Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 25 mei 2014 @ 22:48:

[...]

Dat Joris dan ook nog zegt, iedereen vind je gek. Joh Die Joyce spoort echt voor geen meter. Of zijn dat hormonen????Ik lees wel eens gekkere dingen dus niets is mij raar
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
serie al helemaal gezien. dvdbox kwam opeens binnen (van te voren gereserveerd). nu heb ik dus al afleveringen gezien dus nog op tv moeten komen. beetje raar hihi.

mijn vriendje is hier ook helemaal verslaafd aan.
a smile is the prettiest thing you can wear.
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 mei 2014 @ 22:44:

[...]

Dat kan hoor, neem een nieuwe nick en open een willekeurig topic en ga na 2 postings helemaal uit je dak .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Die Joyce spoorde al niet voordat ze zwanger raakte, daarom zijn ze in het eerste seizoen toch ook uit elkaar gegaan? Ze stond toen ook steeds voor zijn deur te schreeuwen en om alles uit haar dak te gaan.

Ik vind Katja Herbers wel een heel leuke actrice trouwens, Joyce als personage vind ik wel onuitstaanbaar. Maar niet zo erg als die ex van David, die spant echt de kroon.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind zowel Joyce als Tamar dit seizoen veel beter uit de verf komen.

Chantal janzen blijft achter met haar rol

Joyce, heerlijk, die poses die ze ook steeds aanneemt als Joris er is, draaien, flirten, boos, lief

Overigens kwam dat van die gordijnen me erg bekend voor. Toen ik, lang geleden, zwanger was, ben ik ook eens acuut in een dip geraakt van de babykamer, kamertje moest ik leeghalen en zag het opeens niet meer zitten, en waar zouden mijn kindjes (ik was ook zwanger van een tweeling) dan moeten liggen??

Destijds een lieve schoonvader die er toen binnen een week een behangetje tegenaan gooide.

En toen moest ik nog 3 maanden wachten voor ze werden geboren
Weet iemand wanneer de herhaling komt? Was gisteren niet op tijd thuis.........heb net de hele gids doorgeploegd en internet, maar nada!
wordt niet herhaald
Shit....

Gelukkig hebben we uitzending gemist nog. Die techniek ook :-)
quote:pearle schreef op 26 mei 2014 @ 18:56:

Joyce, heerlijk, die poses die ze ook steeds aanneemt als Joris er is, draaien, flirten, boos, liefIk vind haar ook heel leuk hoe ze dat doet. Vorige week ook toen Joris de deur uit was en zij nog zo na mopperde: "Wel... Zo gaan we het wel doen."
Maar van wie zou die tweeling nu zijn ? Heb nog steeds het idee dat daar iets niet klopt .

Vind Boudewijn zijn personage eigenlijk de minst leuke beetje kinderachtig mannetje .
Tja Boudewijn heeft eigenlijk al zijn troubles aan zichzelf te danken, terwijl ik soms met de andere twee medelijden heb, tjonge, jonge, wat een wijven! Mahja, 't is nie echt huh!

Die Joyce, ja die spoorde al niet toen ze nog niet zwanger was, een echte borderliner als je het mij vraagt. Maar wat speelt ze het geweldig. Ik dacht dat ze wel een miskraam zou krijgen of dat ze helemaal niet echt zwanger is.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:Pretzel66 schreef op 27 mei 2014 @ 08:23:

Maar van wie zou die tweeling nu zijn ? Heb nog steeds het idee dat daar iets niet klopt .

Vind Boudewijn zijn personage eigenlijk de minst leuke beetje kinderachtig mannetje .

Ja, zo een zou ik in het echt vreselijk vinden! Kinderachtig en alleen maar op seks gefocust. Maar hij speelt het wel heel leuk.

Ik geloof ergens ook nog niet dat de tweeling echt van Joris is, maar we zullen er vast ooit achterkomen
quote:yolo8 schreef op 27 mei 2014 @ 10:29:

[...]

Ja, zo een zou ik in het echt vreselijk vinden! Kinderachtig en alleen maar op seks gefocust. Maar hij speelt het wel heel leuk.

Ik geloof ergens ook nog niet dat de tweeling echt van Joris is, maar we zullen er vast ooit achterkomen

Ja dat het ineens donkere kindjes blijken te zijn of zo En hij heeft ze dan al erkend.

Overigens zit Chantal inderdaad niet echt in veel afleveringen. Het gaat bij Boudewijn vooral om hem met andere vrouwen en niet zozeer met z'n ex.
Morgen alweer de laatste van seizoen 2!
quote:Pretzel66 schreef op 27 mei 2014 @ 08:23:

Ik vind die zwangerschap ook typisch. Als ik het goed begrijp is Yoyce met een potje sperma naar België afgereisd?

Hier komt nog wel iets geks achterweg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:yolo8 schreef op 31 mei 2014 @ 11:55:

Morgen alweer de laatste van seizoen 2!
Ik vind Chantal ook niet zo'n goede actrice, denk ik.

Maar die kinderen zijn toch gewoon van Joris? Die twee waren toch samen bezig voor een kind via een aparte manier omdat het niet lukte (ik heb geen verstand van al die benamingen) en dáárom is zij ook zo gek geworden volgens mij. Dus toen ze nog niet bezig waren met al die behandelingen was ze wel normaal, volgens mij werd dat in het eerste seizoen wel een beetje uitgelegd.
Vind het tot nu toe een beetje een laffe aflevering.
Ik geloof dat Cleo en Joris nu Jan en Rie heten ?

Waren het wel echte babies ?

Snoezeman riep meteen dat het poppen waren, en volgens mij klopt dat wel.

Op youtube kun je filmpjes zien van "Reborn" poppen.

Gewoon eng !!!

https://www.google.nl/url ... fQf-GpdoWrX8pf7tWf3PnXsAw
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jan en Marie toch? Dat verstond ik tenminste. Vaag einde wel, zeker van Boudewijn/broer en Sophie. Benieuwd of er nog n derde seizoen komt...
Nothing happens for a reason
Derde serie komt.

Enge babies.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ze zijn al bijna klaar met de opnames van seizoen 13
quote:pearle schreef op 01 juni 2014 @ 23:17:

ze zijn al bijna klaar met de opnames van seizoen 13

Heerlijk, nog meer Waldemar Torenstra om van te genieten.
Seizoen 13???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven