Welke aankoopmakelaar Utrecht?

07-01-2015 17:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen graag een huis kopen in Utrecht met behulp van een aankoopmakelaar (dat staat al vast).

Heeft iemand ervaringen met goede aankoopmakelaar in Utrecht zodat wij wellicht gemakkelijker kunnen kiezen?

Wij vinden vooral prijs, service en bereikbaarheid buiten kantoortijden om belangrijk.

Alvast bedankt!
Zelf geen ervaring mee, vrienden wel (positief): Brecheisen.
Goede ervaringen met Grifhorst makelaars, op alle punten die je noemt.
Goede ervaring met Immo 030, via onze financieel adviseur. Volgens mij was Grifhorst toen de verkopende partij btw. Heb weer een wat minder verhaal gehoord over Grada Jager, maar daar heb ik zelf totaal geen ervaring mee, dus ik weet niet of dat terecht is. Het is wel een makelaar die ik hier veel langs zie komen, dus zo slecht zal het dan ook weer niet zijn
Puntmakelaars is goed! En dan wel zorgen dat je Ramses Qaysi krijgt. Werkt met humor, brengt rust in het hele proces en is scherp.

Succes met kopen. Al wat op het oog?
Waar in Utrecht wil je kopen? Mijn indruk is dat iedere makelaar een eigen deel van de stad (en omgeving) goed kennen en daar hun woningaanbod hebben.

Overigens heb ik goede ervaringen met Welwonend, die hebben met name aanbod in Leidsche Rijn.
Ik heb twee kennissen die goede ervaring hebben met Atria Makelaardij. Weet niet of die in bepaalde wijken zit of in de hele stad. Maar daar kun je naar kijken natuurlijk.
Ik heb ook een hele goede ervaring met atria (als verkopende partij,ik was koper) aardig, netjes en echt heel goed bereikbaar. Zelf slechte ervaring met lauteslager en grifhorst. Volgens mij is grada jager trouwens wel prima als je in west zoekt. Hoor er wel goede verhalen over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven