Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 31 juli 2008 om 17:13
donderdag 31 juli 2008 om 17:22
Spannend Sunnetje
Lijkt me wel belangrijk om goed stil te staan bij waarom het de vorige keer níet goed ging... gaandeweg de tijd lijken dat soort dingen vaak te vervagen, terwijl het wel belangrijk is als je elkaar weer ziet, omdat het onmogelijk zo'n nieuwe onbevangen roze wolk kan zijn....
Lijkt me wel belangrijk om goed stil te staan bij waarom het de vorige keer níet goed ging... gaandeweg de tijd lijken dat soort dingen vaak te vervagen, terwijl het wel belangrijk is als je elkaar weer ziet, omdat het onmogelijk zo'n nieuwe onbevangen roze wolk kan zijn....
Peas on earth!
donderdag 31 juli 2008 om 17:30
donderdag 31 juli 2008 om 17:46
*breek even in en komt melden dat ze het volledig met Geleerd eens is en meldt direct dat Erwtje geacht wordt om zsm een kind te baren.
De Theetantes vergaan namelijk van jaloezie wb het kinderloze bestaan van Erwtje..... Wij wensen alleen te schrijven met mensen die minstens zo erg als wijzelf geplaagd worden door slapeloze nachten, spuugdouches en poepluiers.*
De Theetantes vergaan namelijk van jaloezie wb het kinderloze bestaan van Erwtje..... Wij wensen alleen te schrijven met mensen die minstens zo erg als wijzelf geplaagd worden door slapeloze nachten, spuugdouches en poepluiers.*
donderdag 31 juli 2008 om 17:58
donderdag 31 juli 2008 om 18:07
donderdag 31 juli 2008 om 18:08
donderdag 31 juli 2008 om 18:11
quote:sunshineforever schreef op 31 juli 2008 @ 18:09:
Wow, ik heb al twee fruitvliegjes gevangen in mijn azijn met afwasmiddel-bakjes! als het zo langzaam gaat, dan zijn ze er volgend jaar nog Fruitvliegjes hebben hier nu zojuist de overjarige druiven ontdekt... hoop dat ze een ander fruit-paradijs opzoeken als ik de druiven weggooi....
Wow, ik heb al twee fruitvliegjes gevangen in mijn azijn met afwasmiddel-bakjes! als het zo langzaam gaat, dan zijn ze er volgend jaar nog Fruitvliegjes hebben hier nu zojuist de overjarige druiven ontdekt... hoop dat ze een ander fruit-paradijs opzoeken als ik de druiven weggooi....
Peas on earth!