opsturen teveel moeite?

07-01-2015 20:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil graag kaartjes kopen op marktplaats, maar als ik vraag of ze het versturen kunnen dan hoor ik vaak niks meer.
Wat voor kaartjes?
quote:Fauley schreef op 07 januari 2015 @ 20:27:

Wat voor kaartjes? maakt het wat uit?Bioskaartjes, maar dan veel goedkoper natuurlijk dan bij de bios zelf. 2 kaartejsvoor 11 euro excl verzendkosten
Ik zou nooit kaartjes via marktplaats kopen, wie weet hoe vaak ze een printje maken en doorverkopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen idee. Als het oplichting is willen ze het juist opsturen.

Maar buiten dat zou ik sowieso geen kaartjes kopen op die manier, de kans op oplichting is heel groot.
Ik had ooit eens een hele grote dekenkist te koop staan en een geïnteresseerde was zwaar over de zeik toen ik 'm niet op wilde sturen
quote:miedo schreef op 07 januari 2015 @ 20:30:

[...]

maakt het wat uit?Bioskaartjes, maar dan veel goedkoper natuurlijk dan bij de bios zelf. 2 kaartejsvoor 11 euro excl verzendkostenEn ze zijn zo goedkoop omdat...?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er is al een topic over Marktplaatsergernissen: http://forum.viva.nl/foru ... ssen/list_messages/123964
quote:himalaya schreef op 07 januari 2015 @ 20:35:

[...]

En ze zijn zo goedkoop omdat...?omdat ze niet geldig waren in de kerstvakantie!
quote:miedo schreef op 07 januari 2015 @ 20:30:

[...]

maakt het wat uit?Bioskaartjes, maar dan veel goedkoper natuurlijk dan bij de bios zelf. 2 kaartejsvoor 11 euro excl verzendkostenJa dat maakt uit, het hadden ook postkaartjes kunnen zijn en dan had je het misschien ironisch bedoelt.
Ik heb ook altijd liever kopers die op komen halen en direct contant betalen. Overmaken en versturen, ja, dat vind ik eigenlijk maar gedoe. Ik ben een luie verkoper.
Wil jij de verzendkosten dan ook betalen? Spreek je dan ook af dat jij dan eerst het geld overmaakt en na ontvangst de kaartjes worden verstuurd?

Kortom: als jij alle risico op je wil nemen, dan kan de verkoper ermee instemmen. Anders zou ik als verkoper ook niet de kaartjes opsturen. En al helemaal niet, mocht IK de postzegel en de envelop moeten betalen.
quote:*nightsky* schreef op 07 januari 2015 @ 20:38:

Ik heb ook altijd liever kopers die op komen halen en direct contant betalen. Overmaken en versturen, ja, dat vind ik eigenlijk maar gedoe. Ik ben een luie verkoper.ja, ik ben maar een noorderling he, hier wonen niet veel kaartjesverkopers
quote:Doreia schreef op 07 januari 2015 @ 20:39:

Wil jij de verzendkosten dan ook betalen? Spreek je dan ook af dat jij dan eerst het geld overmaakt en na ontvangst de kaartjes worden verstuurd?

Kortom: als jij alle risico op je wil nemen, dan kan de verkoper ermee instemmen. Anders zou ik als verkoper ook niet de kaartjes opsturen. En al helemaal niet, mocht IK de postzegel en de envelop moeten betalen.JA en JA
quote:miedo schreef op 07 januari 2015 @ 20:41:

[...]

JA en JADan tref je het telkens net verkeerd blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven