Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 16:27
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 16:22:
[...]
Ik heb er vanmiddag een grapje over gemaakt
Ik begrijp dat boos zijn ook niet. Alsof Viva gelijk staat aan je energieleverancier en jij in de kou zit als het forum plat ligt. Of dat je beademingsapparaat er mee stopt zodra Viva offline gaat ofzo.Ook erg.
[...]
Ik heb er vanmiddag een grapje over gemaakt
Ik begrijp dat boos zijn ook niet. Alsof Viva gelijk staat aan je energieleverancier en jij in de kou zit als het forum plat ligt. Of dat je beademingsapparaat er mee stopt zodra Viva offline gaat ofzo.Ook erg.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 9 januari 2015 om 16:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 16:27:
[...]
Coole smiley . En maak je maar geen zorgen, ik heb nu dan wel een wereldbaan bij de wasserij maar een retourtje Reykjavik ligt nog steeds niet binnen mijn financiële reikwijdte. En mocht dat ooit wel het geval zijn heb ik er wel wat leukers te doen .
Zow die kan ze in haar zak steken
Zie nu pas het woordje 'er' staan, jammer
[...]
Coole smiley . En maak je maar geen zorgen, ik heb nu dan wel een wereldbaan bij de wasserij maar een retourtje Reykjavik ligt nog steeds niet binnen mijn financiële reikwijdte. En mocht dat ooit wel het geval zijn heb ik er wel wat leukers te doen .
Zow die kan ze in haar zak steken
Zie nu pas het woordje 'er' staan, jammer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 9 januari 2015 om 16:31
vrijdag 9 januari 2015 om 16:34
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Mij niet. Ik vind het wel opmerkelijk dat mensen echt oprecht Boos kunnen worden omdat de kotssmiley weg is of omdat het forum per ongeluk een half uurtje op standje goeroe staat.
Nou dat.
En ik stel me dan altijd voor hoe die mensen al die tijd driftig en met een bezweet voorhoofd zitten te F5'en, onderhand een boos mailtje typend naar de CM.
Ik heb geen leven, maar dan heb je serieus echt geen leven meer vind ik. Of serieuze verslavingsissues.
[...]
Mij niet. Ik vind het wel opmerkelijk dat mensen echt oprecht Boos kunnen worden omdat de kotssmiley weg is of omdat het forum per ongeluk een half uurtje op standje goeroe staat.
Nou dat.
En ik stel me dan altijd voor hoe die mensen al die tijd driftig en met een bezweet voorhoofd zitten te F5'en, onderhand een boos mailtje typend naar de CM.
Ik heb geen leven, maar dan heb je serieus echt geen leven meer vind ik. Of serieuze verslavingsissues.
vrijdag 9 januari 2015 om 16:34
vrijdag 9 januari 2015 om 16:35
quote:Bieb2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 16:33:
[...]
Ik denk ook echt dat dat prioriteit heeft nu bij de Mods
Zou wel moeten!
Nee hoor, ze ging kijken of het met deze verbeterronde zou lukken, maar ze kon niets beloven. Prima toch.
Wel lekker dat Viva zo vaak plat ligt, heb ik meer tijd over om mijn vakantie bij elkaar te googlen
[...]
Ik denk ook echt dat dat prioriteit heeft nu bij de Mods
Zou wel moeten!
Nee hoor, ze ging kijken of het met deze verbeterronde zou lukken, maar ze kon niets beloven. Prima toch.
Wel lekker dat Viva zo vaak plat ligt, heb ik meer tijd over om mijn vakantie bij elkaar te googlen
vrijdag 9 januari 2015 om 16:37
vrijdag 9 januari 2015 om 17:50
quote:Solomio schreef op 09 januari 2015 @ 17:38:
[...]
Zijn er ook slimme spelfouten?
Er zit wel verschil tussen vind ik.
'Me man' en 'hij wilt' of ik vindt, vind ik stommer dan zowiezo of toendertijd.
[...]
Zijn er ook slimme spelfouten?
Er zit wel verschil tussen vind ik.
'Me man' en 'hij wilt' of ik vindt, vind ik stommer dan zowiezo of toendertijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!