Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Slappe aflevering gisteren
quote:jumper1 schreef op 02 juni 2014 @ 15:33:

Slappe aflevering gisteren

Ja, geen mooie cliffhanger voor het volgende seizoen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 02 juni 2014 @ 22:11:

[...]

Ja, geen mooie cliffhanger voor het volgende seizoen.

Met de cliffhanger van het eerste seizoen is eigenlijk niet zoveel gedaan toch? Of heb ik dat gemist?

Je zag toen volgens mij dat iemand in het huis was van de heren. (schaduw)
Ja, Joyce was NET bevallen van een tweeling en zit al fris en fruitig bij de couveuses. De babies, die niet echt zijn, zijn volgens mij een maatje te groot om al pasgeboren door te gaan. Daarbij hield de ene baby het hoofdje zelf omhoog en kunnen babies die net zijn geboren dat helemaal nog niet.
Ozo.
Volgens mij zijn die baby's wel gewoon van Joris, ik geloof dat ze bezig waren met vruchtbaarheidsbehandelingen en dat zij daar op eigen houtje mee door is gegaan nadat de relatie al verbroken was en hij al geen kinderen meer met haar wilde.

Ik vond de laatste aflevering ook een beetje tegenvallen, ik had eigenlijk wel verwacht dat Desiree nog terug zou komen of contact zou zoeken net nadat David er min of meer mee had toegestemd om het nog eens te proberen met Tamar. Ik vond het ook raar dat Sophie opeens iets heeft met die broer, al snap ik wel heel goed dat ze onderhand echt klaar is met Boudewijn. Ik vind Boudewijn ook een heel vervelend mannetje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:juliet64 schreef op 01 juni 2014 @ 23:11:

Jan en Marie toch? Dat verstond ik tenminste. Vaag einde wel, zeker van Boudewijn/broer en Sophie. Benieuwd of er nog n derde seizoen komt...Afgelopen vrijdag kwam ik hier in de stad opnames tegen waar Dirk Zeelenberg een aanrijding had. Is voor het derde seizoen.
Vandaag weer de start van seizoen 3 alleen is het eerder begonnen dan aangekondigd dus begin stuk en daarmee ook de clue van de aflevering gemist wie praat mij bij?
Het beginstuk was toch gewoon een samenvatting van het eind van het derde seizoen?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nu dat stond mij niet meer helder voor ogen, hoe seizoen twee neem ik aan dat je bedoeld, geëindigd is
Het huis waar ze woonden is verkocht, David ging weer bij Tamar wonen. Boudewijn heeft Sophie uit het huis gezet en ging daar met zijn zoons wonen (Sophie bij broer van Boudewijn), Joris ging bij zijn gekke ex (zo noemen we Joyce hier in huis) wonen. Maar, Tamar wil geen seks met David, tenzij hij heel boos is, dan is hij mannelijk, dat trok David niet en zo kwam hij in het huis van Boudewijn terecht. Joyce wil wel seks met Joris, maar Joris wil dit niet, toen pikte ze iemand op in een café, terwijl Joris thuis bij de baby's was en nam hem mee naar huis waar ze ging seksen met de man, terwijl Joris in de woonkamer zat. Dat trok Joris niet en zo kwam hij ook bij Boudewijn in huis terecht.

Samen bedachten ze dat Boudewijn wraak moest nemen op zijn broer, want je gaat niet met de ex van je broer naar bed. En staken ze de banden van de auto leeg.
Ik heb maar de helft gezien, want BZV. Denk dat het wel kijkers gaat kosten nu ze het tegenover BZV programmeren.
Ik heb BZV daarna via NPO gemist (uitzending gemist) gekeken. Kon gelijk daarna al.
Ja echt niet handig die programmering! Ik kijk nu dus eerst BzV, om 21:00 uur zap ik naar Divorce en het restje BzV kijk ik daarna weer op uitzending gemist. Nee niet handig. Maar Divorce is niet (gratis) terug te kijken op RTLxl. En wil het geen van beiden missen!!

Nou las ik dat je een maand lang gratis Videoland kan proberen en het hele derde seizoen van Divorce staat daar al op. Misschien ga ik dat doen! :-)
En dan denken ze zeker ook nog dat je Moordvrouw gaat kijken.

En het blijkt ook wel: bzv had bijna 2 mln kijkers meer dan Divorce. Je kan gewoon niet tegen BZV op.
quote:zomersterre80 schreef op 05 januari 2015 @ 08:46:

Ja echt niet handig die programmering! Ik kijk nu dus eerst BzV, om 21:00 uur zap ik naar Divorce en het restje BzV kijk ik daarna weer op uitzending gemist. Nee niet handig. Maar Divorce is niet (gratis) terug te kijken op RTLxl. En wil het geen van beiden missen!!

Nou las ik dat je een maand lang gratis Videoland kan proberen en het hele derde seizoen van Divorce staat daar al op. Misschien ga ik dat doen! :-)

Ik heb het precies zo gedaan haha! En dat zal ik blijven doen.

Ik vind 1,8 miljoen kijkers voor Divorce echt nog heel veel. Ik las namelijk een soort van interview met de programmamakers en zij hoopten dat ze op z'n minst 1 miljoen zouden halen (normaal zat het rond de 2 miljoen kijkers geloof ik), dus 1,8 is prima. Het is wel de eerste aflevering... Dus misschien zakt het nog in de loop van de weken.

Ik vond deze aflevering nog niet heel geweldig, maar misschien moet er weer even een verhaallijn in komen. Het einde was al wel leuker.
Ik heb ook wel het gevoel dat de glans er een beetje vanaf is nu. Die Joyce wordt steeds meer een karikatuur en alles hangt van cliché's aan elkaar (man die gaat strijken laat natuuurlijk de strijkbout aanstaan op het overhemd).

Maarja, lijkt me ook niet meevallen om 3 seizoenen lang het niveau op peil te houden, hoop dat het nog de moeite waard blijft. En misschien moet het inderdaad nog even op gang komen allemaal.
Nothing happens for a reason
Dank voor het samenvatten, ik heb wel erg gelachen hoor met divorce en bzv kijk ik via uitzending gemist
quote:juliet64 schreef op 05 januari 2015 @ 10:24:

Ik heb ook wel het gevoel dat de glans er een beetje vanaf is nu. Die Joyce wordt steeds meer een karikatuur en alles hangt van cliché's aan elkaar (man die gaat strijken laat natuuurlijk de strijkbout aanstaan op het overhemd).

Maarja, lijkt me ook niet meevallen om 3 seizoenen lang het niveau op peil te houden, hoop dat het nog de moeite waard blijft. En misschien moet het inderdaad nog even op gang komen allemaal.

Maar die Boudewijn is toch de hele serie door al een cliché van een man? Vreemdganger, kan niet koken, doet niets in het huishouden, heeft geen flauwe notie van de dagelijkse gang van zaken met de kinderen.

Natuurlijk laat hij de strijkbout aan staan op het overhemd. Zou juist raar zijn als hij het niet deed.

En alles is uitvergroot toch? Zijn allemaal typetjes.

Ik vind het een heerlijke serie!
quote:jumper1 schreef op 05 januari 2015 @ 11:20:

Dank voor het samenvatten, ik heb wel erg gelachen hoor met divorce en bzv kijk ik via uitzending gemist

Hier idem. Heerlijke serie en zat er meteen weer in. Bzv heb ik ook later op de herhaling gekeken.

Maar ik ben het niet eens dat de glans eraf is van de serie. M.i. is het (soms) heerlijk voorspelbaar en gelukkig duidelijk uitvergroot en verder is het een soap, niets meer niets minder. Kan er hartelijk om lachen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Divorce heerlijke serie,BZV heb ik dan weer helemaal niets mee..
Ja in dit soort series heb je gewoon veel standaard situaties maar ik vind juist het samenspel van die drie mannen zo leuk, gek op Dirk Zeelenberg en Waldemar dus dat Boudewijn (ff echte naam kwijt) een beetje cliché is maakt me niks uit. Hoop dat Sophie lekker bij die broer blijft, leuk voor t verhaal!

Oh en joyce: irritant personage maar ik vind t ook heerlijk om te kijken naar hoe Katja Herbers haar rol neerzet, wat is zij een leuke actrice.

Ik blijf ook zeker kijken, vind het leuker dan Gooische vrouwen. Haalt t dan weer niet bij Adam en e.v.a. Dat is zo'n geniale serie!
anoniem_179882 wijzigde dit bericht op 05-01-2015 12:23
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Waldemar Torenstra Genot om naar te kijken! Hij is niet super knap maar hij heeft wel iets
Pluk de dag!
Wij zetten de opnemer aan en als BZV afgelopen is gaan we Divorce kijken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:maaiik schreef op 05 januari 2015 @ 20:35:

Waldemar Torenstra Genot om naar te kijken! Hij is niet super knap maar hij heeft wel ietsJa, een heerlijk lichaam.
toch vind ik dat de vrouwen erg dom neergezet worden, zo'n Sofie zou in real life toch gewoon tegen die Boudewijn zeggen, joh, flikker op, wat ik doe en met wie zijn jouw zaken niet. En hem niet eens te woord staan....tenminste dat lijkt mij logisch.

Tamaar is dan weer juist te gemeen en die andere tuthola spoort helemaal niet.

De mannen zijn ook typetjes maar zo zijn toch idd. veel mannen. Het zal wel zo zijn, dat de serie door mannen geschreven wordt.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven