Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 14:52:

[...]

Dat was ik.Heb ik aan gedacht idd. Maar ik las later dat je op de Noordpool woonde dus viel je af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:prik schreef op 09 januari 2015 @ 14:56:

Ik heb ook wel eens iemand herkend, en dat ook bij haar gemeld. Ze vond het geen probleem en forumt hier nog steeds onder dezelfde nick volgens mij. We komen elkaar niet zo vaak tegen in topics, en ik ga zeker niet bewust naar haar op zoek. Ik zou het zelf ook willen weten als iemand mij herkent, dan kan ik zelf bepalen of ik gewoon verder wil forummen of een nieuwe nick wil nemen.Ik ken jou in ieder geval niet
LV, je kunt het natuurlijk ook irl tegen die persoon zeggen. Dan weet ze dat jij weet wie ze is, en kan ze alsnog bepalen wat ze ermee doet. Maar dan verraad jij je eigen nick niet.
Ik denk dat ik onder een nieuwe nick zo weer herkend zou worden door die evt gene die mij herkend heeft.

Ik hoop heel erg dat vrouw van ex hier niet forumt, maar zo wel, jammer dan.
Ik bedenk me nu dat een collega van mijn moeder hier forumt. Ik ken haar niet, maar haar verhaal wel En ineens herkende ik haar, ze had een geboortekaartje geplaatst, die ook bij mijn ouders thuis stond...

Ze schrijft maar op 1 topic waar ik verder nooit kom, dus ik laat haar in het ongewisse.
quote:prik schreef op 09 januari 2015 @ 14:58:

LV, je kunt het natuurlijk ook irl tegen die persoon zeggen. Dan weet ze dat jij weet wie ze is, en kan ze alsnog bepalen wat ze ermee doet. Maar dan verraad jij je eigen nick niet.Dat is een goede tip.
quote:prik schreef op 09 januari 2015 @ 14:58:

LV, je kunt het natuurlijk ook irl tegen die persoon zeggen. Dan weet ze dat jij weet wie ze is, en kan ze alsnog bepalen wat ze ermee doet. Maar dan verraad jij je eigen nick niet.Ik zou het vervelender vinden als iemand in RL weet wie ik ben dan dat iemand mijn Nick kent. Als ik tegen iemand zou zeggen, ik forum daar ook weten ze denk ik meteen wie ik ben.
Maar zoals lv schrijft best specifiek over werk. Als die in RL gaat zeggen dat ze je herkent heeft op viva, weet je toch meteen dat het lv is? Als je haar persoonlijk kent.
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 15:04:

Maar zoals lv schrijft best specifiek over werk. Als die in RL gaat zeggen dat ze je herkent heeft op viva, weet je toch meteen dat het lv is? Als je haar persoonlijk kent.Dan moet je dus nog wel gaan zoeken tussen die honderden nikck hier en toevallig een post tegenkomen die herkenbaar is.
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 15:04:

Maar zoals lv schrijft best specifiek over werk. Als die in RL gaat zeggen dat ze je herkent heeft op viva, weet je toch meteen dat het lv is? Als je haar persoonlijk kent.Je denkt toch niet echt dat LV in een wasserij werkt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2015 @ 15:10:

[...]

Je denkt toch niet echt dat LV in een wasserij werkt? \

Omg,

Wie doet dit überhaupt?

Beste forummers,

Per direct is de volgende huisregel van kracht:

T. Bedreigingen

Viva.nl vindt bedreiging, agressie, geweld, intimidatie en provocerend gedrag tegen haar medewerkers onacceptabel. Dit betreft alle onderstaande ‘bedreigingen’ ongeacht of deze op het forum, in verband met uitoefening van werkzaamheden namens Viva.nl, danwel in de privésfeer of in welke andere voorkomende omstandigheid dan ook plaatsvinden.

Als bedreiging zal worden gezien:

- Verbale bedreiging en/of intimiderend taalgebruik via het forum en via email, telefoon en/of enig ander kanaal;

- Fysieke bedreiging;

- Provocerend/ intimiderend gedrag;

- Bedreiging en intimidatie via derden.

Bij een ‘bedreiging’ zal de beheerder op het forum direct, volgens regel nr. 5 van de huisregels, de berichten wijzigen of zelfs verwijderen zonder waarschuwing vooraf. De desbetreffende gebruiker zal direct een permaban ontvangen, waarover niet met de Community Manager kan worden gecorrespondeerd. Een eventueel topic zal offline gehaald worden.

Daarnaast zal er worden beoordeeld of er aangifte van bedreiging kan worden gedaan bij de politie zoals omschreven in artikel 284 danwel 285 van het Wetboek van Strafrecht.

Bovengenoemde maatregelen gelden voor de bedreiging en intimidatie van medewerkers van Viva.nl als ook voor de bedreiging en intimidatie van familieleden/partners van medewerkers.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Kom weer even binnenvallen. Wat een rare post in het moderator mededelingen topic. Zouden de mods bedreigd worden?

CommunityManagerViva in "Moderator Mededelingen"
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ahum, boven je
Wauw, wat zou er gebeurd zijn? Nou dat is wel duidelijk natuurlijk.

Geldt dit ook voor forummers onderling?
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 16:03:

Ahum, boven je [afbeelding]Moet sneller leren typen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Huh? Dan moet je toch wel goed ziek zijn in je hoofd als je zoiets doet. Maar het zal wel gebeuren ja. Onze lieve heer heeft hele vreemde kostgangers, en internet is niet alleen maar een zegen.
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 16:03:

Geldt dit ook voor forummers onderling?Nee hoor, die mag je nog gewoon bedreigen
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 16:03:

Wauw, wat zou er gebeurd zijn? Nou dat is wel duidelijk natuurlijk.

Geldt dit ook voor forummers onderling?

Nee, die mogen elkaar ongebreideld bedreigen. Ik was net weer op zoek naar een nieuw slachtoffer om eens lekker te gaan bedreigen. Vrijwilligers?

quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 16:06:

[...]

Nee hoor, die mag je nog gewoon bedreigen Vroeger was het wel het beleid dat als het niet op het forum gebeurde Viva niet ingreep.
LV, ik wilde jou net een bloedneus slaan, maar die heb je al zie ik.
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 16:09:

[...]

Vroeger was het wel het beleid dat als het niet op het forum gebeurde Viva niet ingreep.Maar dat kan toch ook niet? Als wij e-mailadressen hebben uitgewisseld en elkaar gaan bedreigen heeft Viva daar toch niets mee te maken?
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 16:09:

[...]

Vroeger was het wel het beleid dat als het niet op het forum gebeurde Viva niet ingreep.Oh zo. Het is natuurlijk ook wel de vraag wat Sanoma kan betekenen als StoraHuntur mij van achter een dikke boom bespringt en bewerkt met een reuzenknuppel.
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 16:11:

[...]

Maar dat kan toch ook niet? Als wij e-mailadressen hebben uitgewisseld en elkaar gaan bedreigen heeft Viva daar toch niets mee te maken?Ja en nee. Als iemand bijvoorbeeld stelselmatig forummers lastig valt vind ik wel dat je er iets mee moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven