Help Marels de avond door!
woensdag 7 januari 2015 om 16:58
Ik zit voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis.
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
668, the neighbour of the Beast
woensdag 7 januari 2015 om 17:01
Ach jee. Ik hoop dat je een beetje kan slapen in een ziekenhuis. Ik heb er vele malen gelegen maar het idee alleen al. Ik slaap nooit goed in ziekenhuis. Hoe zit dat dan met een slaaponderzoek? Heb je dan wel een confortable bed? . Weet niet of je nu al op je kamer moet blijven anders loop je een ronde door het ziekenhuis. Succes aankomende nacht.
woensdag 7 januari 2015 om 17:02
Slaaponderzoek omdat je problemen hebt met niet kunnen slapen? Dan denk ik dat ik maar gezellig bij je kom zitten, misschien vinden ze bij mij ook wel een reden. Bovendien kan ik zo ontzettend saai over mijn werk vertellen dat je binnen tien minuten bewusteloos bent. Daarbij vergeleken stelt je verveling van nu helemaal niks voor.
woensdag 7 januari 2015 om 17:05
Ik heb tv maar niks nuttigs.
En ik heb een ziekenhuisbed.
Eénpersoonskamer, dus geen gezelschap.
Slaaponderzoek houdt in dat ze een marsmannetje van je maken met allerlei rare draadjes enzo (Beam me up, Scotty!!)
Mijn enige lichtpuntje de rest van de avond (en jezus, tis pas 5 uur) is dat er nog een dokter op bezoek komt (jahoe) en dat ze mijn marssondes nog gaan testen, of ik signaal af geef.
Spannend leven heb ik
Slaaponderzoek houdt in dat ze een marsmannetje van je maken met allerlei rare draadjes enzo (Beam me up, Scotty!!)
Mijn enige lichtpuntje de rest van de avond (en jezus, tis pas 5 uur) is dat er nog een dokter op bezoek komt (jahoe) en dat ze mijn marssondes nog gaan testen, of ik signaal af geef.
Spannend leven heb ik
woensdag 7 januari 2015 om 17:06
En ik ben ook fanatiek met over mijn werk vertellen hoor.
Ik wil straks inderdaad op ronde, maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Die dokter komt dus nog, natuurlijk....
Misschien maar even vragen zo.
Maar iig, ik moet hier dus aangesloten op allerlei gekke toestanden een nacht blijven slapen, en dan zien ze wat er mis met me is
Ik wil straks inderdaad op ronde, maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Die dokter komt dus nog, natuurlijk....
Misschien maar even vragen zo.
Maar iig, ik moet hier dus aangesloten op allerlei gekke toestanden een nacht blijven slapen, en dan zien ze wat er mis met me is
woensdag 7 januari 2015 om 17:09
Bij een slaaponderzoek is het niet de bedoeling dat je de hele avond rondhangt op een forum, het is de bedoeling dat je gaat slapen. Straks plakken ze je vol met elektroden, dan hangen ze je aan een kastje en tot overmaat van ramp pakken ze je telefoon of ipad ook nog eens af. Slaap lekker.
verba volant, scripta manent.
woensdag 7 januari 2015 om 17:14
Ik zit allang vol met electroden.
Ik mag forummen wat ik wil tot het moment dat ik ga slapen, en dat hoeft desnoods pas om 12 uur.
Als ze maar 8 uur registreren. Dus ik ga rond een uur of elf plat, denk ik, want na acht uur maken ze je wakker, 7 uur is een mooi tijd om op te staan.
Ik mag forummen wat ik wil tot het moment dat ik ga slapen, en dat hoeft desnoods pas om 12 uur.
Als ze maar 8 uur registreren. Dus ik ga rond een uur of elf plat, denk ik, want na acht uur maken ze je wakker, 7 uur is een mooi tijd om op te staan.
woensdag 7 januari 2015 om 17:20
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 17:05:
Spannend leven heb ik Ik hoop dat het een leuke lekkere dokter is. Dan heb jij iets om over te dromen.
Spannend leven heb ik Ik hoop dat het een leuke lekkere dokter is. Dan heb jij iets om over te dromen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 januari 2015 om 17:22
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 17:18:
Ha! Dinner is served Ik hoop dat het lekker is. Meestal is het eten in het ziekenhuis niet om over naar huis te schrijven.
Ha! Dinner is served Ik hoop dat het lekker is. Meestal is het eten in het ziekenhuis niet om over naar huis te schrijven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 januari 2015 om 17:27
Ah dat is balen zeg. Ik heb ook een slaaponderzoek gehad, maar mocht thuis slapen. Moest inderdaad wel als een marsmannetje naar huis rijden met alle kabels en toestanden.
Nou ik denk dat je wel een beetje de avond wordt doorgeleid als ik dit zo lees.
Gezongen ook al ha ha.
Beetje fatsoenlijke maaltijd gehad of was het een potje vet.
Nou ik denk dat je wel een beetje de avond wordt doorgeleid als ik dit zo lees.
Gezongen ook al ha ha.
Beetje fatsoenlijke maaltijd gehad of was het een potje vet.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
woensdag 7 januari 2015 om 17:35
quote:lalalalalinda schreef op 07 januari 2015 @ 17:33:
Of het eten is toch lekker of ze is al in slaap gevallenOf er staat nu een heel lekkere dokter aan haar bed.
Of het eten is toch lekker of ze is al in slaap gevallenOf er staat nu een heel lekkere dokter aan haar bed.