderen. Zucht. Haha. Hij zit wel erg te sturen op een date. Ff nog aankijken..
maandag 5 januari 2015 om 00:53
Oh nee, oom Ferdi dood... ik zag het niet aankomen (hij ook niet) Maar echt, cool dat jullie gaan meeten! Ik woon op de grens Zuid-Holland/Zeeland, dus dan ligt het meeste ver weg en ov is a bitch... Lees hier graag een verslagje van de borrel! Have fun!
On topic: wat leuk dat er zoveel geslaagde dates zijn! Krijg er weer een beetje hoop van na date-met-kater en date van vorige week die a. geen gelukkig nieuwjaar wenste, b. erna zich plots uitschreef bij paiq en c. pas liet weten dat hij niet verder wilde daten toen ik zijn uitschrijven aankaartte.... blegh! Nu maar ook bij okc aangemeld, wat een hilarische site is dat qua foto's (man in luier, seriously!) en berichten die je krijgt. Al leuk contact en semi-date met een Midden-Amerikaanse astrofysicus, waarmee ik binnenkort op de Euromast ga staan om Rotterdam te laten zien Weet niet waar dat heen gaat, maar proost op een nieuw jaar vol dates waarvan er een hopelijk eens blijft hangen! Ook voor jullie!
On topic: wat leuk dat er zoveel geslaagde dates zijn! Krijg er weer een beetje hoop van na date-met-kater en date van vorige week die a. geen gelukkig nieuwjaar wenste, b. erna zich plots uitschreef bij paiq en c. pas liet weten dat hij niet verder wilde daten toen ik zijn uitschrijven aankaartte.... blegh! Nu maar ook bij okc aangemeld, wat een hilarische site is dat qua foto's (man in luier, seriously!) en berichten die je krijgt. Al leuk contact en semi-date met een Midden-Amerikaanse astrofysicus, waarmee ik binnenkort op de Euromast ga staan om Rotterdam te laten zien Weet niet waar dat heen gaat, maar proost op een nieuw jaar vol dates waarvan er een hopelijk eens blijft hangen! Ook voor jullie!
maandag 5 januari 2015 om 09:26
Ik was niet van de kaart af gevallen, maar ik was even bezig met school *zucht*. Utrecht is toevallig mijn residentie, dus het komt wel goed uit. Als ik bekenden tegenkom die niet hoeven te weten dat ik hier schrijf, zijn wij via NMLK bij elkaar.
Gaat raar worden om jullie te zien, maar vind het ook een heel leuk idee.
Het is trouwens cyste, die je als kieste uitspreekt.
@ Reske, jammer dat het niet goed gaat met weduwnaar.
@ systeemkast, Leuk! Een date! Zie je wel dat je weleens geluk hebt.
Ik vind het niet vervelend om over daten te praten. Ik krijg ook regelmatig een warm gevoel als ik verliefde mensen hand in hand zie lopen ook al is dat, op tien minuten lopen met twijfeldame na, al tijden niet gebeurd en gaat voorlopig niet gebeuren. Ik wordt namelijk ook blij van het geluk van anderen.
@ winkje, altijd een berichtje sturen. Laat nooit je communicatie van een ander afhangen.
Gaat raar worden om jullie te zien, maar vind het ook een heel leuk idee.
Het is trouwens cyste, die je als kieste uitspreekt.
@ Reske, jammer dat het niet goed gaat met weduwnaar.
@ systeemkast, Leuk! Een date! Zie je wel dat je weleens geluk hebt.
Ik vind het niet vervelend om over daten te praten. Ik krijg ook regelmatig een warm gevoel als ik verliefde mensen hand in hand zie lopen ook al is dat, op tien minuten lopen met twijfeldame na, al tijden niet gebeurd en gaat voorlopig niet gebeuren. Ik wordt namelijk ook blij van het geluk van anderen.
@ winkje, altijd een berichtje sturen. Laat nooit je communicatie van een ander afhangen.
maandag 5 januari 2015 om 10:08
Date van gisteren was leuk!
Met een half uitroepteken. Want het was wel nog redelijk normaal.
Niet echt spetterend. Lady probeerde voor het eerst internet-dating.
Op de één of andere manier kom ik veel van die first-timers tegen.
Was wel een redelijk stuk jonger, vijf jaar. Het was niet meteen
raak zoals bij mijn vorige date. Maar volgens mij kwam dat ook
omdat die dame en ik ooit bij hetzelfde bedrijf hadden gewerkt,
dus veel herkenbare ervaringen. De dame van gisteren woont altijd
al in de stad waar ik nu woon. En ik woon hier nog maar net.
Maar ze is leuk, knap en kleiner. Ik wist haar lengte niet, dus
dan is het altijd wel spannend in mijn geval. (ik=1,65).
Volgens mij vond zij het ook wel leuk, maar ze is het type eerst
vrienden worden en dan later wel zien. En dat vind ik op zich ook
wel een goed idee. Gelukkig hoef ik niet meer zo snel mogelijk een
vriendin, één van de goede voornemens (geduld) houdt gelukkig
stand. We delen een bowlen fobie dus ik ga binnenkort een avondje
poolen voorstellen. Of even een club inrollen. Ze gaat volgens
mij nog geregeld uit. Ik zie het wel rustig aan. Was in ieder
geval een leuke middag
Afgelopen oudjaarsnacht een beetje knus geweest met een oud-date
van een jaar terug. Ze kwam tijdens het uitgaan eerst naar mij toe.
Nog een appje gestuurd de dag erna maar nog geen reactie, terwijl
ze normaal heel snel is met antwoorden. Geen idee wat daar aan de
hand is.
zo, nu even bijlezen
Met een half uitroepteken. Want het was wel nog redelijk normaal.
Niet echt spetterend. Lady probeerde voor het eerst internet-dating.
Op de één of andere manier kom ik veel van die first-timers tegen.
Was wel een redelijk stuk jonger, vijf jaar. Het was niet meteen
raak zoals bij mijn vorige date. Maar volgens mij kwam dat ook
omdat die dame en ik ooit bij hetzelfde bedrijf hadden gewerkt,
dus veel herkenbare ervaringen. De dame van gisteren woont altijd
al in de stad waar ik nu woon. En ik woon hier nog maar net.
Maar ze is leuk, knap en kleiner. Ik wist haar lengte niet, dus
dan is het altijd wel spannend in mijn geval. (ik=1,65).
Volgens mij vond zij het ook wel leuk, maar ze is het type eerst
vrienden worden en dan later wel zien. En dat vind ik op zich ook
wel een goed idee. Gelukkig hoef ik niet meer zo snel mogelijk een
vriendin, één van de goede voornemens (geduld) houdt gelukkig
stand. We delen een bowlen fobie dus ik ga binnenkort een avondje
poolen voorstellen. Of even een club inrollen. Ze gaat volgens
mij nog geregeld uit. Ik zie het wel rustig aan. Was in ieder
geval een leuke middag
Afgelopen oudjaarsnacht een beetje knus geweest met een oud-date
van een jaar terug. Ze kwam tijdens het uitgaan eerst naar mij toe.
Nog een appje gestuurd de dag erna maar nog geen reactie, terwijl
ze normaal heel snel is met antwoorden. Geen idee wat daar aan de
hand is.
zo, nu even bijlezen
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
maandag 5 januari 2015 om 10:29
Oja, date was via tinder.
Ik heb gisteravond geen berichtje gestuurd. Is dat al strike 1?
Vanmiddag maar ééntje dan
meets? Leuk idee!
Wacht, ladies! Voordat ik irl als lichamelijke afwijking wordt aangeduid:
Als ik dat had geweten had ik een betere nickname
gekozen. Milliardo of Soran. Wacht, ik ga wel voor Eska.
Klinkt erg mannelijk, wat mijn fysieke vorm ook reflecteerd.
En, ik draag wel een holle systeemkast als masker.
Utrecht vind ik niet zo'n slechte keuze, ik reis graag te voet
Wanneer?
Niet dat ik iets van een agenda heb ofzo.
Ik heb gisteravond geen berichtje gestuurd. Is dat al strike 1?
Vanmiddag maar ééntje dan
meets? Leuk idee!
Wacht, ladies! Voordat ik irl als lichamelijke afwijking wordt aangeduid:
Als ik dat had geweten had ik een betere nickname
gekozen. Milliardo of Soran. Wacht, ik ga wel voor Eska.
Klinkt erg mannelijk, wat mijn fysieke vorm ook reflecteerd.
En, ik draag wel een holle systeemkast als masker.
Utrecht vind ik niet zo'n slechte keuze, ik reis graag te voet
Wanneer?
Niet dat ik iets van een agenda heb ofzo.
maandag 5 januari 2015 om 14:49
Nou wat een eer dat ik de stad mag kiezen om oom Ferdinand te herdenken.
Ik heb een beetje onderzoek gedaan. Heel veel maakt het voor mij ook niet uit. Amsterdam ken ik een beetje, Utrecht niet. Reistijd is ongeveer gelijk. Voor uitstappen bij Amsterdam Z moet ik één keer overstappen op Schiphol, maar dat kun je allemaal aanvragen en regelen. Blijven slapen moet ik denk ik sowieso. In de stad waar ik woon kun je als gehandicapte maar tot 23 uur uit de trein worden gehaald. In Amsterdam kan dat evt. bij mijn zus, ( moet ik ook 2 trappen op dus dat wordt de hele avond appelsap ) in Utrecht wordt het sowieso hotel, maar dat heb ik er best voor over. Zo vaak heb ik niet van dit soort gelegenheden, ik doe dat niet wekelijks.
Ik heb een beetje onderzoek gedaan. Heel veel maakt het voor mij ook niet uit. Amsterdam ken ik een beetje, Utrecht niet. Reistijd is ongeveer gelijk. Voor uitstappen bij Amsterdam Z moet ik één keer overstappen op Schiphol, maar dat kun je allemaal aanvragen en regelen. Blijven slapen moet ik denk ik sowieso. In de stad waar ik woon kun je als gehandicapte maar tot 23 uur uit de trein worden gehaald. In Amsterdam kan dat evt. bij mijn zus, ( moet ik ook 2 trappen op dus dat wordt de hele avond appelsap ) in Utrecht wordt het sowieso hotel, maar dat heb ik er best voor over. Zo vaak heb ik niet van dit soort gelegenheden, ik doe dat niet wekelijks.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
maandag 5 januari 2015 om 14:58
Re_ske,
Hangt er vanaf wat jij zoekt. Een echte relatie met passie? Of gewoon een extra vriend/maatje om gewoon ervaringen mee te delen. Het klinkt wel dat het een klever kan worden als je eerst lang online contact gaat hebben en het daarna afkapt.
Snel afspreken lijkt me het beste als je toch wel interesse hebt. Dat hij onzeker is vind ik wel begrijpelijk, zo kom ik hier (als het goed is) ook over. Maar dat betekend niet dat hij ook niet een hele leuke kant heeft. En dat hij juist nog wel kan groeien tot een vrolijk persoon.
Hangt er vanaf wat jij zoekt. Een echte relatie met passie? Of gewoon een extra vriend/maatje om gewoon ervaringen mee te delen. Het klinkt wel dat het een klever kan worden als je eerst lang online contact gaat hebben en het daarna afkapt.
Snel afspreken lijkt me het beste als je toch wel interesse hebt. Dat hij onzeker is vind ik wel begrijpelijk, zo kom ik hier (als het goed is) ook over. Maar dat betekend niet dat hij ook niet een hele leuke kant heeft. En dat hij juist nog wel kan groeien tot een vrolijk persoon.
maandag 5 januari 2015 om 15:38
@Renske, dat is altijd lastig want iemand kan op app/mail zo anders zijn dan in het echt. Als je er blanco ingaat en er weinig zin in hebt valt het meestal mee. Er zijn een hoop mannen die niet tegen afwijzing kunnen, dus daar kan hij er een van zijn maar dat weet je nog niet. Het kan wel zijn, op basis van wat jij schrijft, dat hij 'erg op zoek' is, maar ook dat merk je vanzelf. Als je wilt daten zou ik idd snel afspreken en misschien helemaal geen nummers uitwisselen? Dan ben je er ook sneller vanaf als het niets is. Ik noem maar een optie hoor. Je kunt ook aangeven dat je niet snel verliefd bent, dan kan hij er rekening mee houden dat jij dus geen 'vlam in de pan type' bent. Overigens is een broer/vriend type vaak een lieve man, dus dat zou bij mij niet direct vraagtekens oproepen hoor. Volg je gevoel hier maar in en met een date is niets verloren toch?
Over DE date: Renske waar woon je (of ongeveer), als je het zeggen wilt. Wie weet kan een van de mede-daters wel iets voor je betekenen? Als we gaan en ik kan dan wil ik ook wel overwegen om te overnachten, Utrecht is niet ver, maar dan kunnen we wat drinken.
@Systeemkast, of moet ik Eska zeggen . Volgens mij ben je nog wat van slag door het verlies van oom Ferdinand? Arme ziel, we troosten je wel . Op date met tig vrouwen, kijk dat is nog eens een goed begin toch! Die date klinkt goed vind ik, was leuk en je ziet wel. Prima! Wel een keer appen hoor, dat vinden vrouwen (tenminste de meesten haha) toch leuk de dag erna. En wat Oud en Nieuw met oude date.... details?!
@Sybreed, leuk als jij ook tijd weet vrij te maken voor de date! En NMLK, nee oom Ferdinand. Die studiegenoten weten gewoon niet hoe groot je familie is
@Kotor, dat is ook balen zeg. Maar nieuwe date in het vooruitzicht. Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit okc geprobeerd heeft. Maar die luier weerhoudt me nu zeker haha.
@Maka, heb jij 1 kind? En wat vind je jammer aan een man zonder kinderen? Want ik snap van hen wel dat ze het lastig vinden die moeders maar voor ons moeders is het juist toch wel handig qua flexibiliteit? En advocaat, kun je mooi checken idd. Wanneer is de date of staat hij nog niet?
Date: het maakt mij dus niet echt uit, ik heb een auto en kom er wel, maar als Sybreed en Cyste...eh...Eska kunnen komen in Utrecht en het voor Renske niet uitmaakt zullen we dat dan doen?
En hoe pakken we het op? Misschien is het het handigste om een datumprikker te sturen dan kunnen we zien op welke datum de meeste mensen kunnen. Voor de mensen die niet weten wat dat is: je krijgt dan een mail met alle opties en geeft aan op welke dagen je wel/niet/misschien kunt. Als iedereen hem dan ingevuld heeft dan zie je welke dag het hoogste percentage heeft. Het werkt het beste als iedereen zich zo flexibel mogelijk opstelt (in mijn geval dus kijken of oppas kan op de vrijdagen dat kind thuis is). Mensen die mee willen kunnen dan hun (valse?) e-mailadres in een pb sturen bijv? Wie pakt dat op? Ik wil het wel doen maar als een ander het wil doen ook helemaal prima!
P.s. die Poolse takketrol nodigen we niet uit hoor!
Over DE date: Renske waar woon je (of ongeveer), als je het zeggen wilt. Wie weet kan een van de mede-daters wel iets voor je betekenen? Als we gaan en ik kan dan wil ik ook wel overwegen om te overnachten, Utrecht is niet ver, maar dan kunnen we wat drinken.
@Systeemkast, of moet ik Eska zeggen . Volgens mij ben je nog wat van slag door het verlies van oom Ferdinand? Arme ziel, we troosten je wel . Op date met tig vrouwen, kijk dat is nog eens een goed begin toch! Die date klinkt goed vind ik, was leuk en je ziet wel. Prima! Wel een keer appen hoor, dat vinden vrouwen (tenminste de meesten haha) toch leuk de dag erna. En wat Oud en Nieuw met oude date.... details?!
@Sybreed, leuk als jij ook tijd weet vrij te maken voor de date! En NMLK, nee oom Ferdinand. Die studiegenoten weten gewoon niet hoe groot je familie is
@Kotor, dat is ook balen zeg. Maar nieuwe date in het vooruitzicht. Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit okc geprobeerd heeft. Maar die luier weerhoudt me nu zeker haha.
@Maka, heb jij 1 kind? En wat vind je jammer aan een man zonder kinderen? Want ik snap van hen wel dat ze het lastig vinden die moeders maar voor ons moeders is het juist toch wel handig qua flexibiliteit? En advocaat, kun je mooi checken idd. Wanneer is de date of staat hij nog niet?
Date: het maakt mij dus niet echt uit, ik heb een auto en kom er wel, maar als Sybreed en Cyste...eh...Eska kunnen komen in Utrecht en het voor Renske niet uitmaakt zullen we dat dan doen?
En hoe pakken we het op? Misschien is het het handigste om een datumprikker te sturen dan kunnen we zien op welke datum de meeste mensen kunnen. Voor de mensen die niet weten wat dat is: je krijgt dan een mail met alle opties en geeft aan op welke dagen je wel/niet/misschien kunt. Als iedereen hem dan ingevuld heeft dan zie je welke dag het hoogste percentage heeft. Het werkt het beste als iedereen zich zo flexibel mogelijk opstelt (in mijn geval dus kijken of oppas kan op de vrijdagen dat kind thuis is). Mensen die mee willen kunnen dan hun (valse?) e-mailadres in een pb sturen bijv? Wie pakt dat op? Ik wil het wel doen maar als een ander het wil doen ook helemaal prima!
P.s. die Poolse takketrol nodigen we niet uit hoor!
maandag 5 januari 2015 om 15:56
Haha, Ferdinand?
Hebben jullie nu al mijn account gehackt?
Is het tijd voor een minuut stilte?
Heb haar al een tinder berichtje gestuurd, ben benieuwt hoe zij het ervaren heeft.
Oud 'n Nieuw, tja. Uitgeweest met wat vrienden, waaronder de oud-vlam.
En in de kroeg ging ze een beetje over mijn personal space grens heen.
Wat bij mij betekend dat ik haar wel even mag vasthouden, en ze hield lopende terug
mijn hand vast. (kleine Wooh!). Misschien was het de drank want de dag erna
was het weer normale-vrienden modus van haar kant. Ik zie het gewoon rustig aan, als de kerstverlichting bij haar weer aangaat heb ik best wel zin om het weer een kans te geven.
Meeting, elke grote stad vind ik wel best. En ik kan praktisch elk weekend. Doordeweeks alleen laat i.v.m. werk. Ik pm wel even een email adreske.
Hebben jullie nu al mijn account gehackt?
Is het tijd voor een minuut stilte?
Heb haar al een tinder berichtje gestuurd, ben benieuwt hoe zij het ervaren heeft.
Oud 'n Nieuw, tja. Uitgeweest met wat vrienden, waaronder de oud-vlam.
En in de kroeg ging ze een beetje over mijn personal space grens heen.
Wat bij mij betekend dat ik haar wel even mag vasthouden, en ze hield lopende terug
mijn hand vast. (kleine Wooh!). Misschien was het de drank want de dag erna
was het weer normale-vrienden modus van haar kant. Ik zie het gewoon rustig aan, als de kerstverlichting bij haar weer aangaat heb ik best wel zin om het weer een kans te geven.
Meeting, elke grote stad vind ik wel best. En ik kan praktisch elk weekend. Doordeweeks alleen laat i.v.m. werk. Ik pm wel even een email adreske.
maandag 5 januari 2015 om 15:57
@Re_ske: waarom zou je het niet doen? Misschien is het een plakker, maar kun je dat nu al weten? Ik vind toch altijd dat je pas echt een indruk krijgt in het echt eigenlijk. Klinkt als een goede jongen en als de eerste afspraak niet verloopt zoals je dacht, kan je het daarna toch vriendelijk afkappen, van dat jij geen klik voelt oid. Ik kan mij voorstellen door je laatste ervaring dat je wat voorzichtiger met nrs ed, maar hij klinkt wel gewoon eerlijk eigenlijk. Waarom afkappen terwijl je twijfelt door onzekerheid omdat je niet weet hoe het zal verlopen. Trouwens wat shit is het met weduwnaar gegaan zeg, had je echt anders gegund!
Off topic: Oom Ferdinand... ik heb wat gemist...
@ Maka: meerdere mannen in beeld dus.. leuk! Zou jij lekkere man nog eens willen zien of hangt het van hem af?
@ Systeemkast: Klinkt als een prima date gisteren. Rustig aan is toch niet verkeerd, iig hebben jullie gedeelde interesses en gaan jullie elkaar dus sowieso nog een keer zien!
Over het afspreken.. vind het een leuk idee, maar ik beslis even als de afspraak daadwerkelijk staat. Ik vind mijn anonimiteit ook erg fijn hier nl
Gister kwam date bij mij. Was weer gezellig, fysieke aantrekkingskracht is duidelijk aanwezig.. Hij komt van de week bij mij slapen. Ben niet zo snel in dat soort dingen eigenlijk, dus is best wat voor mij.. . Hij appt nu ook meer uit zichzelf, snapte dat hij onduidelijkheid was dmv niet appen, maar denkt meer praktisch volgens mij.. is niet zo'n apper. Vind het fijn bij hem te zijn, maar vind ons contact enigszins oppervlakkig (qua gesprekken), dus daarom voel ik nog wel een 'maar'. Ik ga maar go-with-the-flow-en, te lang geleden leuk contact gehad met een man, dus wil dit nu niet laten lopen. Hij is duidelijk geinteresseerd in mij.. . Voor anderen deze situatie herkenbaar...? Tips? Qua wel aantrekkingskracht, maar wel wat oppervlakkig contact.. groeit dit?
Off topic: Oom Ferdinand... ik heb wat gemist...
@ Maka: meerdere mannen in beeld dus.. leuk! Zou jij lekkere man nog eens willen zien of hangt het van hem af?
@ Systeemkast: Klinkt als een prima date gisteren. Rustig aan is toch niet verkeerd, iig hebben jullie gedeelde interesses en gaan jullie elkaar dus sowieso nog een keer zien!
Over het afspreken.. vind het een leuk idee, maar ik beslis even als de afspraak daadwerkelijk staat. Ik vind mijn anonimiteit ook erg fijn hier nl
Gister kwam date bij mij. Was weer gezellig, fysieke aantrekkingskracht is duidelijk aanwezig.. Hij komt van de week bij mij slapen. Ben niet zo snel in dat soort dingen eigenlijk, dus is best wat voor mij.. . Hij appt nu ook meer uit zichzelf, snapte dat hij onduidelijkheid was dmv niet appen, maar denkt meer praktisch volgens mij.. is niet zo'n apper. Vind het fijn bij hem te zijn, maar vind ons contact enigszins oppervlakkig (qua gesprekken), dus daarom voel ik nog wel een 'maar'. Ik ga maar go-with-the-flow-en, te lang geleden leuk contact gehad met een man, dus wil dit nu niet laten lopen. Hij is duidelijk geinteresseerd in mij.. . Voor anderen deze situatie herkenbaar...? Tips? Qua wel aantrekkingskracht, maar wel wat oppervlakkig contact.. groeit dit?
maandag 5 januari 2015 om 16:05
@Bessie die anonimiteit was ook mijn twijfelpunt, maar we blijven dus de persoon die we hier zijn. Bessie dus, alleen met een gezicht erbij. Je vertelt gewoon niets wat je niet wilt en dan kun je niets met het beeld erbij toch? Gezellig, gewoon komen. We moeten nog beslissen over Adam of Utrecht maar het wordt ergens een vrijdag 
Tja kan dat groeien. Oppervlakkigheid niet, maar misschien is die oppervlakkigheid iets van het begin? Dat kan wel denk ik, dat hij nog niet het achterste van zijn tong laat zien. Verder heb je aan mij weinig, want perfecte dates maar mijn gevoel klopt altijd, dus tja dat is over.
@Systeemkast, ah ok die oude date . Wat leuk zeg en hopelijk gaat die kerstverlichting eerder aan dan volgend jaar.
Tja kan dat groeien. Oppervlakkigheid niet, maar misschien is die oppervlakkigheid iets van het begin? Dat kan wel denk ik, dat hij nog niet het achterste van zijn tong laat zien. Verder heb je aan mij weinig, want perfecte dates maar mijn gevoel klopt altijd, dus tja dat is over.
@Systeemkast, ah ok die oude date . Wat leuk zeg en hopelijk gaat die kerstverlichting eerder aan dan volgend jaar.
maandag 5 januari 2015 om 16:16
Beesie: Wat spannend! Ik kan je niet echt adviseren verder want heb daar niet echt ervaring mee... Mij lijkt go with the flow wel de goede modus, eigenlijk.
Systeemkast: Fijn dat het leuk was, nu kijken hoe het verder gaat.
@Famke: Datumprikker lijkt me een goede optie. Ik gebruik dan het e-mailadres wat ik ook voor datingsites gebruik. Ik vind het prima als jij het op wil pakken.
Systeemkast: Fijn dat het leuk was, nu kijken hoe het verder gaat.
@Famke: Datumprikker lijkt me een goede optie. Ik gebruik dan het e-mailadres wat ik ook voor datingsites gebruik. Ik vind het prima als jij het op wil pakken.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
maandag 5 januari 2015 om 16:22
Haha Re_ske,
Een burnphone voor dating en anonieme forum meetings
Ik doe wel een zonnebril op en helemaal in het zwart.
Leuk dat je direct wilt afspreken. Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
@famekj, ja lijkt me leuk. Wonen nu in dezelfde stad en kennen elkaar een stuk beter dan toen we nog aan lange afstandsdating deden.
Een burnphone voor dating en anonieme forum meetings
Ik doe wel een zonnebril op en helemaal in het zwart.
Leuk dat je direct wilt afspreken. Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
@famekj, ja lijkt me leuk. Wonen nu in dezelfde stad en kennen elkaar een stuk beter dan toen we nog aan lange afstandsdating deden.