Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 31 juli 2008 om 15:48
Vleer is thuus.. (om maar in DE PROVINCIE taal te blijven steken )
Heeft veulll bosschoppen (boodschappen) gehaald en zitten lekker aan de olieffies (olijven) ..
Weet je dat sjuukelaa (chocolade) smelt in de zunnuh (zon) ?
Dinnetje en ik kwamen net op een fantastisch idee om de fles rose in emmer met koud water met ijsklontjes erbij in op balkon te zetten.. Het loopje naar de koelkast is door de hitte gewoon TE ver lopen
Heeft veulll bosschoppen (boodschappen) gehaald en zitten lekker aan de olieffies (olijven) ..
Weet je dat sjuukelaa (chocolade) smelt in de zunnuh (zon) ?
Dinnetje en ik kwamen net op een fantastisch idee om de fles rose in emmer met koud water met ijsklontjes erbij in op balkon te zetten.. Het loopje naar de koelkast is door de hitte gewoon TE ver lopen
donderdag 31 juli 2008 om 15:51
donderdag 31 juli 2008 om 15:53
donderdag 31 juli 2008 om 15:56
Geleerd .. ik wil best met je praten , maar tot nu toe praat ik alleen tegen je en wanneer jij tegen mij praat zijn dat rare bizarre vragen..
maar Geleerd .. wat doe je zoal in t dagelijks leven ? Moet je niet werken of heb je vakantie ?
wat voor sport doe je ? Wat voor werk doe je ? Welke studie(s) heb je gedaan of ben je mee bezig ?
maar Geleerd .. wat doe je zoal in t dagelijks leven ? Moet je niet werken of heb je vakantie ?
wat voor sport doe je ? Wat voor werk doe je ? Welke studie(s) heb je gedaan of ben je mee bezig ?
donderdag 31 juli 2008 om 16:18
Geleerd.. natuurlijk !! Daarom zet ik mijn foto er ook niet neer.. Dan krijg ik echt last van de mannen , en wil juist hier op dit forum gewoon lekker mijzelf zijn zonder telkens lastig gevallen te worden door mannen die alleen naar mijn uiterlijk kijken.
Wil graag een man met wat meer diepgang ipv dat oppervlakkige gedoe
Wil graag een man met wat meer diepgang ipv dat oppervlakkige gedoe
donderdag 31 juli 2008 om 16:24
Ik vind het natuurlijk belangrijk dat hij er goed uitziet , zich goed verzorgd e.d
maar vind het veel belangrijker dat hij humor heeft , zijn eigen leventje , alleen durft boodschappen te doen , geen moederskindje is.
Daadkrachtig is , lief is , aardig is , niet wegrent wanneer ik met een ingewikkelde vraag aan kom zetten e.d
er moet een klik zijn op zowel fysiek , geestelijk en sexueel gebied. .
Maar hoezo geestelijke bagage kan je dat eens uitleggen ?
maar vind het veel belangrijker dat hij humor heeft , zijn eigen leventje , alleen durft boodschappen te doen , geen moederskindje is.
Daadkrachtig is , lief is , aardig is , niet wegrent wanneer ik met een ingewikkelde vraag aan kom zetten e.d
er moet een klik zijn op zowel fysiek , geestelijk en sexueel gebied. .
Maar hoezo geestelijke bagage kan je dat eens uitleggen ?
donderdag 31 juli 2008 om 17:06
Tssss wat een kinderachtig gedoe zeg. 't Is hier werkelijk waar een gezellige boel op het topic, komt er iemand die 10x intelligenter is dan wij zijn (ahum), snapt niet dat het hier geen visvijver is (waar is toch die intelligentie), en hup heibel in de tent.
Er is wel serieuzere business op dit moment zoals:
IK BEN VL NET TEGENGEKOMEN !!!!
Ooh wat vind ik hem nog leuk. Hij vroeg mij of ik alsjeblieft binnenkort langs wil komen en met hem wil praten. Ik mis hem zoooo!!!
Er is wel serieuzere business op dit moment zoals:
IK BEN VL NET TEGENGEKOMEN !!!!
Ooh wat vind ik hem nog leuk. Hij vroeg mij of ik alsjeblieft binnenkort langs wil komen en met hem wil praten. Ik mis hem zoooo!!!