Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2015 @ 21:03:

Wij zetten de opnemer aan en als BZV afgelopen is gaan we Divorce kijken.Hoefde gister niet he toen Divorce een half uur later begon!!! Vond het wel lekker tenminste
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij mij heeft de recorder het niet gedaan.

Weet iemand of het herhaald wordt en zo ja, wanneer?
quote:granny71 schreef op 16 maart 2015 @ 11:49:

Bij mij heeft de recorder het niet gedaan.

Weet iemand of het herhaald wordt en zo ja, wanneer?Vorige week kon ik het gewoon gratis kijken later bij rtlgemist.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oh super. ik zal eens kijken dan.
Dat gedoe tussen David en die Els wordt nu wel héél erg uitgemolken, heb het idee dat ik steeds naar dezelfde scene zit te kijken - hij wijst haar af, zij wordt hysterisch, gaat m weer verleiden, hij gaat er tóch weer op in, wijst haar vervolgens weer af, en dan begint alles weer van voren af aan. Hm. Volgende week alweer de laatste aflevering, toch? Dan moet er toch nog wel veel gebeuren om alles af te ronden, tenzij er een vierde serie komt...
Nothing happens for a reason
quote:juliet64 schreef op 16 maart 2015 @ 16:01:

Dat gedoe tussen David en die Els wordt nu wel héél erg uitgemolken, heb het idee dat ik steeds naar dezelfde scene zit te kijken - hij wijst haar af, zij wordt hysterisch, gaat m weer verleiden, hij gaat er tóch weer op in, wijst haar vervolgens weer af, en dan begint alles weer van voren af aan. Hm. Volgende week alweer de laatste aflevering, toch? Dan moet er toch nog wel veel gebeuren om alles af te ronden, tenzij er een vierde serie komt...Ik vind het tussen David en Els ook vervelend worden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 11:27:

[...]

Hoefde gister niet he toen Divorce een half uur later begon!!! Vond het wel lekker tenminste Ik zag het, '' vroeg mij al af wat je zo laat nog bij BZV deed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven